janne84 Skrevet 28. februar 2010 #681 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg får heller ikke "se nye innlegg", har hatt probem i ei ukes tid nå... Håper kvalmen går over, du får spise noen ritz kjekt :klemmer: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. februar 2010 #682 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hva er den "se nye innlegg"? Pleier bare å trykke på den røde firkanten som står ved de ulike dagbøkene når jeg trykker på mine innlegg jeg .... men det er kanskje den dere snakker om? Endret 28. februar 2010 av Frigg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #683 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Hva er den "se nye innlegg"? Pleier bare å trykke på den røde firkanten som står ved de ulike dagbøkene når jeg trykker på mine innlegg jeg .... men det er kanskje den dere snakker om? Se rett under "mine innlegg". Der står det siste 24 timer og se nye innlegg. er samme greia som mine innlegg,men alle nye innlegg istedet. ser du? dårlig forklart altså... Endret 28. februar 2010 av *dream* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. februar 2010 #684 Del Skrevet 28. februar 2010 Du som har meldt deg på giveawayen min? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #685 Del Skrevet 28. februar 2010 Du som har meldt deg på giveawayen min? Ja MÅTTE bare,fristende premie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 28. februar 2010 #686 Del Skrevet 28. februar 2010 Se rett under "mine innlegg". Der står det siste 24 timer og se nye innlegg. er samme greia som mine innlegg,men alle nye innlegg istedet. ser du? dårlig forklart altså... Ja, så den. Men jeg orker da virkelig ikke å lese alt det. Holder meg til mine innlegg jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #687 Del Skrevet 28. februar 2010 For nysgjerrig til å holde meg til mine innleg jeg Nå har jeg akkurat fått servert alt for å prøve å døyve kvalmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 28. februar 2010 #688 Del Skrevet 28. februar 2010 Artig, håper du har vinnerlykken med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 1. mars 2010 #689 Del Skrevet 1. mars 2010 13uker er like rundt hjørnet :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #690 Del Skrevet 1. mars 2010 Ja,tenk på det,ukene går fort :rødme: soool i dag,og jeg sitter inne å depper... skikkelig muggen om dagen,lei meg og dårlig i formen. hater at bestemor er dårlig,har det i bakhodet hele tiden,klarer derfor ikke glede meg helt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. mars 2010 #691 Del Skrevet 1. mars 2010 Heihei, tenkte jeg skulle hilse på her Så deg i septembermamma-tråden, og så i første innlegg i boken din at vi har litt til felles. Jeg er nemlig straks ferdig utdannet førskolelærer. Men begynner ikke å jobbe som det før etter fødselspermisjonen er ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #692 Del Skrevet 1. mars 2010 Heihei, tenkte jeg skulle hilse på her Så deg i septembermamma-tråden, og så i første innlegg i boken din at vi har litt til felles. Jeg er nemlig straks ferdig utdannet førskolelærer. Men begynner ikke å jobbe som det før etter fødselspermisjonen er ferdig. Hei,så koselig Så moro at vi har litt til felles da:) Går du heltid eller deltid,og har du noe erfaring med barnehage jobbing? Kan ikke få bedre jobb altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Superlilje Skrevet 1. mars 2010 #693 Del Skrevet 1. mars 2010 Går heltid. Har egentlig ikke noe særlig erfaring med barnehagejobbing nei, annet enn praksisen. Men går i min mor sine fotspor, så vet jo litt om hvordan det er å være førskolelærer da Gleder meg til å begynne å jobbe ihvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 2. mars 2010 #694 Del Skrevet 2. mars 2010 13uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #695 Del Skrevet 2. mars 2010 13uker I morgen tickeren har klikket litt denne uka :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #696 Del Skrevet 3. mars 2010 13 uker er i et merkelig humør for tiden. er skikkelig trist og lei meg,særlig på kvelden. i natt lå jer og sambo lenge å snakket/kranglet/diskuterte, jeg synes ikke vi har det så bra om dagen.men er jo mye pga kvalmen min,jeg orker ikke være nær. og bekymrer meg for bestemor. og nå har jeg begynt å bekymre meg for om dt går utover den lille at jeg er så lei meg Har ringt legen,han skulle ringe op igjen iløpet av dagen, skal be om forlenget sykemelding. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2010 #697 Del Skrevet 3. mars 2010 Den lille har det fint inne i magen, det skal du ikke bekymre deg for Der får han eller hun næring og kan flyte fritt i fostervannet sitt i trygge omgivelser Leit å høre at humøret er tungt. Men det var som jeg skrev at når man kommer over i 2del av svangerskapet pleier det å stabilisere seg, så håper det gjør det for din skyld også. Hva var det dere diskuterte? Babyen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #698 Del Skrevet 3. mars 2010 Den lille har det fint inne i magen, det skal du ikke bekymre deg for Der får han eller hun næring og kan flyte fritt i fostervannet sitt i trygge omgivelser Leit å høre at humøret er tungt. Men det var som jeg skrev at når man kommer over i 2del av svangerskapet pleier det å stabilisere seg, så håper det gjør det for din skyld også. Hva var det dere diskuterte? Babyen...? Håper det,at den ikke merker at jeg er lei meg og sånn....at noe ikke går galt pga det. vil jo det beste for den lille,men klarer ikke skru av alt og bare være glad nå... vi diskuterte masse,at vi ikke er som kjærester nå,føles som å bo med en kompis,at jeg aldri ser han,og når vi sees er det kun tv,ikke noe nærhet. at han synes jeg tar alle sorgene på forskudd bla med tanke på bstemor,at jeg ikke har godt av å bare gå hjemme,tror ike han skjønner at jeg ikke orker å jobbe når formen er sånn her. de3t var vel det i korte trekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2010 #699 Del Skrevet 3. mars 2010 Uffa For det første *streng stemme* Du skal ha en videre sykemelding så du kan få slappet av, smale krefter, ikke noe snakk om at du skal gå på jobb når ting er som det er! Jeg vet at det er lett hvis man blir gående hjemme å gruble på ting (jeg er der nå...) men er man ikke bra og frisk til å yte 100% på jobb så har man ingenting på jobb å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 3. mars 2010 #700 Del Skrevet 3. mars 2010 Håper ting bedrer seg, du fortjener kun det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg