captiva Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #781 Del Skrevet 18. mars 2010 SLITEN!!!!!!! merker at jeg har begynt å jobbe igjen. ryggen er vond når jeg kommer hjem og får satt mg ned,kalrer nesten ikke reise meg opp igjen. en dag igjen så er det helg,blir godt nå liker ikke det nye designet her inne. og jeg finner ikke engang siste uleste innlegg..er det bare meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mars 2010 #782 Del Skrevet 18. mars 2010 Nei det er nok ikke bare deg Jeg liker det virkelig ikke... klart man må venne seg til det, men oppsett og farger, nei takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #783 Del Skrevet 18. mars 2010 Nei det er nok ikke bare deg Jeg liker det virkelig ikke... klart man må venne seg til det, men oppsett og farger, nei takk så du finner ikke siste uleste innlegg du heller? håper det blir fiksa altså,for dette er jo håpløst... store problemer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 18. mars 2010 #784 Del Skrevet 18. mars 2010 Men du vet for oss KG avhengige er dette store problemer i hverdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 18. mars 2010 #785 Del Skrevet 18. mars 2010 Ok da, jeg liker ikke alt her jeg heller. Finner heller ikke siste innlegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #786 Del Skrevet 18. mars 2010 "godt" å høre at det gjelder flere. begynte å lure på om jeg var helt dum vi finner vel ut av det,for dette er j..... irriterende. orker ikke sitte på kg hele kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 19. mars 2010 #787 Del Skrevet 19. mars 2010 Begynner å venne meg litt til det nye designet nå da, men likevel.. Vil aller helst ha tilbake det gode gamle! Håper du får en fin dag på jobb snuppa, ikke slit deg helt ut God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 19. mars 2010 #788 Del Skrevet 19. mars 2010 Hei vennen Planer for helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #789 Del Skrevet 20. mars 2010 Begynner å venne meg litt til det nye designet nå da, men likevel.. Vil aller helst ha tilbake det gode gamle! Håper du får en fin dag på jobb snuppa, ikke slit deg helt ut God helg! Begynner å venne meg til det jeg og,og nå fungerer endelig siste innlegg knappen! hATT en kjempefin uke på jobb. så koselig å være sammen med barna igjen,og deilig å se folk,få brukt hode og kropp! men var kjempe sliten i går kveld,vi drev å så på film, og jeg har vært plaga av vond rygg og vonde ankler hver kveld,i går var det ekstremt,klarte ikke sitte/ligge på sofaen,så måtte opp og gå/stå. hjalp ikke,så la meg i senga for å strekke meg helt ut litt,og sovna,sambo vekket meg da han skulle legge seg,så jeg fikk gått på badet,sovnet igjen emd en gang. sliten ja sambo og pappa er å pusser opp i dag,jeg er hjemme å tusler litt,vasker klær,rydder,vasker. håper du har ne fin helg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #790 Del Skrevet 20. mars 2010 Hei vennen Planer for helgen? i dag er det vasking,rydding som står på programmet. i morgen skal jeg hjemover på middag og besøke bestemor. ellers skjer det lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 20. mars 2010 #791 Del Skrevet 20. mars 2010 Begynner å venne meg til forumet jeg også nå, men jeg savner sårt den "opp-knappen" God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 21. mars 2010 #792 Del Skrevet 21. mars 2010 Håper du koser deg hos foreldrene dine på besøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 24. mars 2010 #793 Del Skrevet 24. mars 2010 16uker :rødme: Håper alt er bra med deg Må bare si ifra hvis du skulle få lyst på en sladrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #794 Del Skrevet 24. mars 2010 16uker :rødme: Håper alt er bra med deg Må bare si ifra hvis du skulle få lyst på en sladrer Ja ukene går! her er alt bra bare sliten om dagen,og ikke så mye å skrive.... Skal si fra vettu, bare vente til jeg har vært på Ul,slapper ikke helt av før jeg har vært og sett merker jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #795 Del Skrevet 24. mars 2010 16 uker! :hjerte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. mars 2010 #796 Del Skrevet 24. mars 2010 Grattis med 16 uker Det er deilig for hver uke som går nå, ja Når skal du på ordinær UL? Jeg venter på innnkalling jeg da, for jeg har akkurat vært på første legekontroll. Jeg også er litt avventende til den ultralyden er unnagjort. Men hvis alt er bra da, så er det vel lov å begynne å forberede seg litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #797 Del Skrevet 24. mars 2010 Grattis med 16 uker Det er deilig for hver uke som går nå, ja Når skal du på ordinær UL? Jeg venter på innnkalling jeg da, for jeg har akkurat vært på første legekontroll. Jeg også er litt avventende til den ultralyden er unnagjort. Men hvis alt er bra da, så er det vel lov å begynne å forberede seg litt Ja,godt å se at det går fremover Skal på Ul 8.april,så er bare to uker igjen,blir veldig spennende. Om alt er bra så er det lov å forberede seg litt ja jeg har ikke kjøpt noen ting enda,så da bærer det rett til butikken å kjøpe noe tøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusla Skrevet 24. mars 2010 #798 Del Skrevet 24. mars 2010 8. april er ikke lenge til Det blir spennende da! Jeg ligger ca 3 uker bak deg, så da håper jeg på UL-time sånn rundt månedsskiftet april/mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. mars 2010 #799 Del Skrevet 25. mars 2010 UL, ja... Glemmer ALDRI da vi var på UL første gang og veslejenta løftet armen og vinket til oss. :rødme: Hmm... Nå ble jeg litt misunnelig på deresom får oppleve det. Ferdig med slikt vi ifølge mannen. Snart påske, påskeegg, late helligdager og kos! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 26. mars 2010 #800 Del Skrevet 26. mars 2010 Tida flyr! :dåne: Tenk at du allerede er 16 uker! Synes ikke det var lenge siden jeg satt i senga med gledestårer i øynene fordi du endelig hadde fått positiv test jeg, da var du jo 4 og noe uker på vei! Det blir så spennende med UL! Hvor er tippelista? Jeg tipper fortsatt Jeg tenkte siden du er i såpass mye aktivitet på jobben, så kunne kanskje støttestrømer være en god ting å investere i? Bare et lite tips Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg