Superlilje Skrevet 29. april 2010 #981 Del Skrevet 29. april 2010 Når jeg er sykemeldt er det såvidt jeg tør å handle mat i butikken jeg jobber i. Så jeg skjønner følelsene dine godt. Og det med veiingen også.. Før legetimen min på mandag var det det jeg gikk rundt og tenkte på og gruet meg til. Men vi er vakre! Og etter fødsel skal jeg gå på trilletur minst en time hver dag Klem til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 29. april 2010 Forfatter #982 Del Skrevet 29. april 2010 hadde en prat med mamma isted,hun sa vi må være forbredt på at det kan gå dårlig med bestemor er noe nytt som skjer hele tiden med henne. vondt å tenke på! har jo tenkt det mange ganger,men veldig vondt å høre det likevel så nå får jeg ikke sove,tenker bare på det,så sitte roppe å ser på 3 play,på svensk reality... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 30. april 2010 #983 Del Skrevet 30. april 2010 Så leit å høre vennen Det er en skummel tanke at de nærmeste rundt en plutselig ikke enda dag skal være her lenger, at man ikke skal kunne snakke med de elelr søke hjelp og trøst når ting er vanskelig. Jeg har tenkt den tanken mange ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 30. april 2010 Forfatter #984 Del Skrevet 30. april 2010 bestemor har blitt enda dårligere mamma og pappa har vært lenge på sykehuset i dag,og pratet med legen og sånn.ser visst ikke så bra ut jeg bare gråter og gråter. hverken hun eller foreldrene mine vil jeg skal se henne som hun er nå,de tror det bli enda verre for meg. herregud,dette er vondt,er så utrolig glad i henne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 1. mai 2010 #985 Del Skrevet 1. mai 2010 Uff vet ikke hva annet jeg skal si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 1. mai 2010 #986 Del Skrevet 1. mai 2010 Skjønner at dette er veldig, veldig vondt for deg vennen. Det er forferdelig å miste sine besteforeldre. Man får et eget og spesielt forhold til dem. Ta vare på deg selv nå, uansett hva som skjer. Det er veldig viktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. mai 2010 #987 Del Skrevet 1. mai 2010 Man må selv kjenne etter hva man føler er riktig. Jeg hadde en veldig god og nær tante, snilleste tanten på denne jord. Hun døde av kreft for ti år siden, mamma og pappa var innom henne på sykehuset en uke før hun døde, jeg var ikke med, dessverre.... synes det er leit idag at jeg ikke fikk sett henne en siste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. mai 2010 Forfatter #988 Del Skrevet 1. mai 2010 Mamma og pappa har vært her en tur i dag pappa har fikset noe på bilen min,og mamma har vært hos meg,vi har pratet masse om bestemor og pakket ned endel. Er ingen vei tilbake nå,hun kommer ikke til å klare dette,og de har nå stoppet å gi henne næring,da dette bare ville utsatt det uungåelig enoen dager hun har ikke vondt,og vet ikke at det snart er slutt selv. dette er det beste for henne. Jeg kommer ikke til å dra dit,hun har sagt flere ganger nå idet siste at hun ikke ville at jeg skulle se hun sånn,men helelr vente til hun ble bedre. Og jeg vil heller huske henne som hun var sist jeg så henne enn som hun er nå. hun sover masse og i går fikk de ikke kontakt med henne. dette er kjempevondt,og jeg kommer til å savne henne utrolig masse :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. mai 2010 #989 Del Skrevet 1. mai 2010 Uff veldig leit å lese vennen. Det var ikke sånn det skulle gå! Men selv om tanken føles utrolig urettferdig og feil så er det nok det beste for henne. Jeg kjenner godt til å være med i en slik avgjørelse om at nå må et gammelt menneske få lov å være i fred og avslutte livet på en verdig måte. Tenker på deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 1. mai 2010 #990 Del Skrevet 1. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. mai 2010 #991 Del Skrevet 1. mai 2010 Så utrolig leit å høre! Vil bare gi deg en klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. mai 2010 #992 Del Skrevet 2. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #993 Del Skrevet 2. mai 2010 takk for klemmer Tunge dager har det ufattelig vondt. skal jo på UL i morra,har sagt til mammma at jeg skal ta bilde av bilde og sende til henne,sånn at hun kan vise til bestemor. mamma skla og ringe sykehuset etter ul,så hun får vite kjønnet om vi ser det. bare gråter og gråter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 2. mai 2010 #994 Del Skrevet 2. mai 2010 Ikke vært innom her på noen dager jeg Uff, ikke noe morro med sånne nyheter Var akkurat sånn farmor var på slutten, hun bare sov og jeg fikk ikke kontakt med henne Ser du har bestemt deg allerede for å ikke besøke henne sånn som hun er nå, og jeg forstår deg veldig godt! Samtidig så vil jeg bare få si at selv om det er tøft det som møter deg, så ville jeg besøkt henne var jeg deg.. Jeg satt hos farmor idet hun trakk sitt siste åndedrag og jeg angrer ikke.. jeg føler det gjorde det lettere for meg å faktisk forstå hva som var skjedd, samtidig så vet jeg hun hadde mye vondt på slutten, og å se henne ligge der så stille og fredelig som hun gjorde så visste jeg innerst i mitt at hun var hos farfar og på et sted hvor hun ikke kjente smerte lengre. Uff, følte det var frekt av meg å si det, men ikke føl at du må forsvare det valget du har tatt selv om jeg sa det jeg mente, det er bare hva jeg føler og hva jeg "fikk igjen" for det. Og det er ofte lett å sitte i ettertid å angre på det man ikke gjorde den siste gangen man faktisk hadde muligheten. Samtidig så er det kun du selv som vet hva som er rett for deg Godt du skal på UL i morgen, så får du tankene over på litt andre ting mellom alt det triste og vonde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mai 2010 #995 Del Skrevet 2. mai 2010 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mai 2010 #996 Del Skrevet 3. mai 2010 UL dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #997 Del Skrevet 3. mai 2010 Da har vi vært på Ul Alt så bra ut men h*n ville jammen ikke spre bena! Jm prøvde mange ganger og dytte til den osv,men nei,nektet plent å vise akkurat det frem. Men alt var bra og dte er det viktigste Terminen er fortsatt 24.september,så jeg er halvveis på onsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 3. mai 2010 #998 Del Skrevet 3. mai 2010 Så flott at alt var bra! Da har du i det minste en bra ting i hverdagen selv om det skjer triste ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mai 2010 #999 Del Skrevet 3. mai 2010 Så flott at alt ser bra ut Har du bestilt 3d ul? Håper den lille vil vise seg frem da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 3. mai 2010 #1000 Del Skrevet 3. mai 2010 Ville h*n ikke spre beina? Heheh.... Bra at alt sto bra til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg