Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Så flink du har vært, sikkert deilig å få unnagjort slike ting, selv om kroppen verker etterpå :klemmer:

Du får nyte det i dagene som kommer.. ikke lenge før du skal inn på føden nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flink du er! :nigo:

En uke igjen til terminen nå :hoppe:

Ja,følte meg veldig flink i går,ikke så ofte,så må skryte litt når det først skjer :fnise:

EN uke ja :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig med sånne effektive dager! Er så mye bedre å lande i sofaen etterpå da :jepp: Jeg har også gjort endel i dag, synes jeg, men ikke så flink som deg da.

Jeg forstår at det sitter langt inne for samboeren din å prate med en tredjepart om forholdet deres, samtidig håper jeg bare virkelig at barseltida blir fin for dere begge. Det er jo en stressende periode og viktig at man ikke må slite med ekstra gnisninger da. Så jeg krysser virkelig fingerne for at det går godt med dere (jeg er jo spent på dette selv, selvom sambo og jeg har det veldig bra for tida - vet jo ikkehvordan vi vil reagere på en så stor endring).

:klemmer:

Veeeeldig godt å legge seg nydusjet i sofaen etter god innstas ja :nigo: de fleste dagene blir jo tilbragt i sofaen uten så mye innstas på forhånd :sjenert:

stor endring på gang ja,og jeg håper virkelig at det går rette veien for meg og sambp. jeg vil virkelig kose meg og nyte snuppa mi,ikkke bekymre meg og krangle med sambo. går sikkert bedre enn jeg frykter,tror nemlig at hormonene mine sitter utenpå huden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som fungerer for min del (jeg har selv problemer med å åpne meg og sette ord på ting) er å diskutere dette når vi har lagt oss for natta og at det er mørkt i rommet.. :sjenert:

:klemmer: på deg som har vært så effektiv ;)

Det er der vi pleier å snakke/diskutere og,og sambo hater det. enig med deg,det er lettere i mørket og man har ikke tv eller noe som tar oppmerksomheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du har vært, sikkert deilig å få unnagjort slike ting, selv om kroppen verker etterpå :klemmer:

Du får nyte det i dagene som kommer.. ikke lenge før du skal inn på føden nå ;)

veldig godt å få litt unna :) sambo er jo så flink om dagen,så må gjøre litt jeg og.....

Slapper av så godt jeg kan nå ja,plutselig kan jeg jo ikke det mer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

OMG under en uke til termin....hvordan kjennes det nå???

:popcorn:

Ja,tenk på det :hakeslepp:

skrekkblandet fryd......gleder meg ubeskrivelig mye til å møte snuppa vår,og til å starte et nytt liv,men gruer meg masse til fødsel. prøver å ikke tenke på akkurat det,men....

driver å kjenner eter forandringer,men kjenner ingenting :sjenert:

bar ehåper hun kommer rundt der jeg tror,så jeg slipper å bekymre meg for overtid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe hun kommer snart ja. Jeg skjønner at du blir litt ekstra redd for overtid når du har så forskjellige terminer. Selv har jeg jo bare en dag forskjell på menstermin og ultralydtermin, men jeg bekymrer meg likevel for overtid.

Tanken på fødsel er litt skummel, men tenk etterpå når du ligger der med en liten, nydelig jente på brystet! :rødme: Da er nok smertene fort nok glemt tenker jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært hos legen igjen i dag. forhåpentligvis siste svangerskapskontroll. *krysser fingrene for det*

alt var bra,BT var lavere enn noen gang i svangerskapet og hun har festet hodet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå skjer det noe her...

lå å sov et par timer,da jeg våknet og gikk på do poppet det ut noe som sikkert var slimproppen. og det renner væske utav meg. har ringt føden og skla inn dit innen en times tid og sjekke om det er vannavgang og ta ctg? og sånn.....

hun sa at om det er vannavgang blir man satt igang innen to dager om det ikke starter selv.

omg,tenk om jeg har snuppa mi her så fort :hjerte::hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så spennende! (bare litt misunnelig.. :ler: )

Håper det skjer av seg selv da, så du slipper å bli satt igang :jepp: Lykke til med sjekk på føden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

da er vi hjemme igjen. vannet har gått,men bare veeeeldig svake rier og alt så bra ut,så da kunne vi reise hjem.

skal inn i morra kl 9 på ny ctg og få antibiotika intravenøst(pga infeksjonsfare etter vannavgang) om det ikke skjer noe i natt,de trodde ikke det da rier var så svake.

renner vann hele tiden her :sjenert: og kjenner riene litt,så er på gang her ja :hakeslepp:

senest fredag er hun her!!!!!! blir satt igang 48 timer etter vannavgang isåfall så....

uvirkelig! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: :strix: :strix:

Nå gleder jeg meg stort på dine vegne :rødme:

Jeg skal tenke masse på deg, de neste dagene - tenk snart får du se lillesnuppa di :hoppe:

Dette kommer til å gå så bra, ikke noe å grue seg til :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...