Gjest ~Milla~ Skrevet 26. mars 2010 #801 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. mars 2010 #802 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvordan er det forresten med kvalmen? Er du like plaget fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #803 Del Skrevet 26. mars 2010 UL, ja... Glemmer ALDRI da vi var på UL første gang og veslejenta løftet armen og vinket til oss. :rødme: Hmm... Nå ble jeg litt misunnelig på deresom får oppleve det. Ferdig med slikt vi ifølge mannen. Snart påske, påskeegg, late helligdager og kos! Ja,har masse å glede meg til Lett å bli verpesyk av å høre og lese om gravide/små babyer osv men det er vel ikke sånn at du egentlig har veldig lyst på en til og mannen ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #804 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Tida flyr! :dåne: Tenk at du allerede er 16 uker! Synes ikke det var lenge siden jeg satt i senga med gledestårer i øynene fordi du endelig hadde fått positiv test jeg, da var du jo 4 og noe uker på vei! Det blir så spennende med UL! Hvor er tippelista? Jeg tipper fortsatt Jeg tenkte siden du er i såpass mye aktivitet på jobben, så kunne kanskje støttestrømer være en god ting å investere i? Bare et lite tips Håper du får en fin helg ja,var 4 +3 uker da jeg fant det ut. når eg tenker etter nå synes jeg det er en evighet siden,men likevel,ukene flyr. Støttestrømper ja,kanskje det....hvor får man tak i det? og begynne med det nå mener du? takk for tips:) tippeliste ja.....får lage det Håper du får en god helg og Endret 26. mars 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #805 Del Skrevet 26. mars 2010 Hvordan er det forresten med kvalmen? Er du like plaget fortsatt? kvalmen er så og si vekk litt på morran og av og til elelrs om jeg er veldig sliten eller sulten. Så formen er veldig bra om dagen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #806 Del Skrevet 26. mars 2010 TIPPELISTE Ambriel milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 26. mars 2010 #807 Del Skrevet 26. mars 2010 Så bra at formen er stigende Støttestrømper får du kjøpt på apoteket Smart, så slipper du etterhvert hevelser i beina og man blir heller ikke like fort sliten i beina. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. mars 2010 #808 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg leste dette på nett hvertfall om støttestrømper http://www.noscomed.com/Til_Gravide-494.aspx Du får helt greie strømper på apoteket tror jeg Kan jo være verdt et forsøk siden du nevnte at du hadde vondt i og var sliten i beina etter jobbingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 27. mars 2010 #809 Del Skrevet 27. mars 2010 (endret) Så bra at formen er god om dagen De sier jo at 2. trimester skal være den beste. Jeg går nå og venter på at det skal slå til her og Er mindre kvalm da, så det går nå framover! Støttestrømper er sikker lurt hvis du går mye på jobben, ja. Jeg skal ut og fly i mai og da bør jeg vel ha støttestrømper kanskje. Jeg tør ikke å gjette kjønn på babyen din altså, har ikke noen følelse enda. Ha en flott helg Endret 27. mars 2010 av pusla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 27. mars 2010 Forfatter #810 Del Skrevet 27. mars 2010 Så bra at formen er stigende Støttestrømper får du kjøpt på apoteket Smart, så slipper du etterhvert hevelser i beina og man blir heller ikke like fort sliten i beina. Jeg leste dette på nett hvertfall om støttestrømper http://www.noscomed.com/Til_Gravide-494.aspx Du får helt greie strømper på apoteket tror jeg Kan jo være verdt et forsøk siden du nevnte at du hadde vondt i og var sliten i beina etter jobbingen til dere begge. takk for tips ang støttestrømper,tenker ikke på sånt selv jeg Vært å kjøpt i dag,så skal prøve de på mandag. Håper det hjelper mot mine vonde ben,i natt har ¨jeg våknet mange ganger fordi jeg har hatt vondt. Så bra at formen er god om dagen De sier jo at 2. trimester skal være den beste. Jeg går nå og venter på at det skal slå til her og Er mindre kvalm da, så det går nå framover! Støttestrømper er sikker lurt hvis du går mye på jobben, ja. Jeg skal ut og fly i mai og da bør jeg vel ha støttestrømper kanskje. Jeg tør ikke å gjette kjønn på babyen din altså, har ikke noen følelse enda. Ha en flott helg Deilig å være i bedre form ja,en ny hverdag Jeg slutta vel å være kvalm rundt uke 14. håper du slipper unna snart og! De anbefaler støttestrømper på flyturer mener jeg å ha lest ja. Ha en fin helg du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #811 Del Skrevet 28. mars 2010 Drittdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. mars 2010 #812 Del Skrevet 28. mars 2010 Uff da Håper dagen blir bedre etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. mars 2010 #813 Del Skrevet 28. mars 2010 Næmmen, så teit med en dårlig dag da! God til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #814 Del Skrevet 28. mars 2010 bestemor blir hentet av ambulanse igjen,denne gangen pga antagelig lårbeinsbrudd.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. mars 2010 #815 Del Skrevet 28. mars 2010 Uffa, dårlig start på dagen. Håper det har gått bra med bestemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #816 Del Skrevet 28. mars 2010 Alt skjer jo på en gang med henne,hun er jo midt i cellegiftkur og.ikke noe god start på påsken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 28. mars 2010 #817 Del Skrevet 28. mars 2010 Huff, så leit. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. mars 2010 Forfatter #818 Del Skrevet 28. mars 2010 Takk for støtten jenter Har pratet med mamma,det var heldigvis ikke lårbeinsbrudd,men forstuet kne og hun er forslått. hun skulle få bli på sykehuset for å få smertelindring og komme seg mer på bena. bra for henne,og for foreldrene mine,mamma har ikek sovet siden hun datt på fredag,har bare ventet på tlf om at hun har ramlet igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 28. mars 2010 #819 Del Skrevet 28. mars 2010 Godt å høre at det ikke var lårbeinsbrudd ihvertfall. Kanskje jeg og burde investert i noen støttestrømper. Jobber jo i butikk, så går stort sett hele dagen på jobb. Og merker at jeg ofte har vondt i den ene leggen om kvelden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 31. mars 2010 Forfatter #820 Del Skrevet 31. mars 2010 17 uker Neste torsdag er det ultralyd!!!! endelig har påskeferie nå,jobbet kun på mandag. godt med litt fri altså...i går pakket jeg ned 6 esker som skal fraktes til huset i morgen,er stort sett kjøkkenting,så tenkte jeg skulle plassere det i skap med en gang:) i dag tar vi oss fri tror jeg. bare ut å handle inn mat til påske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg