captiva Skrevet 26. april 2010 Forfatter #961 Del Skrevet 26. april 2010 (endret) Takk for gode ord og råd jenter Natta har vært grusom,nesten ikke sovet fordi jeg er så tett i nese og hodet. er hjemme fra jobb i dag,og har fått legetime i dag Endret 26. april 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. april 2010 Forfatter #962 Del Skrevet 26. april 2010 Da har jeg vært hos min nye fastlege, han virket veldig ok,tok seg god tid til å prate og lytte. Er fullt sykmeldt denne uka,og kunne bare ta kontakt neste uke om jeg trengte gradert sykemelding,han anbefalte det faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. april 2010 #963 Del Skrevet 26. april 2010 Så bra det ordnet seg vennen Nå skal du prøve å slappe av, prøve å lade batteriene. Kanskje det blir litt fint vær, så kan du sette deg ute i solveggen og lese litt. God bedring med forkjølelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 26. april 2010 #964 Del Skrevet 26. april 2010 Så bra at du fikk legetime så fort og at du nå får slappet av Høres ut som dette er en god løsning for deg ja, nå skal du bare slappe av og være rugekasse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. april 2010 Forfatter #965 Del Skrevet 26. april 2010 Så bra det ordnet seg vennen Nå skal du prøve å slappe av, prøve å lade batteriene. Kanskje det blir litt fint vær, så kan du sette deg ute i solveggen og lese litt. God bedring med forkjølelsen! Så bra at du fikk legetime så fort og at du nå får slappet av Høres ut som dette er en god løsning for deg ja, nå skal du bare slappe av og være rugekasse Ja,nå må jeg bruke uka til å slappe av og få litt krefter igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. april 2010 Forfatter #966 Del Skrevet 26. april 2010 I dag er det forresten 1 uke til UL. Håper de ser det de skal nå,og at vi får se hva det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 27. april 2010 #967 Del Skrevet 27. april 2010 Så godt å høre at du fikk ordnet sykemelding og at du skal slappe av nå Håper også at dem klarer å se det dem skal på UL...blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 27. april 2010 #968 Del Skrevet 27. april 2010 Spennende med UL Håper dere får se om det er en liten guttebaby.. eller en liten jentebaby :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. april 2010 Forfatter #969 Del Skrevet 28. april 2010 Veldig spennende,håper h*n vokser som den skal....Begynt å tenke på det nå men bare fordi hun sa slik på ul sist. kjenner bevegelser hver dag,men ingen spark (kanskje det er tidlig,men om mens termin stememr er jeg jo to uker lenger) kjenner masse tumling 19 uker ble litt i går kveld,så har sovet godt i natt er litt mindre tett i hodet i dag,så tenkte jeg skulle prøve å få pakket ned litt. nærmer seg jo forhåpentligvis fltyying nå,og masse å pakke ned her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. april 2010 #970 Del Skrevet 28. april 2010 Bra med litt Må hurrrraaaaa'e litt for 19uker også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 28. april 2010 #971 Del Skrevet 28. april 2010 Det er forhåpentligvis en perfekt liten baby som ligger der inne og koser seg Jeg kjenner en som var sikker på mensterminen sin, men likevel ble hun satt tilbake 10 dager. Og gutten ble født to dager over ultralydtermin. Er det ikke noe med at embryoet kan gå i dvale helt i begynnelsen? Mener jeg har hørt noe sånt. Bra du har sovet godt, hjelper alltid med litt (Ikke at jeg noensinne sover godt da, må jo opp for å tisse 2-3 ganger hver natt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. april 2010 Forfatter #972 Del Skrevet 28. april 2010 Jo,babyen har det sikkert bra og alt er som det skal,men man tenker jo helt til man har hørt det på ul at alt er bra... Tror ikke den har vært i dvale(aldri hørt om noe sånt heller)men tenke rbare på at hun på ul sa at den var liten og jm sa at det kunne man ikke si enda... Tissing om natta ja,minst to ganger hver natt her og,men i natt sovnet jeg med en gang jeg la meg igjen,og det er ikke ofte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. april 2010 #973 Del Skrevet 28. april 2010 Jo,babyen har det sikkert bra og alt er som det skal,men man tenker jo helt til man har hørt det på ul at alt er bra... Det forstår jeg veldig godt. Jeg tenker også sånn, selvom jeg ikke har gått igjennom det du har med en ordinær UL ekstra. Jeg begynner likevel å tenke mer og mer at dette går bra, men så er det en liten stemme i meg som sier at det kan jo være noe.. Om få dager nå, så vet vi begge to Jeg sover også kjempedårlig for tida, er helt ekstrem på tissing, der slår dere meg ikke altså, jenter :gjeiper: Er vel oppe alt mellom 3 og 5 ganger hver natt Håper du får slappet godt av denne uka og nyter graviditen litt også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 28. april 2010 #974 Del Skrevet 28. april 2010 Jeg var så nervøs at jeg var kvalm den dagen jeg skulle på ultralyd. Klarte nesten ikke å spise frokost, jeg som er skikkelig frokostmenneske og holder på å sulte ihjel om morgenen :gjeiper: Så det er veldig deilig å ha det overstått og vite at alt er bra. Heldigvis ikke mange dager igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 29. april 2010 Forfatter #975 Del Skrevet 29. april 2010 (endret) Torsdag og uka har netsen gått...kjedelig å være hjemme igrunn,klarer liksom ikke helt å slappe av og kose meg,gjøre det jeg skulle denne uka kunne tenkt meg å dra ned til byen å kjøpe litt garn å prøve å strikke,men er redd for å bli sett av noen foreldre el. får så dårlig samvittighet da,og føler at folk snakker om at man ikke har grunn til å være sykmeldt om man er i byen. Endret 29. april 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. april 2010 #976 Del Skrevet 29. april 2010 Torsdag og uka har netsen gått...kjedelig å være hjemme igrunn,klarer liksom ikke helt å slappe av og kose meg,gjøre det jeg skulle denne uka kunne tenkt meg å dra ned til byen å kjøpe litt garn å prøve å strikke,men er redd for å bli sett av noen foreldre el. får så dårlig samvittighet da,og føler at folk snakker om at man ikke har grunn til å være sykmeldt om man er i byen. Dette slet jeg også med når jeg først ble sykemeldt....du må lære at ingen har noe med hvorfor du er sykemeldt...man skal også kunne nyte en graviditet og om en tur til butikken er alt man orker, da HAR man en grunn til å være sykemeldt......dra og kjøp litt garn, spør noen eller ser noen deg så kan du enten ignorere det, eller rett og slett si at du må ha noe å gjøre siden du har fått beskjed å sitte mye i ro....er ikke sånn at du skal ut og gå masse og sjoppe masse og feste liksom...du skal ut å kjøpe garn Terapautisk føler jeg strikkingen er, får fokuset mitt på Bumba, og ikke det andre sem jeg engster meg over Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. april 2010 #977 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg kjenner meg igjen i det at man liksom ikke skal gå ut av døra når man er sykmeldt, det er jo helt teit egentlig. Selvom du ikke er i stand til å jobbe, betyr jo ikke det at du ikke orker å ta en lite handletur! Nei, hev deg over hva andre måtte tenke - DU vet jo at den sykmeldingen er nødvendig for deg og det er alt som teller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 29. april 2010 Forfatter #978 Del Skrevet 29. april 2010 Ble ikke noe bytur på meg i dag. venter med å prøve å strikke noe til etter ul. men nærmer seg nå Tuslet litt hjemme istedet,vasket kjøkkenet,og kastet og pakket enda mer klær :dåne: Vi hadde en samtale i går,hvor vi ble enige om å bruke den 17.mai langhelgen til å flytte det eller meste av tingene våre til huset,og gjøre det ganske så klart,men at vi beholder noe her og bor her litt til. fren til sambo skal bygge terrasse,og jeg klarer ikke slappe av når han virrer rundt sånn som ting er nå,MÅ jeg kunne slappe av hjemme,og ikke bli stressa,og det blir jeg av han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 29. april 2010 Forfatter #979 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg kjenner meg igjen i det at man liksom ikke skal gå ut av døra når man er sykmeldt, det er jo helt teit egentlig. Selvom du ikke er i stand til å jobbe, betyr jo ikke det at du ikke orker å ta en lite handletur! Nei, hev deg over hva andre måtte tenke - DU vet jo at den sykmeldingen er nødvendig for deg og det er alt som teller Helt teit egentlig ja. men er så redd for snakk,jobber i en liten kommune hvor alle kjenner alle og vet alt om alle. bor ikke i den kommunen,men i "storbyen" ved siden av. tenkte jeg skulle ta en tur i morra om jeg orker og det ikke blir det knallværet som er meldt. føler meg stygg om dagen og trenger noe som kan få meg til å føle meg mer vel. tror det er den veiina som tar knekken på meg altså,kan ikke fatte at jeg veier så mye! men nå var det ikke vekt vi snakket om. Sant det du sier ,at jeg vet at jeg trenger sykemelding og at det er det som teller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 29. april 2010 #980 Del Skrevet 29. april 2010 føler meg stygg om dagen og trenger noe som kan få meg til å føle meg mer vel. tror det er den veiina som tar knekken på meg altså,kan ikke fatte at jeg veier så mye! men nå var det ikke vekt vi snakket om. Ja, jeg forstår deg her også jeg Føler meg stor og ulekker og sliten jeg også. Men så i dag fortalte jeg en god nabo om graviditen og hun sa at det hadde hun ikke tenkt på engang, for det syntes da ikke enda. Å, da ble jeg glad altså Og dessuten så sies det at gravide kvinner er vakre og det forsøker jeg å ta til meg. Det synes jeg du også skal, altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg