Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
:trist::trist::trist: mamma og pappa har visst vært på sykehuset fra kl 11 i dag.. de hadde blitt ringt etter fordi hun var blitt enda verre. de har ikke fått noe kontakt med henne i hele dag,hun bare ligger der,eller sover :trist::trist:
Videoannonse
Annonse
Skrevet

uff vet ikke helt hva jeg skal si, men det er jo ofte sånn desverre at de ofte får noen gode dager før dem blir dårlig igjen :kose:

:hug:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Det var trist lesing vennen :klem:

Sender masse varme tanker!!!

Skrevet

Takk :klemmer:

ikke skjedd noe enda,hun er bevisstløs,så nå kan det vel ikke ta lang tid... stakkars :hjerte::trist:

skulle jobbet tre timer i dag,men er hjemme,ikke sovet noe i natt og jeg er helt utenfor.

Skrevet

Trist og lese.

Varme tanker fra meg!!

Gjest ~Milla~
Skrevet

Jeg håper det ikke tar lang tid, for hennes og deres skyld. Dessverre tar det, innimellom, lang tid. Har lang erfaring med terminalpasienter, det er en veldig vanskelig prosess :klem:

Skrevet

Trist og lese.

Varme tanker fra meg!!

Ja,er tøft når sånt skjer :trist: gode,snille bestemoren min :hjerte:

Jeg håper det ikke tar lang tid, for hennes og deres skyld. Dessverre tar det, innimellom, lang tid. Har lang erfaring med terminalpasienter, det er en veldig vanskelig prosess :klem:

:sukk: tatt lang nok tid nå,nesten to uker siden legene sa det snart er slutt.... stakkars.... hun er fortsatt bevisstløs. :trist:

Skrevet

Babyen er skikkelig aktiv i dag,kjenner bevegelser hele tiden nesten :hjerte:

Men,føler meg skikkelig tjukk og ekkel om dagen :sukk: føler at magen enda ser mer feit enn gravid ut,og føler at hele kroppen eser.... æsj! akkurat som jeg ikke så ille nok ut fra før....ikke noe flink til å røre på meg da,må skjerpe meg der,men har ikke orket altså :nei:

Skrevet

:trist::trist::trist::trist::trist::trist:

Da er bestemor borte :trist::trist::trist:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Skrevet

Uff mange varme :hug:

Søk god trøst hos familien og mannen og håper du tar være på deg selv og lille mirakelet du har i magen :kose:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Så leit å høre at bestemoren din er gått bort :klem:

Det er veldig veldig leit å miste noen av sine nærmeste. Hun var en flott bestemor, det har jeg skjønt :)

Ta vare på de gode minnene, de er gull verdt!

Sender masse varme tanker til deg vennen.

Skrevet

rar følelse,at hun er borte :trist: savner henne masse :hjerte:

reiser hjem til foreldrene mine i dag,godt å være sammen med dem nå.

:strix: 21 uker :strix:

Gjest ~Milla~
Skrevet

:hjerte: 21uker :hjerte:

Blir du hjemme hos foreldrene dine noen dager kanskje? :klemmer:

Skrevet

Så trist å lese at bestemoren din nå er borte :klemmer:

Men jeg håper at du sitter igjen med mange gode minner om henne.

:klemmer:

Skrevet

Da er lua ferdigstrikket,ikke heelt perfekt,men det første jeg har strikket til babyen :hjerte: Har begynt på et teppe nå.

ellers; tøffe dager og netter :trist:

post-20398-1273821447,4495_thumb.jpg

Skrevet

Så fiiin lua ble :jepp:

Synes den er perfekt jeg, til at det er det første du har strikket til babyen :jepp:

Håper du klarer å slappe av til tross for at du har noen tøffe dager :klemmer:

Skrevet

ohhh så fin lua ble da! :jepp:

det fine er at man kan si mamma strikket det for deg når du var liten ;)

Håper det går bedre etterhvert.....jeg vet hvordan det er å miste noen og det tar tid å komme seg over..........husk at du har gode minner om henne og vil snakke med babyen din en dag om hvor fantastisk bestemor var :kose:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Åhh fiiiiiine luen :rødme: Noe så nuddelig :hjerte:

Flink du er!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...