captiva Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1621 Del Skrevet 1. september 2010 for en natt! sambo har snorket på hvert jævla pust han har tatt jeg har hatt vondt overalt,og snuppa har vært superaktiv! stod opp igjen og så litt på tv uten at det hjalp. sovent vel ved 4 og stod opp 11. så har jo sovet noen timer,men blir ikke det samme som å sove om natta. vært hos fysio i dag,godt med massasje og handlet bursdagsgave til broren min, morgenkåpe til meg og en myyyyk teddydress til snuppa. sliten nå,skla ikke mere til altså :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 1. september 2010 #1622 Del Skrevet 1. september 2010 Kjip natt Men det er bare å venne seg til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. september 2010 Forfatter #1623 Del Skrevet 1. september 2010 hatt endel våkenetter den siste mnd,er nok bare å bli vant til det ja men når snuppa er født er det i det minste litt koseligere å være våken enn det er nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. september 2010 #1624 Del Skrevet 1. september 2010 Psst... Silence fåes kjøpt på apoteket, og fungerer mot snorking.. Jeg sponset kjære under graviditeten for å få stillhet om natta.. Da søvn var fraværende.. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. september 2010 #1625 Del Skrevet 1. september 2010 Dårlig med søvn her også om dagen, ja. Jeg jobber jo enda, så må tidlig opp også. Føler meg som en levende av og til Hvis det er samboeren sin snorking som plager deg, så kan du kanskje legge deg på et annet rom? Jeg bruker gjesterommet litt når jeg er mye våken, så jeg slipper å forstyrre samboeren med all snuinga mi. Kjedelig da, men viktig å kunne slappe av nå! Snart må vi opp om natta uansett ja, men er enig i at det sikkert blir litt koseligere da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 1. september 2010 #1626 Del Skrevet 1. september 2010 Anbefaler Silence jeg også Og ørepropper i tillegg. Jeg bodde jo på hotellrom med to mannfolk som snorket om kapp i sommer, og da var ørepropper gull verdt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. september 2010 #1627 Del Skrevet 1. september 2010 Takk og fred for at snorking ikke er et stort problem her, høres utrolig slitsomt ut, og ikke minst, irriterende. Jeg vil også tippe, tipper lillesnuppa kommer 17.september Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1628 Del Skrevet 2. september 2010 takk for tips mot snorking jenter er silence den tingen man sprayer i halsen? den har han nemlig,men nekte rå ta,fordi det var så ekkelt ---------------------------------------------- nå er jeg lei altså... vi kranglet igjen i går kveld og holdt på til langt på natt. begynte med en ting og bare hopet seg opp. fikk endelig sagt ordentlig fra ang mora hans og sånn,og det viser seg at pga hun to ganger har spurt om å få komme og jeg ikke har orket mener at da er eneste løsningen å bare stikke innom,for da kan jeg ikke si nei,hva er det for noe?? :dåne: kom og frem at sambo synes det er helt teit at folk må si fra før de kommer. og at han støtter mora i alle kommentarer. hun mner det ikke sånn jeg tar det,og må få lov til å komme med meninger ang snuppa vet ikke hva jeg skal gjøre jeg,lei av dette nå,lei av sambo og ikke minst mugget. og lei av at vi ikke har det bra sammen,håper det retter seg,for hun skal ikke vokse opp i et hjem hvor det er som nå. vondt i hele kroppen i dag og,gjorde visst for mye i går. ellers fikk jeg telefon fra nav isted,en superkoselig dame som beklaget at jeg ikke hadde fått noe brev fra de,men at alt var i orden,hun ventet bare på en ting fra jobben min(som de sendte på tirsdag,så de har det vel snart). så fort de fikk det,så var saken i books,så jeg kunne bare slappe av. hun ønsket meg lykke til med fødsel og alt. så godt at det finnes sånne mennesker i systemet og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 2. september 2010 #1629 Del Skrevet 2. september 2010 :klemmer: (Ikke lett å skrive noe særlig med baby på armen.....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. september 2010 #1630 Del Skrevet 2. september 2010 Så flott meD Nav, de driver jo med service og nær kundebehandling, så jeg ble virkelig overrasket første gang jeg var i kontakt med de og traff på en skikkelig sur og vanskelig megge av en dame... og hun var ikke den eneste jeg har vært innom. Leit å høre om samboern og kranglingen.... håper det løser seg på et bedre vis, det er jo ikke sånn det skal være. Joda han holder med sin mor, "de fleste vil vel holde med sine egne foreldre" i forskjellige situasjoner. Men når han ser at det går på forholdet løst mellom dere to, da burde det gå opp et lys snart! Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 2. september 2010 #1631 Del Skrevet 2. september 2010 Så dumt at det skal bli så masse krangling akkurat nå rett før dere skal bli foreldre! Håper det ordner seg før snuppa blir født Jeg lurer på hva det er med at så mange menn heller holder med moren sin enn konen sin? Det er jo ikke moren de skal dele resten av livet med(selv om hun selvfølgelig er til stede hun også, men ikke i like stor grad) Så bra med hyggelig telefon fra NAV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. september 2010 Forfatter #1632 Del Skrevet 3. september 2010 39 uker som tiden går!!!!! vært hos legen i dag,hadde time 8.30 og måtte tidlig opp,det er lenge siden gitt tok lang tid for legen måtte ut på noe akutt,så jeg ble ventende over en time. trøtt når jeg kom hjem,så la meg etter å ha spist litt,ikke så lenge siden jeg våknet alt var bra med meg og snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. september 2010 #1633 Del Skrevet 3. september 2010 Så flott! Kjente han om hun har festet seg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 3. september 2010 #1634 Del Skrevet 3. september 2010 Hadde du hatt en snillere jordmor ville jeg ha anbefalt at du har tatt med mannen dit, for at dere kunne ha snakket sammen med en nøytral tredjepart, eller blitt henvist til en familieterapaut, så dere får hjelp - det trenger ikke nødvendigvis å bli bedre med kranglingen etter snuppa er født, siden samboeren din tar moren sitt parti (det er strengt tatt deg og snuppa han skal værne om, ikke sin egen mor) Og det er slettes ikke greit å bare stikke innom, for da kan du ikke si nei! Jeg syns du fortjener fine og rolige dager fremover nå, med en samboer som viser forståelse for dine meninger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 3. september 2010 #1635 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg syns du fortjener fine og rolige dager fremover nå, med en samboer som viser forståelse for dine meninger Det synes jeg også Du fortjener ikke dette nå! Og tenk, 39 uker alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 4. september 2010 #1636 Del Skrevet 4. september 2010 Uffameg....er nesten som jeg kunne skrevd det om mugget ditt selv! Er så utrolig frustrerende når disse gutter som kaller seg menn oppfører seg som drittunger....og tar parti er jo bare dumt....skjønner jo at det er vanskelig å sitte mellom sin kone og sin mamma....men come on and grow the fuck up already!! Enig med Icing, synes dere burde finne en tredje parti å snakke med, for jeg lover deg det blir ikke akkurat fikset når lille snuppa kommer. Er en prøvelse dette å få barn sammen....og at vi har muggene pustendes i ryggen hjelper ihvertfall ikke situasjonen Hurra for at du snart er i mål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 5. september 2010 Forfatter #1637 Del Skrevet 5. september 2010 helt utrolig hvordan det hjelper å komme inn her å lese gode råd og ord fra dere kommer aldri til å få min sambo til å være med å prate med noen..han har nok problemer med å prate med meg om sånt veldig spent på hvordan ting blir når snuppa er født. i forhold til oss,besøk osv. i går var vi der jeg kommer fra på burdsdag hos broren min,veldig koselig jeg og mamma fikk en liten shoppingtur og,hvor det ble handlet litt til snuppa igjen. i dag har jeg gjort altfor mye,men hadde energi og ikke veldig vondt i kroppen,så da er det bare å benytte anledningen. har vasket opp(vil ha oppvaskmaskin som funker hver dag!!! den har funket noen dager,og tok plutselig kvelden igjen ) støvsuget,vasket og ryddet vekk klær,støvsuget og vasket bilen min inni. nå er kroppen helt ødelagt,så blir sofa resten av dagen. men godt å fp litt unna altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 5. september 2010 #1638 Del Skrevet 5. september 2010 Så flink du er! En uke igjen til terminen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 5. september 2010 #1639 Del Skrevet 5. september 2010 Så deilig med sånne effektive dager! Er så mye bedre å lande i sofaen etterpå da Jeg har også gjort endel i dag, synes jeg, men ikke så flink som deg da. Jeg forstår at det sitter langt inne for samboeren din å prate med en tredjepart om forholdet deres, samtidig håper jeg bare virkelig at barseltida blir fin for dere begge. Det er jo en stressende periode og viktig at man ikke må slite med ekstra gnisninger da. Så jeg krysser virkelig fingerne for at det går godt med dere (jeg er jo spent på dette selv, selvom sambo og jeg har det veldig bra for tida - vet jo ikkehvordan vi vil reagere på en så stor endring). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. september 2010 #1640 Del Skrevet 5. september 2010 Det som fungerer for min del (jeg har selv problemer med å åpne meg og sette ord på ting) er å diskutere dette når vi har lagt oss for natta og at det er mørkt i rommet.. på deg som har vært så effektiv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg