captiva Skrevet 7. juli 2010 Forfatter #1381 Del Skrevet 7. juli 2010 Fikk en mld av henne,som jeg svarte på...skrev,som sant er at formen er uggen,og at jeg sov da hun ringte. hun skrev hva hun ringte for,og fikk svar,så da er det vel ok... fått time hos fysio i morra Hun sa da jeg ringte isted at jeg skulle ringe på slutten av dagen for å høre om det var kommet noen avbestilling,det var dt ikke,men siden hun skal ha 4 uker ferie nå,tar hun meg etter siste pasient i morra. veldig glad for det,for 4 uker uten behandling høres lenge ut altså... men kanskje vondten gir seg nå som jeg ikke skal jobbe skal dit kl 16 i morra,så da drar jeg nok en tur på senteret i samme slengen sikkert noe fint til snuppa der iallefall verre å finne noe til meg om dagen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 7. juli 2010 #1382 Del Skrevet 7. juli 2010 Så bra du fikk time imorgen, snille fysiodamen Håper for din del av vondtene dabber av fremover nå som du går ut i ferie. Det blir vel deilig med ferie Har dere noen planer forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. juli 2010 #1383 Del Skrevet 7. juli 2010 Du får huske å spørre hvor du kan få tak i silkelaken!! Håper formen er bedre i morra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. juli 2010 #1384 Del Skrevet 8. juli 2010 God morgen. Innom for å ønske deg en fin dag, blir godt med fysioterapi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1385 Del Skrevet 8. juli 2010 endelig fått sovet litt mer i natt. men lå lenge våken,litt vanskelig å finne gode stillinger,snuppa sier fra når jeg ligger på hennes yndlingsside,men jeg klarer ikke ligge kun på en side. og denne snuuinga er jævli,ligge rå gruer meg til hver gang og til jeg må opp å tisse men,må tenke at snart er snuppa mi her,så det er verdt det sov til 10.30 i dag,har spist frokost nå,og vurderer å stelle meg for å rusle litt på senteret før fysio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 8. juli 2010 #1386 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er bare å klage *Dream*, når ting går deg i mot. Det er derfor vi er her og det er derfor vi har KG Å du har like rett som meg til å klage når ting ikke er som de skal være Håper du slipper å ha så mye vondt nå etter at du har vært til fysio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 8. juli 2010 #1387 Del Skrevet 8. juli 2010 Stoooor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. juli 2010 #1388 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvordan gikk det hos fysio i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1389 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er bare å klage *Dream*, når ting går deg i mot. Det er derfor vi er her og det er derfor vi har KG Å du har like rett som meg til å klage når ting ikke er som de skal være Håper du slipper å ha så mye vondt nå etter at du har vært til fysio Takk for at du sier det. Føler meg utakknemlig og sytete avogtil,når jeg tenker på feks dine problemer. men er godt å få det ut her,klager ikke høyt ellers Og dere jentene er gode å ha dere her inne vet mer enn venner irl Stoooor tilbake. Så glad for deg i dag Hvordan gikk det hos fysio i dag? det gikk fint,godt å få kommet til henne,og hun sa at det er en fysioterapaut der nesten hver dag,så om det ble krise,skulle jeg ringe til han godt å vite! i dag tok hun mest korsryggen,for jeg stivner så fort der for tiden,noe som gjør at jeg belaster bekkenet unødvendig mye. er inne å leser hos deg,men er dårlig(fortsatt) til å legge igjen spor. sorry. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. juli 2010 #1390 Del Skrevet 8. juli 2010 Jeg vet at du er innom dagboka, så ikke tenk på det Godt å høre at det er en fysioterapeut der nesten hver dag da. Da slipper du å bekymre deg for det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1391 Del Skrevet 8. juli 2010 Å,har du sett meg? ja,veldig godt å vite at jeg kan få behandlig om det blir krise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 8. juli 2010 #1392 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja, man skal aldri være sikker på hvor jeg er skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1393 Del Skrevet 8. juli 2010 vi har enda ikke bestemt hvor vi skal på ferie.. skal ikke noe stort i år,men godt å komme vekk litt bare oss to vi tenkte å kjøre et lite stykke(max 2-3 timer,jeg orker ikke mer) finne en kosleig by hvor vi kan kose oss,spise god mat,shoppe litt og slappe av. er jo begrenset hva jeg orker,kan jo ikke gå rundt i mange timer osv noen som har noen koselige byer å anbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 8. juli 2010 #1394 Del Skrevet 8. juli 2010 Ja dere kan jo kjøre hit da, er kanskje mellom 2-3timer fra der du er.....kjempekoselig by flotte strender Er masse koselige overnattingsteder her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 8. juli 2010 Forfatter #1395 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1396 Del Skrevet 9. juli 2010 31 uker ♥ Termindato: 12.09.10 eller 24.09.10. stoler mest på meg selv og han på 3D UL, så satser på 12.09 ♥ Hvor langt på vei?: 31 uker eller 29+2 ♥ Melk i brystene: Nei,merker ikke noe ♥ Gutt eller jente?: jente ♥ Navn: Hemmelig ♥ Spark: ja,kjenner liv hver dag. ikke så ofte spark,men masse bevegelse og tumling. ♥ Tungt?: ja,begynner å bli. ♥ Svangerskapsplager: bekken og symfyseløsning,vondt i ryggen ♥ Sykehusbag: ikke tenkt på enda ♥ Utstyr: har det meste store,endel klær og tepper ♥ Kynnere?: litt tror jeg ♥ Vann?: ja ♥ Strekkmerker?: tror jeg har sett et par på hver side av magen nå ♥ Babyens søvnmønster?: mye rolig om dagen,veldig aktiv om kvelden ♥ Humør?: ubalanse, men som ofters i godt humør ♥ Lei?: litt. gleder meg til å få sett snuppa nå <3 ♥ Fødselsforventninger: Både gleder og gruer meg ♥ Behov?:ostepølse, pepsi max, fiskekaker fra rema. massasje av ben og legger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 9. juli 2010 #1397 Del Skrevet 9. juli 2010 Fiskekaker :rødme: Det er så yummy - jeg har også kjøpt mine på Rema Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 9. juli 2010 #1398 Del Skrevet 9. juli 2010 Sender deg en PM jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 9. juli 2010 #1399 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) 31uker Det går fort fremover nå Endret 9. juli 2010 av ~Milla~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 9. juli 2010 Forfatter #1400 Del Skrevet 9. juli 2010 Fiskekaker :rødme: Det er så yummy - jeg har også kjøpt mine på Rema De er goooooe ja kjekt å få dilla på noe sunt og og her er det bare rema sine som gjelder. Sender deg en PM jeg Takk for pm. 31uker Det går fort fremover nå Det gjør det jammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg