Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Det var sånn her også før, men det har bedret seg veldig, uten at jeg har gjort noe spesielt :) Så tror det ofte er noe de vokser av seg raskt :)

Det var godt å høre! kan man kose masse med god samvittighet da :hjerte:

Det er litt slitsomt ja! Får jo ikke spist eller gått på do så lenge hun sover, fordi hun sover på meg. Og husarbeid blir det gjort lite av også :ler: Får håpe de vokser fra det etterhvert.

ja,man er veldig bundet. er koselig å kose da,er bare redd man ikke kan venne de av. men høres ut som det er normalt og ikke evig varende da. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å høre! kan man kose masse med god samvittighet da :hjerte:

Kos i vei :hjerte: Snuppa mi sov nesten bare på meg de første 2-2,5 månedene, men så var det slutt på det gitt, nå vil hun ikke det lenger, og jeg savner det litt :sjenert: (Selv om det var slitsomt også da..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,har tenkt på¨det,er nå man kan kose med de,senere har de ikke tid. skjønner at man savner det når det er slutt. får kose meg med henne nå hjerte:

er litt "yrkesskadet" tror jeg :sjenert: vet så mye jeg ikke skal gjøre,at jeg er redd for å gjøre de klassiske feilene...

---------------------------------

tung kveld i går. var utrolig slitn og vondt i hodet. hadde tenkt altfor masse i går¨,og nå er jeg lei. lei av å være alenemor og lei av å føle at jeg og sambo kun er room mates!

snuppa merka nok at jeg var urolig i går,for hun var smågrinete og utilpass. da pappan kom hjem overlot jeg henne til han og gikk i dusjen,og da for første gang roa hun seg mer hos han enn hos meg.

er så herlig når hun smiler,jeg amma henne,og da hun slapp puppen tittet jeg ned på henne og hun lå å smilte til meg :rødme: det redda kvelden. hun er så skjønn :hjerte:

jeg og sambo fikk pratet litt igjen,og han driver visst å prøver å få ordnbet å få jobbet mer. (herregud,for en dårlig setning!)

MEN han har visst at vi skulle ha baby siden januar,og han har lpvt at det skulle bli endringer. skjønner ikke hvorfor han alltid må være så TREG!!!!!!!!! :kjefte:

våknet i dag kl 8.30 av at snuppa lå tett inntil meg som vanlig :hjerte: hun lå med ansiktet helt inntil mitt og så på meg med store øyne,smelt :rødme:

hun har vcært blid så langt i dag :) ammet to ganger,sittet i vippestolen mens jeg har stelt meg og brettet klær,ligget lenge på stellebordet og synget og smilt:) hun er så glad i å ligge på stellebordet,og det er så koselig. det er jo betalt av min bestemor,et av de siste ønskene hennes det,at snuppa skulle få det av henne. :hjerte:

nå ligger hun ute i vogna å sover :)

mamma og pappa (mormor og morfar) kommer en tur i kveld :) kjekt med litt selskap. fant et par sko når jeg var der sist,og mamma har kjøpt de med for meg,for kjekt å j\kunne komme seg utav huset uten å ødelgge bena....(hR fått skikkelig værketå :nei: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå sover hun ute i vogna for andre gang i dag,flinke jenta mi :hjerte: vært våken for mat og kos,og ble trøtt igjen og fant ut at jeg skulle prøve en gang til. ¨

gleder meg til å få sko som passer,så jeg kan trille litt :)

betalt regninger og nå skla jeg bare kose meg på nett mens hun sover.

driver å ser litt på babysvømming,har så lyst til å melde oss på det,men litt usikker 0m det er litt tidlig :klø: står fra 6 uker,men er usikker på¨om det er mange som er så små..begynner 22 novenmer,da er hun ca 10 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå høres ut som du har mye glede av snuppa di :rødme:

så morsomt med smil da!

babysvømming er jo så kos, gleder meg å begynne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som herlige dager med snuppa :rødme:

Og angående det at jentene våre vil sove på oss, så trenger de jo mye kos nå i starten. Og det sies jo at så små babyer ikke kan skjemmes bort med kos, så jeg tenker ikke å avvenne henne enda iallefall. Når det blir mer aktive, så har de nok ikke tid til det engang!

Jeg har hørt et eller annet sted at babyene bør være over 8 uker før de starter på babysvømming, så da bør vel 10 uker være greit.

Ha en god helg, håper samboeren din kan være der for deg og snuppa nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan skrive under på det og utnytte kosestundene når de er små.

Nåe de er 3.5 år og du vil kose, og de dytter deg vekk og sier neeeeeiiiii maaaammaaaa....

:sukk:

Men på en annen side kan de og legge små spinkle armer rundt deg, kysse deg på kinnet og si: el så glad på mamma!!

:hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå høres ut som du har mye glede av snuppa di :rødme:

så morsomt med smil da!

babysvømming er jo så kos, gleder meg å begynne :)

Ja,koser meg fælt med snuppa mi,trodde ikke man kunnr bli SÅ glad i babyen sin :hjerte:

tror babysvømming er stas ja. ikke meldt oss på enda.vurderer å sjekke når neste kurs begynner,så hun er litt større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som herlige dager med snuppa :rødme:

Og angående det at jentene våre vil sove på oss, så trenger de jo mye kos nå i starten. Og det sies jo at så små babyer ikke kan skjemmes bort med kos, så jeg tenker ikke å avvenne henne enda iallefall. Når det blir mer aktive, så har de nok ikke tid til det engang!

Jeg har hørt et eller annet sted at babyene bør være over 8 uker før de starter på babysvømming, så da bør vel 10 uker være greit.

Ha en god helg, håper samboeren din kan være der for deg og snuppa nå :klem:

ja,de sier jo at man ikke kan skjemme dem bort,men vet ikke keg altså.... :vetikke: men kommer ikke til å kutte ned på kosen :hjerte: hadde bare en dårlig dag med masse tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan skrive under på det og utnytte kosestundene når de er små.

Nåe de er 3.5 år og du vil kose, og de dytter deg vekk og sier neeeeeiiiii maaaammaaaa....

:sukk:

Men på en annen side kan de og legge små spinkle armer rundt deg, kysse deg på kinnet og si: el så glad på mamma!!

:hjerte:

ja,er ikke lenge de har tid til kos,så legger vekk de tankene :)

hver alder,hver sin sjarm :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

milla og pupsilure: takk,og god helg til dere og :klemmer:

idag har vi vært på besøk hos hun venninna mi med baby på 8 måneder. veldig koselig :) godt å komme litt ut og få skravlet litt :strix:

sambo skla på kurs noen timer i morra like ved der foreldra mine bor,så jeg og snuppa blir med og er med mamma så lenge.sambo kommer etter kurset,så blir vi dr på middag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror vi ikke rekker babysvømming før etter jul, men nå må da Bumba være over 6kg så vi har 1kg til å gå uansett :)

Kos deg masse hos foreldra dine i helga :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klø: her må de være over 4 kg... merkelig at det er forskjellige regler på alt.

hva skjer med kg hos meg??? jeg har ingen smilys i boksen på siden her,og nå får jeg plutselig (igjen) ikke skrevet i noens bøker,jeg blir kasta ut av kg :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Babysvømming høres jo veldig koselig ut. Jeg har litt lyst å gå på det selv, men det er visst litt dyrt her.

Du må jo ikke bli kastet ut av KG, får håpe det bare er noen midlertidige problemer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svarer dere senere jenter :klemmer:

nå har sambo tatt med snuppa en liten tur til farfar,og jeg sitter her å griner :trist: synes det er helt grusomt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...