Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Så leit at du har mistet bestemoren din :klemmer: Det er tøft, men samtidig er det godt å ha familie rundt seg og å kunne ta fram de gode minnene :kose:

Så flink du er til å strikke da! Kjempesøt lue :hjerte: Jeg kan ikke strikke i det hele tatt, så jeg må nok sette min lit til moren min, tenker jeg.

Håper du tar godt vare på deg selv og lille mini nå :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var veldig trist å høre om bestemoren din :trist:

Veldig søt lue du har strikket! Jeg begynte på en sånn til nevøen min i begynnelsen av februar, men jeg er ikke kommet lenger enn halvveis. Tålmodighet er ikke min sterkeste side..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært en tur hjemme i dag og. vært i leilighten til bestemor og vi har pratet med presten.

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for gode ord og klemmer alle sammen :klemmer:

lar 17.mai bare være i år,ser ingen grunn til feiring akkurat nå... :sukk: har tatt på joggebuksa og blir bare hjemme i dag. senere i dag skal jeg og sambo grille,lar dette bare være en vanlig helgedag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Tenk vennen, neste 17.mai er dere mamma og pappa for første gang, det blir spennende og kjempe koselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff :kose:

Enig med Milla....tenk at neste 17mai har du en liten en du må ta deg av....det går bra vettu...tar bare tid :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at dere ikke har feiret i dag. Noen ganger har man bare behov for å koble litt ut av denne verden. Og jeg tror nok at de rundt deg skjønner det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SLITEN! :dåne:

vært på jobb i dag,utrolig slitsomt å prøve å fungere som normalt og prøve å holde maska. knakk to ganger da,da noen nevnte noe :sjenert:

nå har jeg sittet litt ute på terrassen og strikket litt.

lege i morgen, og jm på torsdag. lurer på om jeg har fått vann i kroppen :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får merker etter sokker og bh som overhode ikke er stramme,er ikke det tegn på vann i kroppen da?

og har smerter i bena,er det ødemer? lite greie på sånt... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Tydelige merker etter sokker er ofte et tegn på ødemer... Har du kjøpt deg støttestrømper som Ambriel og jeg nevnte? Ikke bruk for stramme sokker og sko iallefall, og ha beina litt høyt iløpet av dagen. Ikke ha for stort inntak av salt i maten/og ellers, da det binder vann og kan gi mer ødemer. Og pass på å drikke nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydelige merker etter sokker er ofte et tegn på ødemer... Har du kjøpt deg støttestrømper som Ambriel og jeg nevnte? Ikke bruk for stramme sokker og sko iallefall, og ha beina litt høyt iløpet av dagen. Ikke ha for stort inntak av salt i maten/og ellers, da det binder vann og kan gi mer ødemer. Og pass på å drikke nok :)

Hm,høre med jm i morra... har kjøpt støttestrømper ja,bruker de nesten hver dag,hjelper mot de vonde bena mine iallefall. bruker ikke stramme sokker,bruker sånne små,korte(husker ikke hva de kalles i farta) og de er ikke stramme. drikker masse vann. :vetikke:

takk for tips :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varmt! :dåne: jeg som til vanlig elsker sol og varme,synes det er altfor varmt i dag,allerede! :sjenert:

vært hos legen,og ble sykmeldt 20% resten av tiden frem til permisjon. husker ikke om jeg har skrevet noe om det her,men er pga ryggen min. klarer ikke lee meg om kvelden/ettermiddagen når jeg har satt meg ned etter jobb,og i det siste har jeg hatt mye vondt i ryggen på jobb og. har en gammel ryggskade som han mente var blusset opp igjen i forbindelse med graviditeten. han var ikke i tvil om at jeg hadde godt av en dag hjemme i uka.

ellers nærmere det seg fredag :trist: gruer meg masse! savner henne :hjerte:

og :strix: 22 uker :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår godt at du er lei deg og sliten :klemmer: Det tar litt tid, men det blir bedre etterhvert. Men du vil sikkert alltid savne henne. Jeg savner farmor enda og hun døde for 13 år siden.

:hoppe: for 22 uker. Og flott at du har fått 20% sykmelding, det høres ut som en fin ordning for deg.

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 22 uker! Og det høres ut som du har godt av den sykemeldingen. Håper du klarer å kose deg med graviditeten selv om du ikke har det så lett for tiden :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: 22uker :strix:

Hva slags ryggskade? :sjenert:

Krasjet for endel år siden,og da skjedde det en forskyvning i ryggen min. til og fra hvor mye jeg har kjent til det siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...