Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Jeg ville ha ringt til lønn og personalavdelingen og spurt om det kanskje kan ha blitt gjort en feil siden du ikke får det til å stemme :jepp:

På den måten slipper du å bekymre deg unødig :Nikke:

At ting ikke går på skinner, vet jeg en ting eller to om :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med Icing, sjekk med lønnsansvarlig...ikke morsomt å gå rundt å lure!

Jeg vet alt om det med penger altså...har enda ikke begynnt å få penger fra NAV siden jeg er sykemeldt, og jeg har jo vært sykemeldt siden påske :( Dritt system som ikke fungerer og "mister" papirer hele tiden.

Håper det ordner seg, det må det jo bare gjøre :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjedelig når sånt skjer og man har regnet med å få mer utbetalt. Men du virker å ha god kontroll på antall feriedager, så da har det nok skjedd en feil. Dette ordner seg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frigg: jeg begynte 1.august i fjor. mener det er nok til 2 uker med lønn.

Fikk ikke somlet meg til å ringe hun som har med lønn i går :sjenert: skriver ut lønnsslippen,og tar den med til kontordama vår på mandag,hun pleier å ordne opp. er feil,så kommer til å ordne seg.

fikk feriepenge rfra gamlejobben i dag :hoppe: det hadde jeg glemt,trodde jeg fikk de da jeg sluttet :sjenert: så det var gode nyheter! når/om det ordner seg med nåværende kommune,får jeg jammen mer enn jeg trodde!

vi har vært en tur på ikea i dag,og kjøpt litt småtteri til huset :hjerte:

gleder meg til vi får skrudd og fikset i morgen :)

godt med helg nå,vi skal kose oss altså :hjerte: første helgen siden vi overtok huset 1.desember at vi har hele helgen sammen,uten jobbing og uten masse folk. (hjelp) denne helga er alle foreldreparene på turer rundt om så ingen kommer :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får håpe det ordner seg med pengene. Og det er alltid gøy å få penger man ikke hadde forventet :jepp:

Det skal vel bli godt å slappe av litt bare dere to :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sliten og lei i dag :sukk: ikke motivert til jobb i morra,bekkenet er så mye bedre når jeg er hjemme. og jeg er lei jobben nå,blir vel kanskje sånn når man vet man skal være borte et år..

ellers har vi kosa oss i det nye huset i helga,godt å bare være oss to :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig fint dere har fått det i huset. Det så veldig hjemmekoselig ut :jepp:

Kan skjønne at du koser deg veldig. Å så så hærlig det må være å få en liten baby i et nyoppusset hus :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk frigg :)

Er utrolig fornøyd med hvordan vi har fått det,gleder meg masse til å gå hjemme et år med baby her ja :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fin gravidmage du har :hjerter: ingen tvil der, nei :)

Så flott at dere koser dere i nytt hus, det er virkelig en deilig følelse.

Kjedelig at du ikke ser noe fram til jobb nå; er bekkenet så ille at det kan være aktuelt med full sykmelding eller er ikke det noe tema? Jeg merker at det gjør noe med innstillingen min at jeg skal være borte i 11 mnd jeg og, samtidig som jeg synes det er krise å skulle gå glipp av så mye på jobb ;)

Håper du får en god start på uka tross alt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk..synes igrunn jeg ser mest tjukk ut enda jeg,men alle andre sier noe annet,så da bør jeg vel kanskje tro at ikke ALLE juger :sjenert:

kjempedeilig i nytt hus:) føler at hele forholdet vårt har fått en ny giv :hjerte:

Jo,tror nok kroppen min hadde vært glad for full sykemelding,men deilig å komme litt ut av huset og....er bare en mnd igjen,så holder vel ut kanskje :sjenert: går mye på at jeg er dritt lei hun ene jeg jobber med og,blir uvel bare av å tenke på henne :kjefte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine kulen :rødme:

Nå ble jeg nyskjerrig på huset :sjenert:

Må si forresten jeg synes magen din så ut som en jentemage :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Så fiiiiiin mage :rødme: Du ser da kjempe flott ut :hoppe:

Nydelige bilder av huset, så utrolig fint det er blitt. Kjempe lekkert kjøkken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine kulen :rødme:

Nå ble jeg nyskjerrig på huset :sjenert:

Må si forresten jeg synes magen din så ut som en jentemage :Nikke:

takk for det. Ser den ut som en jentemage altså?? om det stemmer,er jammen magefølelsen min riktig og,blir spennende på 3D 25.juni :hjerte:

hm,har ikke lyst til å legge ut bilder av huset her,vil prøve å ikke bli gjenkjent av noen. men kanskje vi kan finne en annen måte du kan få se :)

Så fiiiiiin mage :rødme: Du ser da kjempe flott ut :hoppe:

Nydelige bilder av huset, så utrolig fint det er blitt. Kjempe lekkert kjøkken :)

takk,selvom jeg ikke føler det selv :sjenert:

veldig,veldig fornøyd med huset! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er mandagen unnagjort :nigo: skal jobbe onsdag og fredag og denne uka. i morra er det fysio igjen,på torsdag er det jordmor.

fått anbefalt å søke en jobb i dag...en ny bhg som skal startes i høst. min gamle sjef og flere av de jeg jobbet med i fjor skal jobbe der. kommer til å søke,for klarer ikke tanken på min ene kollega.om jeg får den kan jeg jo vurdere hva jeg gjør da,for trives jo forsåvidt der jeg er nå og,untatt med en person.

bedre å søke enn å ikke søke iallefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:tommelopp: for å søke på ny jobb :tommelopp:

Vi skal på 3D 23. juni og jeg gleder meg som et lite barn :hoppe:

Det med ekkel kollega på jobb, vet jeg litt om.. Jobbet i en barnehage som pedagogisk leder, helt til jeg sa i fra om at jeg var gravid, da var det ikke bruk for meg lenger.. Regner med at hun ene kollegaen har en finger med i spillet, da hun likte å kommandere og sjefe rundt..

Hun stoppet meg til og med på rema, sperret meg inne mellom noen reoler med handlekurven og spurte om hvor mye gravid jeg var :kjefte: Har i ettertid vært mye styr og er det enda.. urettmessig oppsigelse.. :sukk: Men men..

Jeg håper du får den nye jobben, og at du slipper den ekkle kollegaen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...