Pupsilure Skrevet 7. desember 2010 #2001 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg fikk også dårlig samvittighet da jeg fant det ut. Men det er bare dumt! dette er faktisk ganske tidlig. Mange oppdager det ikke før barna er mye eldre enn våre og hun har vel ikke vist så mye tegn til smerte, har hun vel? min har jo vært hysterisk siden fødselen. Kjempefint at du tar henne til manuellterapeut nå skal svare på pmen i morgen. Skriver fra telefonen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #2002 Del Skrevet 7. desember 2010 Jeg fikk også dårlig samvittighet da jeg fant det ut. Men det er bare dumt! dette er faktisk ganske tidlig. Mange oppdager det ikke før barna er mye eldre enn våre og hun har vel ikke vist så mye tegn til smerte, har hun vel? min har jo vært hysterisk siden fødselen. Kjempefint at du tar henne til manuellterapeut nå skal svare på pmen i morgen. Skriver fra telefonen Huff,har nesten ikke sovet i natt......tenkt ¨på snuppa og ligget å sett på henne hun har i hele natt,ligget med hodet motsatt vei enn favorittveien! og har gjort det på lille luren sin i dag og...hørte hun meg og skulle berolige meg.. har bestemt meg for å obervere henne og stimulere henne fra venstre siden frem til neste onsdag.da skal vi på HS,høre4 hva de sier og ta det derfra.men kommer nok til å ta henne md til manuellterapaut uansett,bedre med en gang for mye. vært hos legen nå,og nevnte det for han,siden hun er så sterk i nakken og ikke gråter av smerte og snur seg begge veier,mente han det ikke vart noe,men kunne se på henne sa han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #2003 Del Skrevet 7. desember 2010 :dåne: vært på den dårligste 6 ukers kontrollen,snakka litt om fødselen,om vekta mi (mest om den egentlig) tok blodprøver og blodtrykk. og prevasjon da,fikk resept på hormonspiral og time til å sette den inn. tok ikke gu og så ikke på arret en gang... wet ikke hva som er normalt jeg.,men det der følte jeg igrunn at jeg kunne ha latt vær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. desember 2010 #2004 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) Uff da Ikke greit å bekymre seg for de små På min kontroll skjedde dette; blodprøver, snakket om prevensjon og litt om ks (siden de ikke hadde oppdaget seteleiet, tror han følte seg litt dum ). Jeg hadde også GU, siden jeg trengte å ta celleprøve. Vet ikke om jeg hadde tatt GU uansett. Han kjente litt på eggstokkene og jeg var litt øm i den ene. Han tittet og kjente på arret og sa at det var litt rødt og hissig (og jeg som syntes at det så så fint ut ) Ang nakken har jeg fått beskjed om å fjerne lekene fra babygymmen på den siden han ser mest til. Jeg skal også holde leker foran han når han ligger på magen, og vente til han har fått interessen for leken, og så flytte den rundt til den siden han ser minst. Vi har også masse andre øvelser, men ikke sikkert at det hjelper for snuppa di. Han har hodet på skrått ned mot høyre skulder, og i tillegg ansiktet vendt mot venstre, så det er litt ekstra med han Og så pleier jeg å løfte han opp fra siden, snur han til siden hvis han ligger på ryggen. På den måten må han jobbe litt med nakken, på den siden han er svakest. Endret 7. desember 2010 av Pupsilure Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #2005 Del Skrevet 7. desember 2010 (endret) takk for tips skal prøve det ut! har allerede fjerna lekene på høyre siden på babygymmen hennes. skjønner ingenting jeg nå :klø: hver gang jeg er å titter på henne nå(sover i vogna) har hun hodet vendt mot venstre. altså siden jeg begynte å snakke/skrive om dette har hun ikke vendt seg mot høyresiden sin når hun sover.... merkelig. ------------------ DRITTDAG! ble skikkleig nedfor av den legetimen altå. vekta mi viser altfor høyt tall og jeg har ikke gått ned noe på mange uker. var jo dumt jeg ikke fullammer sa han,da hadde det vært lettere å gå ned. jotakk,jeg vet,men det funka ikke akkurat nå føler jeg meg som en mislykka tjukkas som ikke fikk til amminga. edit: og svigermomster driver å maser om å få komme i dag eller torsdag,jeg hater at sambo aldri er hjemme,så det er jeg som må ta imot besøk av henne. orker ikke treffe henne nå!!! Endret 7. desember 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 7. desember 2010 #2006 Del Skrevet 7. desember 2010 Ikke sikkert du hadde gått ned så mye av amming, jeg syns ikke at det har hjulpet meg noe særlig. Det tar tid å gå ned etter et svangerskap! Og du er ikke den eneste Jeg har bare gått ned ca to kilo de siste 3 månedene Man føler seg ikke vel når man veier mer enn man ønsker, men jeg prøver å bare godta det. Har jo en liten baby, og det er heldigvis ikke sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 7. desember 2010 #2007 Del Skrevet 7. desember 2010 ja,det synes jg absolutt vi burde! Møtes altså jeg er fleksibel på når jeg kan dra dit,er alltid velkommen. Ja, det blir koselig Vi får ta en gang den verste kulda har gitt seg, siden jeg ikke kjører bil blir jeg litt låst nå. skjønner ingenting jeg nå :klø: hver gang jeg er å titter på henne nå(sover i vogna) har hun hodet vendt mot venstre. altså siden jeg begynte å snakke/skrive om dette har hun ikke vendt seg mot høyresiden sin når hun sover.... merkelig. Ingenting er jo bedre enn at det ordner seg av seg selv! Jeg begynte å legge merke til at tulla snudde hodet mye til høyre. Men så fort jeg la merke til det, så begynte hun å snu det til venstre også. Smarte, disse jentene våre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 7. desember 2010 Forfatter #2008 Del Skrevet 7. desember 2010 var det ikke jentene våre som slutta å måtte sove på oss når vi skrev om det her og????? Hører til navnet eller enig at det er bedre å møtes når det ikke er så kaldt! da går det eventulet an å ta en trilletur og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. desember 2010 #2009 Del Skrevet 7. desember 2010 Vil bare gi deg en klem jeg Har ikke noe mer fornuftig å si om svigermugg... Jeg er drittlei dem. å det innkluderer også mitt eget mugg.. Uansett, syns du skal ta rennafart å drite en lang en i tallene på vekta, livet er for kort til å slanke seg, nyt livet Jeg syns du er smashing Jeg har jo sett deg på FB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. desember 2010 Forfatter #2010 Del Skrevet 8. desember 2010 Ny dagbok- link i signaturen. Håper noen av dere følger meg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg