Neytiri Skrevet 17. juni 2010 #1221 Del Skrevet 17. juni 2010 Neytiri: du hadde helt rett,fy faen,det var vondt nåt jm tok symfysemålet! da har jeg vært hos jm. føler meg ikke helt komfortabel med henne lenger merker jeg,synes hun stresser igjennom,og vil bli kvitt meg fort. er det ikke 30 min man har?? dessuten kommenterte hun sm målet mitt,det er over det grønne feltet på en litt ekkel måte først,men tok seg i det etterpå,og sa at babyen vokste jevnt og det var det viktigste. hørte hjertelyden:hjerte:,var på 140, og urinprøven var normal. nå bør jeg vel støvsuge og vaske litt her,før sola kommer,og jeg setter meg ut da var det vel ikke bare meg.....utrolig vond punkt å trykke på!!! KJipt å føle seg stresset hos JM...og jeg blir nesten irritert på at hun sa sånt om sfmålet ditt Så lenge man vokser etter sin egen kurve så er det det viktigste! JM min sa siden jeg er en større kvinne fra før vil jeg nok ligge øverst på skalaen, men sålenge jeg ikke hadde en plutselig økning, eller ikke nok økning var det mer bekymring en å være på det grønne feltet..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1222 Del Skrevet 17. juni 2010 da var det vel ikke bare meg.....utrolig vond punkt å trykke på!!! KJipt å føle seg stresset hos JM...og jeg blir nesten irritert på at hun sa sånt om sfmålet ditt Så lenge man vokser etter sin egen kurve så er det det viktigste! JM min sa siden jeg er en større kvinne fra før vil jeg nok ligge øverst på skalaen, men sålenge jeg ikke hadde en plutselig økning, eller ikke nok økning var det mer bekymring en å være på det grønne feltet..... ja,var kjempevondt. og det var så vondt at jeg ikke orka at hun kjente etter hvordan babyen lå hun prøvde,men var altfor vondt.kjedelig altså,for hadde vært fint å vite hvor hodet og alt var men neste gang..... og dessuten skal vi se h*n neste fredag! takk for ord ang sfmålet ser jo på skjemaet at jeg ligger høyt,men synes ikke magen min er stor i forhold til andres? :klø: men,men,det jm sa til deg stemmer jo,det viktigste er at man følger sin egen kurve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1223 Del Skrevet 17. juni 2010 Uff da, jordmortime skal jo være for deg. Der du skal kunne spørre om ting og være trygg. Har hun vært sånn hele tiden? ja,egentlig....men spør likevl jeg altså. lurer på om hun er litt sånn fordi jeg er litt større :klø: Dumt at du ikke føler deg helt komfortabel med jordmoren da. Har det egentlig litt sånn jeg også. Har bare vært hos henne en gang, men jeg følte hun snakket til meg som om jeg var ung og dum og ikke klar for å få barn. Men jeg er faktisk voksen og fornuftig selv om jeg "bare" er 22. Men tenker at det går seg sikkert til Får håpe du føler deg bedre mottatt neste gang du er hos henne da jeg har jo gått hos henne hele tiden,går bare til jm.. snakker litt til meg som jeg er dum noen ganger og. og som sagt,litt nedverdigenede mot meg fordi jeg har litt høy bmi. hun får bare holde på,jeg hever meg over det,godt jeg har andre jeg kan spørre om ting og få gode råd. dere her inne feks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1224 Del Skrevet 17. juni 2010 dagen har jammen gått fort....og jeg var oppe kl 7 og har ikke vært på jobb har fått støvsuget,vasket klær,vasket badet og skiftet på senga. kjenner det i bekkenet nå,men godt å få shinet opp litt skal lage pastasalat til middag i dag og en knallgod dressing ei på jobben som ofte lager den,er ikke sunn,men SÅ god! etter middag skal vi kanskje bort i gamle leiligheta og hente noen ting. leiligheta er forresten solgt,så det gikk fort ja slapp visninger og alt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. juni 2010 #1225 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) ja,var kjempevondt. og det var så vondt at jeg ikke orka at hun kjente etter hvordan babyen lå hun prøvde,men var altfor vondt.kjedelig altså,for hadde vært fint å vite hvor hodet og alt var men neste gang..... og dessuten skal vi se h*n neste fredag! takk for ord ang sfmålet ser jo på skjemaet at jeg ligger høyt,men synes ikke magen min er stor i forhold til andres? :klø: men,men,det jm sa til deg stemmer jo,det viktigste er at man følger sin egen kurve. Uffameg det var ikke godt å høre, kanskje minne hun på neste gang å finne hvor babyen ligger først ? Ja for en dum JM må jeg si.....hun er uproff om hun føler du har for høy BMI.....du er jo mye mindre en meg iallefall og JM har ikke sagt noen ting, utenom at i begynnelsen sa hun at jeg behøvde ikke gå opp de anbefalte 12kg.....og det har jeg ikke klart engang siden jeg har hatt hypermesis stort sett hele tiden(sluttet endelig nå) så min egen vekt har gått ned siden snuppa tar det hun trenger uansett. Kan ikke du finne annen JM eller bruke legen din i steden?? blir irritert kjenner jeg!! p.s. titt på bildene mine på FB, da skjønner du at du ikke er stor i forhold Endret 17. juni 2010 av Neytiri Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1226 Del Skrevet 17. juni 2010 Uffameg det var ikke godt å høre, kanskje minne hun på neste gang å finne hvor babyen ligger først ? Ja for en dum JM må jeg si.....hun er uproff om hun føler du har for høy BMI.....du er jo mye mindre en meg iallefall og JM har ikke sagt noen ting, utenom at i begynnelsen sa hun at jeg behøvde ikke gå opp de anbefalte 12kg.....og det har jeg ikke klart engang siden jeg har hatt hypermesis stort sett hele tiden(sluttet endelig nå) så min egen vekt har gått ned siden snuppa tar det hun trenger uansett. Kan ikke du finne annen JM eller bruke legen din i steden?? blir irritert kjenner jeg!! p.s. titt på bildene mine på FB, da skjønner du at du ikke er stor i forhold første gangen hun prøvde å finne ut hvordan babyen lå. satse på at dt ikke er like vondt neste gang. er større enn bildene på fb nå lagt på meg endel etter jeg ble gravid er vel omtrent på 10 kg nå :sukk:hvordan skal dette ende???hjelp. og fått vann i kroppen,så føler meg ikke lekker. skulle ønske min vekt var gått ned og,selv om jeg ikke misunner deg den kvalmen din. sagt til ei venninne hvor mye jeg veier,hun er alltid dønn ærlig,og kunne ikke skjønne at jeg veide så mye,så har nok tung beinbygning ol....for synes ikke jeg ser ut som jeg veier det jeg gjør igrunn. og du,har sett på bildene dine på fb,og synes du ser flott ut!kjempesøt er du tror ikke jeg gidder å bytte jm,men kanskej heg skal gå annenhver gang til lege og jm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. juni 2010 #1227 Del Skrevet 17. juni 2010 (endret) Gratulerer med solgt leilighet Så deilig å få solgt så kjapt og greit - man hører jo om folk som sliter lenge. Synd å lese om jordmora di; de timene skal jo være hyggelige og noe du får nytte av. Det er virkelig ikke nødvendig at du skal føle deg stor når du går ut fra henne Du er jo i din fulle rett til å gå hos lege også, så synes det høres lurt ut å gå annenhver gang iallefall, hvis du liker legen din. Og på magebildet du la ut ser du da ikke stor ut i det hele tatt; du er gravid og flott og nå skal jeg si det samme til meg selv Endret 17. juni 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1228 Del Skrevet 17. juni 2010 Gratulerer med solgt leilighet Så deilig å få solgt så kjapt og greit - man hører jo om folk som sliter lenge. Synd å lese om jordmora di; de timene skal jo være hyggelige og noe du får nytte av. Det er virkelig ikke nødvendig at du skal føle deg stor når du går ut fra henne Du er jo i din fulle rett til å gå hos lege også, så synes det høres lurt ut å gå annenhver gang iallefall, hvis du liker legen din. Og på magebildet du la ut ser du da ikke stor ut i det hele tatt; du er gravid og flott og nå skal jeg si det samme til meg selv De rekkehusene vi bodde i,er av en merkelig grunn veldig populære.deilig at det gikk så greit,ting pleier igrunn ikke det. ja,om hun er sånn he rneste gang og,vil jeg gå annenhver gang. for på slutten skal man vel oftere og. men hvordan si at jeg ikke bare vil gå til henne mer? liker ikke sånt jeg takk for kompeliment ang bild ,trengs det etter en sånn opplevelse. ikke lett å bli vant til at kroppen forandrer seg,synes alle andre gravide ser flotte ut,men ikke meg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. juni 2010 #1229 Del Skrevet 17. juni 2010 første gangen hun prøvde å finne ut hvordan babyen lå. satse på at dt ikke er like vondt neste gang. er større enn bildene på fb nå lagt på meg endel etter jeg ble gravid er vel omtrent på 10 kg nå :sukk:hvordan skal dette ende???hjelp. og fått vann i kroppen,så føler meg ikke lekker. skulle ønske min vekt var gått ned og,selv om jeg ikke misunner deg den kvalmen din. sagt til ei venninne hvor mye jeg veier,hun er alltid dønn ærlig,og kunne ikke skjønne at jeg veide så mye,så har nok tung beinbygning ol....for synes ikke jeg ser ut som jeg veier det jeg gjør igrunn. og du,har sett på bildene dine på fb,og synes du ser flott ut!kjempesøt er du tror ikke jeg gidder å bytte jm,men kanskej heg skal gå annenhver gang til lege og jm. Søta takk for kompliment...er ikke ofte folk sier sånt, blir mer...oi sikker du ikke har tvillinger, oi har du termin ikke før slutte av sommeren stakkars deg som er så stor nå :dåne: Men om du var så slank til å begynne med så trenger vel kroppen bare å legge på seg....husk at mye av vekten til nå er babyen, og noe fettlager du får til amming(om du skal amme da)......jeg har også tung beinbyggning...jeg veier i utgangspunktet utrolig mye i forhold til høyden(158cm lav ) så mange sliter med å tro hvor mye jeg veier....men men spiller ingen rolle på hva vekta sier, sålenge man føler seg komfortabel i sin egen kropp sier jeg bare! Må si det er noen som er kanskje såvidt 50kg i utgangspunktet og friker ut at halveis i svangerskapet dem har lagt på seg 4-5kg(håper jeg ikke henger meg ut her....ikke meningen å tråkke på noen tær).....men kroppen er utrolig fasinerende ting...vi lager en baby utifra ting vi ikke kan se engang, og at vi får noe ekstra vekt, strekkmerker, hormoner, bekkenløsning you name it må da på slutten være verdt det! MÅ SI JEG ER HELLER IKKE I MOT LITT NIP TUCK OM JEG FØLER BEHOVET ETTER BARN Kvalmen og oppkast har du ikke lyst å få fra meg...vær glad for at lille i magen vokser som den skal Du kan forresten si til JM f.eks. at du vil annen hver gang til lege siden du må ditt for å få sykemelding i blandt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 17. juni 2010 #1230 Del Skrevet 17. juni 2010 ikke lett å bli vant til at kroppen forandrer seg,synes alle andre gravide ser flotte ut,men ikke meg selv Samme her Det vanligste er jo å gå annenhver gang til jordmor og lege, så du kan jo bare si at du vil begynne med det. Du kan skylde på medisinske årsaker og sykmelding også, som Neytiri foreslår. Du skylder henne absolutt ingenting, dette er DIN graviditet og du gjør det som er best for deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1231 Del Skrevet 17. juni 2010 Søta takk for kompliment...er ikke ofte folk sier sånt, blir mer...oi sikker du ikke har tvillinger, oi har du termin ikke før slutte av sommeren stakkars deg som er så stor nå :dåne: Men om du var så slank til å begynne med så trenger vel kroppen bare å legge på seg....husk at mye av vekten til nå er babyen, og noe fettlager du får til amming(om du skal amme da)......jeg har også tung beinbyggning...jeg veier i utgangspunktet utrolig mye i forhold til høyden(158cm lav ) så mange sliter med å tro hvor mye jeg veier....men men spiller ingen rolle på hva vekta sier, sålenge man føler seg komfortabel i sin egen kropp sier jeg bare! Må si det er noen som er kanskje såvidt 50kg i utgangspunktet og friker ut at halveis i svangerskapet dem har lagt på seg 4-5kg(håper jeg ikke henger meg ut her....ikke meningen å tråkke på noen tær).....men kroppen er utrolig fasinerende ting...vi lager en baby utifra ting vi ikke kan se engang, og at vi får noe ekstra vekt, strekkmerker, hormoner, bekkenløsning you name it må da på slutten være verdt det! MÅ SI JEG ER HELLER IKKE I MOT LITT NIP TUCK OM JEG FØLER BEHOVET ETTER BARN Kvalmen og oppkast har du ikke lyst å få fra meg...vær glad for at lille i magen vokser som den skal Du kan forresten si til JM f.eks. at du vil annen hver gang til lege siden du må ditt for å få sykemelding i blandt bare koselig,jeg mener det,sier aldri ting jeg ikke mener,du kledde magen lurer på hva slags bilder du har sett,for jeg var IKKE slank i utgangspunket altså. mulig du tror det,fordi det ikke er mange(noen?) bilder av kroppen min ja,jeg vil amme,og håper at kiloene flyr av da vet det er naturlig å legge på seg under en gravididtet,men håpet jeg skulle slippe så mye,siden jeg hadde nok kilo fra før jeg og veier masse i forhold til høyden min,men føler jeg ikke ser SÅ tung ut som jeg er. det jeg har markert med tjukk skrift var så bra sagt,bra holdning Helt enig me ddeg i det du sier ang de som er supertynne i utgpkt og friker helt ut,det skjer noe med kroppen når man produserer en baby,sånn er det! men gud,så verdt det,ofrer noen(mange kg blir det vel...)bekkenløsning osv,osv for å få en liten baby altså :rødme: takk for tips for hva jeg kan si til jm,drar til henne neste gang,og tar dte opp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. juni 2010 Forfatter #1232 Del Skrevet 17. juni 2010 Samme her Det vanligste er jo å gå annenhver gang til jordmor og lege, så du kan jo bare si at du vil begynne med det. Du kan skylde på medisinske årsaker og sykmelding også, som Neytiri foreslår. Du skylder henne absolutt ingenting, dette er DIN graviditet og du gjør det som er best for deg!! så sant det du sier,jeg skal bestemme hva som er best for meg,ikke tenke på hva jm mener om det takk for tips Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. juni 2010 #1233 Del Skrevet 17. juni 2010 :rødme: hmmm tittet igjen på bildene....må si jeg synes ikke du ser stor ut i det hele tatt, men du er jevn og da ser slank ut i forhold til meg synes jeg..... og da ser man jo ikke akkurat feit ut heller om du skjønner. Du har jo ikke noe nye bilder av deg da?? Skal være litt stolt også over magen sin, er jo familie og venner synes også vettu Tenk at du er i mindre aktivitet nå, og må legge på seg for å produsere baby til slutt :gjeiper: ellers har jeg fått vite at sunt kosthold er bra...men jeg spiser bare som før, og ønsker jeg meg is...ja da får jeg meg en...eller to Ja amming skal vel suge en del av....du vet hollywood fruene snakker om at det var beste slankekuren dem var på.....så opererer bare brystene senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 17. juni 2010 #1234 Del Skrevet 17. juni 2010 Det er vanskelig det med vekten. Men man må bare prøve å tenke at det er naturlig å legge på seg når man er gravid. Men jeg liker det ikke selv heller. Selv veier jeg også mer enn jeg ser ut til, legen min ble overrasket når hun regnet ut BMIen min Nå veier jeg ihvertfall 20kg mer enn det jeg maks vil veie.. Men det får jeg tenke på til høsten! Da får vi motivere hverandre til å bli sunn og sprek Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1235 Del Skrevet 18. juni 2010 :rødme: hmmm tittet igjen på bildene....må si jeg synes ikke du ser stor ut i det hele tatt, men du er jevn og da ser slank ut i forhold til meg synes jeg..... og da ser man jo ikke akkurat feit ut heller om du skjønner. Du har jo ikke noe nye bilder av deg da?? Skal være litt stolt også over magen sin, er jo familie og venner synes også vettu Tenk at du er i mindre aktivitet nå, og må legge på seg for å produsere baby til slutt :gjeiper: ellers har jeg fått vite at sunt kosthold er bra...men jeg spiser bare som før, og ønsker jeg meg is...ja da får jeg meg en...eller to Ja amming skal vel suge en del av....du vet hollywood fruene snakker om at det var beste slankekuren dem var på.....så opererer bare brystene senere takk for at du sier jeg ikke ser stor ut,.er har virkelig komplekser for vekta,gått opp masse de tre årene som har gått siden jeg møtte sambo.har ikke noen nyere