Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise: Jeg savner mannepølse for tiden da.....så håper den kommer med fly rundt 7-9juli :lur:

Gilde er jo en god pølse da, ostepølse :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

krysser fingrene for at mannepølsa di kommer snart,litt stusselig med ostepølse i lengden :fnise:

Yes, håper midten av neste uka :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det tenkte jeg også :fnise:

Ble litt pølsesnakk i går ja :fnise: hvor var dere??

God morgen :sol:

:sol: God kveld! Deilig vær å jobbe i barnehage om dagen :)

Yes, håper midten av neste uka :strix:

DEt holder du ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er mandagen gått igjen gitt! har seinvakt på mandager,og det er den verste vakta for bekken og rygg,men synes det er greit å ha den kontakten med foreldrene.

fikk spm av ei mor i dag om jeg ville arve litt klær til snuppa mi. sa jatakk,for den lille jenta hennes har så mye fint.

skal bort til henne en dag å titte :)

i morra skal jeg hjem til foreldrene mine å se på mine babyting :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kjekt å få arve fra barn i barnehagen da! Man sparer mye på å arve litt, og mye er jo nesten ikke brukt engang. Ihvertfall i de minste størrelsene.

Jeg vil også se på mine gamle babyting! Men tror ikke det finnes så mye av dem lenger, siden jeg har tre yngre søsken. Men det blir vel koselig å se om du kan bruke noe av det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Så flott å få noe tøy :hoppe: En venninne av familien hadde masse jentetøy, bokstavelig helt ubrukt og det meste med merkelappene på enda. Hun skulle gi det bort til fretex, men så spurte hun meg om jeg ville se igjennom haugen med klær først. Oki, det meste er veldig jentetøy fra 0-1år, men jeg var overlykkelig og tok imot med stor takk :)

Så i boden ligger en stooor pose med masse babytøy til ei lita tulle :rødme: Så det hadde helt klart gjort seg med en jentebaby ;) Få guttebabyer rundt meg og i familien generelt. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en fin dag i går,var hjemme en tur. shoppet litt med mamma (som vanlig...):nigo: ble litt til snuppa,0g litt til meg :sjenert:

var på kirkegården,på grava til bestemor :hjerte: første gang jeg var der,så var tøft.

i dag har jeg vært på jobb,veldig vondt i bekken,symfyse,rygg og ben i dag,så ingen god dag :sukk:

skal være hjemme i morra,og gjøre INGENTING! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

føler meg som dere vet ,jævli fæl og feit....og i dag da jeg hadde vært hos fysio møtte jeg en gammel kollega jeg ikke har sett ¨på et år,og hun bare; oi,kjente deg nesten ikke igjen jeg,du er DIGER. du må ha masse vann i kroppen!

takk for det liksom.... :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Hva er det for en ting å si da :dåne:

Helt ærlig, hvis hun virkelig mente det, så trenger hun jo virkelig ikke å si det.

Synes du ser flott ut jeg :) Fiiiine gravidmagen :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt satt ut ja....hva folk får seg til å si til gravide altså...man hadde aldri sagt noe sånt til en ikke gravid. 'endte jo med at jeg gråt litt da jeg satt meg i bilen,føler meg ille nok fra før av :trist:

takk for gode ord :klemmer:

Har prøvd å svare i boka di 4 ganger nå,men det går ikke :klø:

så sier det her,Gratulerer såååå masse,du er flink! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...