Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Å, så gøy!! :nigo: Nå kommer hun endelig! Så spennende å skulle få møte babyen sin for første gang! :hoppe::klemmer:

Masse lykke til med fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, håper det starter iløpet av natten :hoppe:

Endelig er tiden du har ventet på kommet, lillesnuppa er klar og endelig skal dere få se henne for alle første gang. Jeg heier på dere :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott, håper det starter iløpet av natten :hoppe:

Endelig er tiden du har ventet på kommet, lillesnuppa er klar og endelig skal dere få se henne for alle første gang. Jeg heier på dere :klemmer:

ahhh kjenner jeg blir spent hver gang du svarer her......venter på sladring :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer en oppdatering!

*dream* har hatt vonde og tette rier i hele natt, og ikke fått sovet noe. De dro til sykehuset ved 7-tiden, for en sjekk. Alt var bra, riene roet seg og det var bare 1cm åpning.

Så ble hun sendt hjem med litt smertestillende for å prøve å få sovet og hvilt seg litt, de skal tilbake klokken 17 for en dose antibiotika til.

Så om det ikke skjer noe vil hun bli satt igang imorgen ettermiddag.

Krysser fingrene for deg *dream*, dette klarer du!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny oppdatering :)

Ikke skjedd noe nytt men er lagt inn pga at hun skal få ny antibiotika klokken 01 inatt, og da syntes de det var like greit at de ble værende, så om ikke noe skjer gjennom natten vil hun uansett bli satt igang imorgen. Hun har fortsatt masse rier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi....er så spent, må si jeg småmissuner hva du skal igjennom nå...altså å få møte snuppa for første gang...er en hærlig opplevelse!

Sender masse fødestøv og håper på en fødsel som går fint ;):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff...håper virkelig at du snart er ferdig med dette, for det kan ikke være noe særlig å ha rier så lenge.

Håper snuppa di er her når jeg kommer innom i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Formiddagsoppdatering :)

Har hatt masse vonde rier inatt og idag, så det begynner å skje noe. Akkurat vært til UL, for de ble i tvil om hode eller seteleie, heldigvis var det hodeleie! Så nå er det vel bare å vente litt til...

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...