captiva Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #761 Del Skrevet 12. mars 2010 Takk for tips begge to får ikke pratet med legen før i ettermiddag. sitter å tenker på hva jeg skal gjøre. tror jeg ringer jobben å sier at jeg kommer til uka. er jo bedre,og har fri en dag til uka;kort uke,så en full uke,og så er det jobb mandag,fri tirsdag,stenger tidlig onsdag og så er det påske er jo igrunn en myk start.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #762 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) ringte jobben isted og sa jeg kom til uka,og hun jeg pratet med på avd(vi kommer ikke veldig godt overens,har litt samarbeidsproblmer..) hørtes SKUFFA ut. ikke noe sjokk at hun ikke ble glad for å ha meg tilbake,men hallo,skjul det litt... jaja. vi er to ledere på avdelingen,når jeg er borte får hun styre som hun vil,vi er veldig forskjellige i måten vi jobber på og hva vi mener er riktig osv.. Endret 12. mars 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #763 Del Skrevet 12. mars 2010 (endret) leser litt på babyverden.no. der virker det som om alle som skal ha i september forlengst har vært på ul, lyttet etter hjertelyd. jeg har ingen av delene... er det mer vanlig å ta maaange ul?? blir jo nesten litt bekymra..jeg har jo ikke bevis på at jeg er gravid som "alle" andre! Endret 12. mars 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 12. mars 2010 #764 Del Skrevet 12. mars 2010 leser litt på babyverden.no. der virker det som om alle som skal ha i september forlengst har vært på ul, lyttet etter hjertelyd. jeg har ingen av delene... er det mer vanlig å ta maaange ul?? blir jo nesten litt bekymra..jeg har jo ikke bevis på at jeg er gravid som "alle" andre! Sånn er det i alle terminforum Noen bestiller seg time hos privat UL, andre igjen har risikosvangerskap og får tettere oppfølging med UL. Det aller vanligste er kun ordinær UL i uke 17-20. Mange går til leger som lytter etter hjertelyd tidligere enn det mange jordmødre gjør. Min forrige lege var jo som sagt veldig tidlig med å lytte. Noen har også investert i Angelsound (doppler) eller noe lignende og lytter etter hjertelyden hjemme Gravidsymptomene sier sitt, og uteblitt mens! Også om jeg ikke husker helt feil så hadde magen din begynt å vokse litt? Eller den var blitt hardere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #765 Del Skrevet 12. mars 2010 Huff ja,det er vel egentlig best å holde seg unna sånne forum! man blir jo helt tullat av å lese der. joda ,er jo igrunn ikke i tvil om at jeg er gravid. magen har vokst litt ja,og kanskje blitt litt hardere og. så ting skjer,men skulle gjerne ha SETT noe og 4 uker igjen til UL nå Takk for beroligende ord! (igjen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 12. mars 2010 #766 Del Skrevet 12. mars 2010 Skjønner hva du mener, er litt på babyverden jeg også. Men jeg har heller ikke vært på ultralyd eller hørt hjertelyden enda. Men har bestilt angelsound, så håper jeg får høre snart, så jeg vet at det faktisk er noe der inne. Jeg har fem uker igjen på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. mars 2010 #767 Del Skrevet 13. mars 2010 Skjønner hva du mener, er litt på babyverden jeg også. Men jeg har heller ikke vært på ultralyd eller hørt hjertelyden enda. Men har bestilt angelsound, så håper jeg får høre snart, så jeg vet at det faktisk er noe der inne. Jeg har fem uker igjen på mandag Jeg har angelsound selv, og er kjempefonøyd med den! Utrolig morro å høre hjertelyden på lille bolla, verdens nydligste lyd :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. mars 2010 #768 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei vennen! Hvordan har helgen vært? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #769 Del Skrevet 14. mars 2010 Hei vennen! Hvordan har helgen vært? veldig bra helg,du og håper jeg Formen og humøret har tatt seg opp. fredag slappet vi av og la oss tidlig,i går var jeg hjemme en tur og besøkte bestemor på sykehuset,og fikk tid med mamma,en stund siden jeg har sett dem,så var koselig i dag har jeg vært med sambo i huset en tur,vasket skaper og litt sånt. resten av kvelden blir det tv og kos,før det er jobb igjen i moregn. gleder meg til å komme igang,føler jeg har vært vekk en evighet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. mars 2010 #770 Del Skrevet 14. mars 2010 Godt å høre om gode dager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #771 Del Skrevet 15. mars 2010 takk for det milla Bra dag i dag og! Utrolig godt å jobbe igjen,og ikke bare sitte hjemme.... og det er sooooooooooooool Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 15. mars 2010 #772 Del Skrevet 15. mars 2010 Så flott at du syntes det var godt å komme tilbake på jobb selv om det er folk der som ikke var så hyggelig mot deg. Og bra du har noen gode dager Det fortjener du, det høres ikke ut som du har hatt det lett i det siste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 15. mars 2010 #773 Del Skrevet 15. mars 2010 Nydelig vær idag ja.... Godt å høre at dagen gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 16. mars 2010 #774 Del Skrevet 16. mars 2010 Godt å høre at formen er bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #775 Del Skrevet 16. mars 2010 Hatt fri i dag,godt det. formen er bra i dag og:) men dårlige nyheter om bestemor. de kommer antagelig til å sende henne hjem i morgen..og hun er kjempeslappfår nesten ikke i seg noeklarer ingenting selv,og skal hjem???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 16. mars 2010 #776 Del Skrevet 16. mars 2010 Hmm.. sende henne hjem hvis hun er så dårlig? Hørtes virkelig merkelig ut. Skal hun få noe hjemmesykepleie ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #777 Del Skrevet 17. mars 2010 15 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. mars 2010 #778 Del Skrevet 17. mars 2010 15uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #779 Del Skrevet 17. mars 2010 Hjemme alene i kveld,litt godt har spist middag,sett frustrerte fruer fra i går,og koser meg på nett.sjelden jeg er alene på kvelden. skulle sendt han bort noen netter og jeg slite rmed å sove for tiden og han snorker fælt,da får jeg iallefall ikke sove! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 17. mars 2010 #780 Del Skrevet 17. mars 2010 Snorking ja... det er slitsomt det. Samboern snorker heldigvis ikke så mye, kun hvis han virkelig er skikkelig skikkelig sliten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg