Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Gjest ~Milla~

Jeg tipper på at det blir en :babygutt: , selv om følelsen for en liten jentebaby også er der ;)

Endret av ~Milla~
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:babygutt: er notert milla.

reiser hjem en tur i dag,kjenner at det ikke er bare-bare å være alene hele dagen. tenker at vi reiser i leiligheta til bestemor og pakker vekk litt mer..

bekkenet mitt krangler skikkelig om dagen selv om jeg ikke har gjort noe slitsomt. veldig vondt "mellom bena" og i hofter/rompe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

obbobbb....høres ut som samme som her i gården.....HUSK pute mellom beina, og gjerne puter for å støtte ryggen når du sover, det hjelper utrolig mye....har selv masse vondt "mellom bein" og fysioterapauten mente jeg har en bekkenløsning som påvirker også symfysen...altså en symfyseløsning....det er ikke godt, og man skal IKKE løfte tunge ting.....pass deg nå så du ikke blir dårlig også etter fødsel :kose:

Håper du samler krefter nå :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper :babyjente: jeg, og lille A er enig han også :fnise:

Til bekkenet så vil jeg anbefale kiropraktor! Det hjalp veldig for meg :biggrin:

Håper du får en fin uke, uten for mye å gjøre :) Ta vare på deg selv og den lille som vokser inni magen din :hjerte:

Tenk, til jul så har du en liten baby :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, vondt i bekkenet er ikke noe stas, nå må du ta hensyn så godt du kan så det ikke blir verre :klemmer: Pute mellom bena på natta hjelper ja, det har iallefall hjulpet meg når jeg hadde vondt i hoftene - men nå er det heldigvis borte igjen.

Jeg tipper en liten jentebebis jeg også :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TIPPELISTE:

Neytiri: :babyjente:

superlilje: :babyjente:

milla: :babygutt:

ambriel: :babyjente:

pusla: :babyjente:

frigg: :babygutt:

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

obbobbb....høres ut som samme som her i gården.....HUSK pute mellom beina, og gjerne puter for å støtte ryggen når du sover, det hjelper utrolig mye....har selv masse vondt "mellom bein" og fysioterapauten mente jeg har en bekkenløsning som påvirker også symfysen...altså en symfyseløsning....det er ikke godt, og man skal IKKE løfte tunge ting.....pass deg nå så du ikke blir dårlig også etter fødsel :kose:

Håper du samler krefter nå :hug:

Symfyseløsning? hva er det? søkt på nettet altså,men finner ikke noen god forklaring :sjenert:

sover med pute mellom bena.huff,ikke klar for å ha smerter altså.. vondt,vondt,vondt. sliter med å gå. :sukk:

IKKe løfte tunge ting? jeg som jobber på småbarnsavd i barnehage da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff vondt med bekkensmerter. Ta vare på deg selv vennen :klem:

Prøver det da :klemmer:

Forresten, har dere badekar? Det er veldig godt for bekkenet å være i varmt vann. Og hvis det vedvarer, er akupunktur veldig mye brukt, det kan også være med på å bremse plagene.

http://www.lkb.no/tipsograd.php

:)

Ikke badekar nei. takk for link :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tipper :babyjente: jeg, og lille A er enig han også :fnise:

Til bekkenet så vil jeg anbefale kiropraktor! Det hjalp veldig for meg :biggrin:

Håper du får en fin uke, uten for mye å gjøre :) Ta vare på deg selv og den lille som vokser inni magen din :hjerte:

Tenk, til jul så har du en liten baby :rødme:

:babyjente: er notert :) godt du og A er enige;) kanskje han ønsker seg en liten kjæreste :fnise:

kiropraktor,AU! men om det hjelper,må jeg vel ty til noe sånt.....må legen henvise?

Prøver å ta vare på meg og babyen,mne er ikke alltid lett altså...

ja,tenk er ikke så lenge til jeg har en liten en og :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, vondt i bekkenet er ikke noe stas, nå må du ta hensyn så godt du kan så det ikke blir verre :klemmer: Pute mellom bena på natta hjelper ja, det har iallefall hjulpet meg når jeg hadde vondt i hoftene - men nå er det heldigvis borte igjen.

Jeg tipper en liten jentebebis jeg også :babyjente:

ikke noe stas nei :sukk: alt er supervondt...men vet ikke hva jeg kan gjøre for at det ikke skla bli verre. må jo jobbe.

bra smertene dine er borte :)

:babyjente: er notert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:babyjente: er notert :) godt du og A er enige;) kanskje han ønsker seg en liten kjæreste :fnise:

kiropraktor,AU! men om det hjelper,må jeg vel ty til noe sånt.....må legen henvise?

Prøver å ta vare på meg og babyen,mne er ikke alltid lett altså...

ja,tenk er ikke så lenge til jeg har en liten en og :hjerte:

:fnise: Ja han kan virkelig det å sjarmere med rap og gulp denne lille godgutten :fnise:

Skal innrømme at kiropraktor ikke er det beste jeg har vært hos, men det hjalp! Og 15 min med litt ubehageligheter er definitivt verdt det!

Trenger ikke henvisning, du betaler kun egenandel på det :) Tror jeg betalte 350 kr pr gang, så dyrt er det, men igjen, verdt det!

Har du begynt å tenke på barnerom og sånn eller? Det er jo såå morro! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Symfyseløsning? hva er det? søkt på nettet altså,men finner ikke noen god forklaring :sjenert:

sover med pute mellom bena.huff,ikke klar for å ha smerter altså.. vondt,vondt,vondt. sliter med å gå. :sukk:

IKKe løfte tunge ting? jeg som jobber på småbarnsavd i barnehage da...

Symfysen er jo det samme som bekkenløsning.....du kan få jordmor til å vise deg....men symfysen ligger helt nederst der jordmor måler symfysen såklart......det punktet kan gjøre vondt å trykke på......det er jo påvirket av hormoner, og alle kvinner får en bekkenløsning....men noen kjenner såvidt ubehag, mens andre kan få svært store plager.

Jeg fikk beskjed siden jeg både har bekkenløsning(og symfyse plager) plus kraftige kynnere at tung løfting var fy fy!

Jobben er pliktig til å tilrettelegge for deg, og om dem ikke klarer det(som oftest i barnehage går det bare ikke), da vil du kunne søke svangerskapspenger(da enten 100 eller 50%) da vil du få 50% lønn og 50% svangerskapspenger......eller da 100% svangerskapspenger om du ikke klarer å stå i arbeid.

Kjenner flere som pressa seg for langt og endte oppi rullestol eller på krykker.....og sleit skikkelig etter fødsel også....så man skal høre på kroppen og ta det på alvor altså!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja han kan virkelig det å sjarmere med rap og gulp denne lille godgutten :fnise:

Skal innrømme at kiropraktor ikke er det beste jeg har vært hos, men det hjalp! Og 15 min med litt ubehageligheter er definitivt verdt det!

Trenger ikke henvisning, du betaler kun egenandel på det :) Tror jeg betalte 350 kr pr gang, så dyrt er det, men igjen, verdt det!

Har du begynt å tenke på barnerom og sånn eller? Det er jo såå morro! :biggrin:

han er nydelig :hjerte:

Gått hos kiropraktor før i forbindelse med ryggen og det var vondt,og enda vondere nå tenker jeg,for jeg har vondere i utgangspunktet. men selvfølgelig er verdt det for at det skal bli bedre!

ikke tenkt så mye på barnerom enda,må få flyttet først :sjenert: men det er lagt gulv på rommet,jeg skal male det når vi er i hus. svigermor ville,men der sa jeg stopp,det vil jeg gjøre selv :hjerte: (de blander seg litt vel mye...)

Symfysen er jo det samme som bekkenløsning.....du kan få jordmor til å vise deg....men symfysen ligger helt nederst der jordmor måler symfysen såklart......det punktet kan gjøre vondt å trykke på......det er jo påvirket av hormoner, og alle kvinner får en bekkenløsning....men noen kjenner såvidt ubehag, mens andre kan få svært store plager.

Jeg fikk beskjed siden jeg både har bekkenløsning(og symfyse plager) plus kraftige kynnere at tung løfting var fy fy!

Jobben er pliktig til å tilrettelegge for deg, og om dem ikke klarer det(som oftest i barnehage går det bare ikke), da vil du kunne søke svangerskapspenger(da enten 100 eller 50%) da vil du få 50% lønn og 50% svangerskapspenger......eller da 100% svangerskapspenger om du ikke klarer å stå i arbeid.

Kjenner flere som pressa seg for langt og endte oppi rullestol eller på krykker.....og sleit skikkelig etter fødsel også....så man skal høre på kroppen og ta det på alvor altså!

:klem:

oi,best å være forsiktig ja....

takk for advarsel,tips og råd! bør vel ta kontakt med legen.....

mye bivirkninger med å være gravid altså,godt det kommer noe ekstremt bra utav dette :hjerte:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tipper gutt :jepp:

Vil anbefale deg kiropraktor eller naprapat. Jeg liker selv naprapat best.

Og det positive med å gå til kiopraktor/ naprapat, er at de ofte finner ut at det ikke er bekkenløsning. Men det er så "populært" å si det når man går gravid :ler:

Men gjør noe med det selv om det er dyrt, det er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 23 uker :strix:

sliten og vondt! :sukk:

heldigvis ikke mer jobb denne uka! fri i morra og sykmeldt på fredag,godt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...