bilder av meg annet enn magebilder....så ufotogen,og hater bilder av meg selv må nesten være full for at det skal være greit nå i den siste uka er det faktsisk flere,helt uavhenig av hverandre som har kommetert at jeg ikke har gått opp i vekt. da jeg har sagt at jo det har jeg,ca 10 kg tror de meg ikke,og sier det ikke synes iallefall,og det blir man glad av å høre mindre aktivitet ja,det skal jeg love deg!! har ikke trent siden jeg ble gravid jeg,det ene prpblemet har avløst det andre ikke noe flink med kostholdet jeg heller,orker ikke være hysterisk og bare spise sunt. spiser stort sett som før,og koser meg jevnt med sjokolade og sånn,klarer ikke la vær. godt å høre at vi er flere. Det er vanskelig det med vekten. Men man må bare prøve å tenke at det er naturlig å legge på seg når man er gravid. Men jeg liker det ikke selv heller. Selv veier jeg også mer enn jeg ser ut til, legen min ble overrasket når hun regnet ut BMIen min Nå veier jeg ihvertfall 20kg mer enn det jeg maks vil veie.. Men det får jeg tenke på til høsten! Da får vi motivere hverandre til å bli sunn og sprek ja,god ide å motivere hverandre til være spreke til høsten! amming og trim gjør at vi blir noen skikkelige milfs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 18. juni 2010 #1236 Del Skrevet 18. juni 2010 Jo men det er ikke en ny ting å legge på seg når kjærligheten blomstrer :rødme: Etter 3 år sammen begynnte vi på The South Beach Diet som er en sunn måte å gå ned i vekt og etterhvert holde vekta...så er en livstilsforandring. Jeg gikk ned en del og har ikke lagt på meg igjen, men kunne godt tatt av 15-20kg til altså Det er jo hyggelig når folk kommenterer på en hyggelig måte, skulle ønske de som skulle komme med krasse kommentarer holdt det for seg selv! Ufotogen....nå tuller du :dåne: synes du er så søt, sålenge man er komfortabel som jeg sa før Jeg og Devilina har bestemt oss å bli skikkelig trillemafia når snuppene våre har kommet......jeg skal absolut prøve å få til ammingen, og lære å elske den kroppen man får etter barn :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. juni 2010 #1237 Del Skrevet 18. juni 2010 Jepp, milfs skal vi bli! Men det er farlig å bli forelsket altså.. Jeg mangler bare 3kg nå før jeg veier 30kg(!!!) mer enn når jeg møtte mannen for snart fire år siden Men mange går jo faktisk ned nærmere ti kilo bare på noen dager etter fødselen, så det er jo heldigvis ikke bare fett vi legger på oss nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1238 Del Skrevet 18. juni 2010 (endret) denne vekta er ikke bare-bare altså,men som du sier,det viktigste er at man er komfortabel selv..må bare bli det da den trillemafiaen skulle jeg gjerne vært en del av altså,teit dere er så langt unna! amming gjør susen,har flere venninner som er tynnere etter de fikk barn enn de noen gang har vært før. så lever i håpet :gjeiper: Endret 18. juni 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. juni 2010 Forfatter #1239 Del Skrevet 18. juni 2010 Jepp, milfs skal vi bli! Men det er farlig å bli forelsket altså.. Jeg mangler bare 3kg nå før jeg veier 30kg(!!!) mer enn når jeg møtte mannen for snart fire år siden Men mange går jo faktisk ned nærmere ti kilo bare på noen dager etter fødselen, så det er jo heldigvis ikke bare fett vi legger på oss nå Godt å høre at det ikke bare er meg! jeg var pga en knekk og div,tynnere enn jeg noen gang har vært da jeg møtte sambo,så har lagt på meg MANGE kilo på den tida jeg og. men er tross alt bedre med noen kg for mye enn å ha det jævli! for man er ikke lykkeligere som tynn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 18. juni 2010 #1240 Del Skrevet 18. juni 2010 Jeg trente kjempemasse før, og var egentlig litt for tynn. Men man har jo ikke tid til å trene når man er forelsket vet du Det er bra at du fikk det bedre da. Jeg er enig i at det er bedre å ha noen kilo for mye og være lykkelig enn å være tynn og ha det kjipt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg