Neytiri Skrevet 30. juni 2010 #1341 Del Skrevet 30. juni 2010 :slåss: ahhhh jeg blir så irritert av folk som ikke tenker seg om før dem sier noe så dumt!!!!! Jeg vet alt om det der, svigermugget...og nå legen min i går :slår: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 30. juni 2010 #1342 Del Skrevet 30. juni 2010 føler meg som dere vet ,jævli fæl og feit....og i dag da jeg hadde vært hos fysio møtte jeg en gammel kollega jeg ikke har sett ¨på et år,og hun bare; oi,kjente deg nesten ikke igjen jeg,du er DIGER. du må ha masse vann i kroppen! takk for det liksom.... Ærlig talt! man sier da ikke slik til folk! Og diger...DET er du IKKE!!! Du er kjempefin er du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 30. juni 2010 #1343 Del Skrevet 30. juni 2010 Kjære deg, så mye teite folk du skal måtte tåle da Ærlig talt, hva får folk til å si sånt til andre, særlig gravide som faktisk er sårbare. Det skal liksom være lov å si at man er diger, det skjønner jeg ikke det døyt av Og ut fra det bildet jeg har sett, så er du flott og gravid Som du vet så forstår jeg tankene dine, for jeg sliter jo mye med dette sjøl. Så jeg vet at det ikke er lett å snu tankene, særlig ikke når folk rundt er så fokusert på kroppen. Jeg får oppfølging på dette og skal til samtale nr 2 i morra; vil anbefale deg å tenke på det - kan jordmor eller lege henvise deg til noen kanskje? Man trenger ikke være "syk i hodet" for å få litt hjelp (sier jeg til meg selv iallefall ). Vil ikke presse noen gode råd på deg altså, men du fortjener å ha en fin graviditet den tida som er igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 30. juni 2010 #1344 Del Skrevet 30. juni 2010 Så frekt sagt! Du er ikke svær, du er gravid! Og jeg er helt sikker på at du ser flott ut selv om du kanskje ikke føler deg så flott akkurat nå Har fått noen sånne kommentarer selv. En på jobb kommenterte at nå begynner det å vise mer at jeg er gravid, for jeg var blitt så rund i fjeset. Så hyggelig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. juni 2010 #1345 Del Skrevet 30. juni 2010 Takk vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1346 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) takk for støtten jenter,det hjelper faktisk (selvom dere ikke har sett meg irl og vet hvordan jeg ser ut ) Må bare prøve å gi f i sånt,ja har lagt på meg,det vet jeg,har nemlig en baby i magen og har ikke trent siden jeg ble gravid!og da synes det på en kropp som har lett for å legge på seg utrolig godt å være hjemme i dag...sliten ig har vondt. sov til 10 og har støvsuget (har skjedd noe med husmorgenet mitt ,klarer ikke slappe av om det er rot eller støv!)satt på en maskin med klær og spist frokost. nå skal jeg surfe litt på nettet frem til sola kommer på terrassen,da skal jeg flytte neg ut og strikke litt. strikker teppe,og jeg har begynt på en rosa djevellue :sol: Endret 1. juli 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. juli 2010 #1347 Del Skrevet 1. juli 2010 Så flink du er da, som støvsuger og greier! Jeg mistenker at jeg er født uten dette husmorgenet Rosa djevellue har jeg også planer om å strikke. De er så fine! Og så er de jo ganske enkel å få til også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1348 Del Skrevet 1. juli 2010 Husmorgenet mitt har vært dødt frem til vi flyttet,og det nærmer seg at snuppa kommer,så det er håp for alle veldig enkel og fine ja. har strikket en i hvit fra før,koselig å ha noe selvstrikket synes jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. juli 2010 #1349 Del Skrevet 1. juli 2010 Håper mitt dukker opp når vi flytter. Selv om jeg er temmelig høygravid da, siden det ikke blir før om to månder :dåne: Ja, det er kjempekoselig å ha noe man har laget selv! Har strikket en lue og et par tøfler selv, men vil gjerne strikke mer. Det var så gøy å se at jeg fikk det til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. juli 2010 Forfatter #1350 Del Skrevet 1. juli 2010 varmt :dåne: flyr ut og inn og drikker masse vann! håper det ikke er så varmt i morra når jeg skal på jobb.... har vasket en maskin med bittesmå kjoler som jeg brukte når jeg var baby. rart å se de henger på tørkestativet første gangen jeg vasker babyklær,skal nok kunne bli vant til det ja :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. juli 2010 #1351 Del Skrevet 1. juli 2010 Koselig med babyklærvasking. De nuddeligste små kjolene, bodyene og strømpebuksene :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 1. juli 2010 #1352 Del Skrevet 1. juli 2010 Så herlig med små, nyvaskede plagg Vi skal nok bli lei det også etterhvert ja Så kjekt det må være å kunne strikke - høres så søtt ut med disse små luene og sånt. Jeg er helt håpløs på sånt jeg, får forsøke å overtale mamma tror jeg Husmorgenet kom her også når vi flyttet inn i hus Det fikk mest utslag på mat og det å stelle i stand til gjester, har ikke helt slått inn på støvsuging og sånt enda da. Ha en flott helg - det er jo snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. juli 2010 Forfatter #1353 Del Skrevet 2. juli 2010 HELG Sliten,så det er godt!!! 30 uker går etter min og han på 3D UL sin termin jeg nå..... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. juli 2010 #1354 Del Skrevet 2. juli 2010 Drit i hva andre uvitende sier, du er garantert flott og vakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1355 Del Skrevet 3. juli 2010 Takk icing rar dag i dag. humøret er ikke bra,er sur og litt lei meg :klø: stakkars sambo får gjennomgå. er varmt,klamt,og jeg har vondt. lei i dag gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. juli 2010 #1356 Del Skrevet 3. juli 2010 uff da MEN ikke få noe dårlig samvittighet ovenfor sambo, NOE må de også igjennom Ta føttene opp i kaldt vannbad....DET hjelper utrolig mye, sitter her i stua og er ikke klam eller varm lenger.....har vifta på og vinduer og dører åpne Noen dager er bare sånn, og det er lov Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1357 Del Skrevet 3. juli 2010 Takk for tips neytiri og du har helt rett,litt må jammen sambo lide og!!! la meg i senga for å få ligget i en god stilling etter jeg skrev her,og har sovet i nesten 3 timer men det hjalp,for føler meg bedre nå Nå skal vi snart grille;bakt potet og ostepølse til meg,kjøtt til sambo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. juli 2010 #1358 Del Skrevet 3. juli 2010 Naaa blir det pølse her i kveld cowboystrekk på 3 timer, ja jeg tok en her om dagen, utrolig deilig! kos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. juli 2010 Forfatter #1359 Del Skrevet 3. juli 2010 Her ble det pølse både morgen og kveld i dag gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 3. juli 2010 #1360 Del Skrevet 3. juli 2010 Neytiri like to hear that Jeg får forresten PØLSE torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg