Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Så godt at du fikk noen beroligende ord hos jordmor :klemmer: Og nå skal du bare ta det med ro og passe på deg og bebisen! Herlig med hjertelyd, jeg har også vært hos jm og hørt dunk i dag :hjerte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Der ser du, ingen grunn tilo å grue seg til jordmortimen :) Så herlig med hjertelyd :hjerte:

veldig godt å høre :hjerte: og å få bekreftet at det jeg kjenner er babyen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du tar være på deg selv og lille i magen, er jo en grunn jordmor anbefaler at du hviler litt....er ikke alltid man kan være superwoman uansett om man skulle ønske det....og å legge på seg er i grunn normalt, sålangt har je gikke sett til det siden jeg har kastet opp så mye, men har jo ekstra kilo på meg så det har ikke vært farlig.....

Håper du klarer å slappe av hjemme og gjøre ting som setter et smil på deg :nigo:

Har noen(mange flere enn nødvendig) fra før,men,men det hører vel med-håper på å få litt mer krefter tilbake sånn at jeg orker å gå litt turer og sånn :)

Var litt godt å høre de ordene fra jm,da følte jeg at jeg hadde lov til å reise hjem å slappe av. har tatt det helyt med ro i dag,veldig deilig :) og fikk til og med litt besøk av ei venninne som kom med sånn gravid bilbelte til meg. og hennes 12 uker gamle baby :hjerte: såååå nydelig,gleder meg ikke mindre nå gitt!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du fikk noen beroligende ord hos jordmor :klemmer: Og nå skal du bare ta det med ro og passe på deg og bebisen! Herlig med hjertelyd, jeg har også vært hos jm og hørt dunk i dag :hjerte:

:klem:

Ja,den jm timen gjorde godt :)

Skal ta det med ro i morgen ja,må bare innse at man må roe ned for å ta vare på den i magen :hjerte:

Ja,sant det var spesielt å høre babyen? :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,sant det var spesielt å høre babyen? :hjerte:

:jepp: har gått og smilt litt for meg selv siden :hjerte:

Håper du får ladet batteriene og at du får en avslappende helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg ikke gjort mye. sovet masse,lest og vasket badene,men er helt ødelagt :sukk:

planen er å jobbe neste uke,og så få legetime. blir mye klaging her nå,men er ikke noe moro å være så sliten :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ~Milla~

Forstår godt at det ikke er noe særlig å ha det slik. Håper det bedrer seg så du kan nyte svangerskapet fullt ut :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare få det ut her inne du, jeg kaller det ikke syting engang, klart du skal få lov å fortelle hvordan du har det :klemmer: Og det er ikke gøy å ha det sånn som du har nå.

Synes absolutt du skal komme deg til legen ja, for dette er tiden for å ta vare på seg selv :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist: Blir GAL!!! :kjefte:

jeg hadde muligens tenkt meg til foreldrene mine i dag,ca 1,5 times kjøring. pappa skulle isåfall ha fikset noe på bilen min. jeg ringte isted og sa jeg ikk evisste hva jeg gjør i dag,da jeg er sliten. mamma hørtes litt "sur" og skuffet ut,og begynte å stresse med om det med bilen hastet.(må gjøres pga eu godkjenning)

hva med å ha litt forståelse for at datteren din er sliten pga graviditet??? :tristbla:

nå er dagen ødelagt uansett hva jeg gjør. om jeg blir hjemme har jeg dårlig samvittighet og om jeg drar komme rjeg til å være like sliten til uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:trist: Blir GAL!!! :kjefte:

jeg hadde muligens tenkt meg til foreldrene mine i dag,ca 1,5 times kjøring. pappa skulle isåfall ha fikset noe på bilen min. jeg ringte isted og sa jeg ikk evisste hva jeg gjør i dag,da jeg er sliten. mamma hørtes litt "sur" og skuffet ut,og begynte å stresse med om det med bilen hastet.(må gjøres pga eu godkjenning)

hva med å ha litt forståelse for at datteren din er sliten pga graviditet??? :tristbla:

nå er dagen ødelagt uansett hva jeg gjør. om jeg blir hjemme har jeg dårlig samvittighet og om jeg drar komme rjeg til å være like sliten til uka.

uff da :kose:

Når må bilen eu godkjennes??kan ikke faren din komme til deg en dag og fikse det??

Synd at mamman din hadde en dårlig dag, var sikkert ikke meningen at det skulle tas ut på deg....vet hun at du måtte sykemeldes?Vet hun at du er sliten om dagen?

oi ble mange spm her.....håper alt ordner seg....tror du kanskje burde bare bli hjemme og samle krefter, du har jo tross alt fått vite at du skal slappe litt av :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff da :kose:

Når må bilen eu godkjennes??kan ikke faren din komme til deg en dag og fikse det??

Synd at mamman din hadde en dårlig dag, var sikkert ikke meningen at det skulle tas ut på deg....vet hun at du måtte sykemeldes?Vet hun at du er sliten om dagen?

oi ble mange spm her.....håper alt ordner seg....tror du kanskje burde bare bli hjemme og samle krefter, du har jo tross alt fått vite at du skal slappe litt av :klem:

Er ikke sikker på når bilen må være klar,mener jeg har lest at man får en måned etter den har vært inne å blitt sjekket. ordner seg det,pappa tar den en annen dag.

har snakket med mamma igjen,og det var ikke sånn ment fra henne selvfølgelig. hun er sliten om dagen hun og,bekymret for bstemor,og har dårlig samvittighet ovenfor meg,hun føler at hun ikke stiller opp for meg om dagen.

ble hjemme i dag ja,har sittet litt ute i sola,nå skal jeg legge meg i senga å sove litt,er utrolig trøtt,nesten ikke sovet i natt :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt du fikk snakket med moren din om det :klemmer: Hun var sikkert bare skuffet fordi hun ville ha besøk. Det kommer noen ukloke uttalelser av og til fra omgivelsene ja, og det hjelper jo ikke at man er full av hormoner heller. Blir fort lei meg, jeg og.

Godt at du tar vare på deg selv :klem1: Det skal være første pri nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke en god kveld i går,jeg bare gråt og gråt :trist:

Bestemor er ikke bra,skjer stadig noe nytt med henne pga cellegiften. i går hadde de fått beskjed om at kroppen hennes ikkke tåler en kur til,så om prøvene viser at det ikke har funket så... :trist:

formen min er heller ikke bra,totalt tom for krefter,og nå har jeg blitt forkjøla på toppen av det hele. tror jeg trenger en sykemelding denne uka...

noen som vet om jeg kan få komme inn til nye fastlegen noen dager før???(byttet gjelder fra 1.mai)

ellers så får det bli legevakta :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Jeg tror du trenger en liten pause etter det jeg hører om her. Ta og ring legen og forklar situasjonen....om dem ikke vil gi deg time ville jeg rett og slett dratt på legevakta.....uansett skaff deg en sykemelding og ta vare på deg selv og den lille :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Hei vennen!

Du, det er klart du kan bruke en fastlege før byttetiden har begynt, det er bare å ringe det. Så hvis de har ledig får du selvfølgelig komme inn! Jeg gjorde det samme da jeg byttet ifjor sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også at du kan benytte fastlegen før tiden. Dessuten kan du selv velge hvilken lege du vil til . Hvis du ikke kommmer godt overens med legen du har nå så slipper du å gå til han/ henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over; ring legekontoret og forklar situasjonen, så håper jeg det ordner seg. Du trenger hvile nå :klem:

Utrolig leit med bestemoren din, ikke rart du blir lei deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får time hos den nye fastlegen, for det høres ut som du trenger litt sykemelding. Jeg håper det går bra med bestemoren din, det er så trist når nær familie blir rammet av alvorlig sykdom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...