Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Hei snuppa, lenge siden jeg har vært inne her.....du...nå får du høre på meg, du får ikke tenke på vekta di med det første, det er det siste du egentlig tenker om rett etter fødsel! En del kg renner av(vann+baby+fostervann+morkaka etc) og resten kommer etterhvert. Her tror jeg også ammingen er den gode "slankekuren" for uansett om jeg er ekstra sulten og spiser mer så går vekta nedover(utrolig hva en liten snuppa kan "slanke" mamma sin :fnise: )

Synes også du ikke ser "tung" ut, og som jeg har sagt til deg før, så lenge du føler deg komfortabel i din kropp så er tallet på vekta og hva folk sier bagatell spør du meg ;)

:klem: Håper du nyter siste delen av svangerskapet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei snuppa, lenge siden jeg har vært inne her.....du...nå får du høre på meg, du får ikke tenke på vekta di med det første, det er det siste du egentlig tenker om rett etter fødsel! En del kg renner av(vann+baby+fostervann+morkaka etc) og resten kommer etterhvert. Her tror jeg også ammingen er den gode "slankekuren" for uansett om jeg er ekstra sulten og spiser mer så går vekta nedover(utrolig hva en liten snuppa kan "slanke" mamma sin :fnise: )

Synes også du ikke ser "tung" ut, og som jeg har sagt til deg før, så lenge du føler deg komfortabel i din kropp så er tallet på vekta og hva folk sier bagatell spør du meg ;)

:klem: Håper du nyter siste delen av svangerskapet!

:klemmer:

du har nok rett i at mye renner av etter fødsel. og det er nok ikke det jeg tenker mest på da heller nei...

problemet nå er at jeg føler meg ikke komfertabel i egen kropp,magen liker jeg,for der vokser snuppa mi :hjerte: men ikke resten av kroppen. og da hjelper det ikke med sånne kommentarer fra jm,som liksom skal være proff.. men,men,får ikke gjort noe med kroppen min nå,mat må jeg jo ha,og noe særlig bevegelse kan jeg glemme.

takk for gode ord igjen! jeg er innne å leser hos deg,men skriver generelt veldig lite her om dagen. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lete:

koselig at du leter etter meg frigg :klemmer:

denne uka har vært tøff :sukk:

Det jm sa henge ri hele tiden,og jeg er mye lei meg. føler meg helt jævli,og orker ikke at noen skal se meg. tror det har vært litt mye i disse mnd,med bestemors sykdom og død,smerter,dritt på jobb,kroppen min som forfaller,flytting,et forhold som ikke er heelt på stell... godt det ikke er lenge igjen,for noen dager kjenner jeg meg helt tom for krefeter og deperimert.

sover nesten ikke nå,har vondt mellom bena(symfyse) i ryggen,i bena,det er et helvete å snu seg og tisser minst 5 ganger hver natt.

itilegg har jeg og sambo kranglet hver kveld :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffameg, blir lei meg å høre hvordan du føler deg om dagen....skal ikke være sånn.....må nesten si at jeg synes du burde få snakket med noen om disse følelsene...det gjorde jeg og det alt for sent nesten....det at du og sambo krangler er vel noe alle opplever innimellom gravid eller ikke......er vel mye for dere begge to å tenke på om dagen :kose:

Håper du og sambo klarer å prate rolig sammen om alt, det hjelper alltid å være ærlig med hverandre og følelsene......og må si menn ofte skjønner ikke en skiiiiit utenom å få "problemene" in med en teskje!! :rolleyes:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ikke ut som du har det så bra for tiden. Men jeg skjønner det godt med alt du har gått gjennom de siste månedene. Jeg håper ting ordner seg for deg og mannen! Det er jo nå du trenger han.. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forståelig at du har det litt tøft nå, med alt du har måttet takle de siste måneden. Leit at du skal ha det sånn nå som du skal bli mamma og bare burde kose deg sammen med mannen din.

En god :klemmer: til deg, godt at du nyter magen og så må du bare tenke på snuppa mest mulig - snart er hun ute hos deg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, dette hørtes ikke noe særlig ut vennen! Håper virkelig at du og kjære finner ordentlig tilbake til hverandre til babayen kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk alle sammen :klemmer:

bestilte meg litt nytt scrappestæsj i går,tenkte jeg skulle lage album til snuppa etterhvert :)

skjer lite her om dagen...orker ikke noe,vasker litt klær og leser og er på pc :sjenert:

i natt sovent jeg ikke før ved 5. :gjespe: ingen gode stillinger,og snuppa ble urolig av at jeg er urolig. lå å tenkte på jm,vurderer å kun gå til legen resten,er jo ikke mange gange rigjen,og det er vel ikke noe jm kan som ikke legen kan? fødsel og opptar mye tanker om natta. og sambos snorking,blir gal :kjefte:

fikk mld av svigermor isted,om hun kunne ta en tur etter jobb i dag. (fremskritt,for hun pleier bare å dukke opp,hater det! mulig hun tok hintet sist hun gjorde det,for da var jeg skikkelig sur mot henne,orket nesten ikke svare henne,og stod med ryggen til å laget mat. sambo var hjemme,så de pratet altså. tror kanskje hun skjønte da at det ikke er greit å bare komme) men uansettmskrev at det ikke passet i dag,da jeg har hatt en hard uke. fikk til svar at hun gjerne vil støtte meg så jeg har dte bra... hva mener hun?? har vel aldri sagt at jeg ikke har det bra,og får det iallefall ikke bra om hun skla fly meg ned!!

:strix: 37 uker :strix:

eller 35+2 som jm sier

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære deg. Jeg tror ikke at forholdet mellom deg og svigermor blir noe bedre av at du avviser tilbudene hennes. Det er ikke slik at man må være uvenner med svigermoren sin. Man må både gi og ta. Jeg skjønner at du ikke liker at hun kommer uanmeldt å besøk, og da synes jeg at du skal si det til henne.

Og nå er det jo slik at du er sammen med hennes sønn, så da kommer hun til å være i livet ditt. Prøv å gjør det beste ut av det.

Selv om du ikke er så stor fan av svigermor så må du godta at hun besøker sin sønn, akkurat på samme måte som at samboeren din må godta at du får besøk av dine foreldre.

Håper ikke du tar dette ille opp, men jeg synes det er viktig at man ser tingene fra flere sider.

God helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom med en stor å god :klemmer:

Det er mye bedre å ha baby på utsiden enn på innsiden :Nikke: Så det er bare å glede seg til fødselen, det er så verdt det, og ikke noe å grue seg til ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære deg. Jeg tror ikke at forholdet mellom deg og svigermor blir noe bedre av at du avviser tilbudene hennes. Det er ikke slik at man må være uvenner med svigermoren sin. Man må både gi og ta. Jeg skjønner at du ikke liker at hun kommer uanmeldt å besøk, og da synes jeg at du skal si det til henne.

Og nå er det jo slik at du er sammen med hennes sønn, så da kommer hun til å være i livet ditt. Prøv å gjør det beste ut av det.

Selv om du ikke er så stor fan av svigermor så må du godta at hun besøker sin sønn, akkurat på samme måte som at samboeren din må godta at du får besøk av dine foreldre.

Håper ikke du tar dette ille opp, men jeg synes det er viktig at man ser tingene fra flere sider.

God helg :klemmer:

ja,jeg vet at hun må være endel av livet vårt,men det er måten hun gjør det på. føler at hun invaderer huset når hun kommer,kommer med små spydigheter og bryr seg med det meste. den mld jeg fikk her om dagen var sikkert godt ment,men jeg føler hun ivaderer meg. og det går an å si fra før man kommer. har sagt det til henne før,at jeg hater at folk kommer uanmeldt.

og helt greit at hun vil hilse på av og til,men kan vel komme når sambo er hjemme da. hun får meg til å føle meg......jeg vet ikke...som en drittunge som ikke kan og klarer noen ting og ikke gjør noe bra nok.

om man har et godt forhold til svigersm tror jeg det er vanskelig å sette seg inn i noe annet..

tar det ikke ille på,men kommer ikke til å se det på en annen måte for hun suger energi og bryr seg om alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett i at det er vanskelig å se det fra en annen side når man har et greit forhold til svigermor. Men jeg håper virkelig at det blir bedre for dere etterhvert :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en stor å god :klemmer:

Det er mye bedre å ha baby på utsiden enn på innsiden :Nikke: Så det er bare å glede seg til fødselen, det er så verdt det, og ikke noe å grue seg til ;)

takk for :klemmer:

Tviler ikke på at det er bedre å ha baby på utsiden enn i magen altså :nigo: kan nesten ikke vente med å få sett henne og kost med henne nå :hjerte:

skal prøve å ikke grue meg til fødsel,men er ikke lett. gevinsten er jo den beste så :hjerte:

tenk at det er ikke lenge igjen nå :hoppe:

:klem:

nei,nå nærermer det seg med stormskritt til jeg får sett jenta mi og :hoppe:

:kose:

Leser bare litt og legger igjen spor...

:goodbye: koselig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i går hadde vi besøk av foreldrene mine,de hjalp til med flislegging og vasking. greit å få tatt et tak.

jeg orka ikke mye,men stod for lunsj og middagslaging iallefall.

koselig med besøk av dem,merker at sambo slapper mer av med dem enn sine egen. han skarvler mye mer,og er blid.med sine egen snakker han nesten ikke,og er mer mutt.

våknet ved 5 i dag med knall vondt mellom bena og i bena. måtte stå opp og sitte litt i stua,la meg igjen ved 7 tiden og sovnet ved 8. kl 10 våknet jeg og bare måtte ha mat. tok en dusj og la meg igjen og sov til 14 :sjenert:

så gjort i dag: ingenting.............

sambo skal på fotballkamp i dag,har dratt nå,så da skal jeg slappe av(sjokk) med data og bok.....spennende liv da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...