Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

trøsteshoppet litt... bestilt meg bok

milla: vil ikke ta det her i tilfelle noen som kjenner meg leser.

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror den kan være både koselig og nyttig å lese :)

sambo er i huset i da,de skulle bort med noen ting han har kjøpt til badet. kjeder meg og er sulten...mye sulten om dagen,skjønner ikke hvordan man kan være kvalm og i neste sekund sulten :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror den kan være både koselig og nyttig å lese :)

sambo er i huset i da,de skulle bort med noen ting han har kjøpt til badet. kjeder meg og er sulten...mye sulten om dagen,skjønner ikke hvordan man kan være kvalm og i neste sekund sulten :sjenert:

Den der rariteten kjenner jeg godt igjen! Med en gang kvalmen slipper taket så kunne jeg nesten gjort hva som helst for noe skikkelig søtt! Litt morsomt også da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ambriel: ja utrolig mye rart som skjer med kroppen...mye man i "normal" tilstand aldri vill gjort :fnise:

Milla: takk for det :klemmer: men dagen er ikke veldig god. stod opp 5.30 i dag,stuptrøtt,men fikk gjort det jeg skulle,kvalm hele tiden,men ikke så mye verre enn vanlig. rett før jeg skulle dra måtte jeg plutselig spy :kvalm: æsj,hater det. kvalmen er vært helt grusom i hele dag,itillegg til at jeg e rmye svimmel og heldigvis hadde jg 2 ubundne timer som jeg ikke fikk tatt i forrige uke,så jeg reiste hjem 12.30. nå ligger jeg rett ut på sofaen,og det er godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du prøvd Seaband mot kvalmen? Sånne bånd man kjøper på apoteket til å ha på håndleddene :) De skal legge et press på samme stedet som akupunktørene setter nåler mot kvalme. Ellers kan du prøve ingefærtabletter også som man får kjøpt på apoteket, disse virket hos meg i begynnelsen, problemet var at jeg fikk mageknip så jeg klarte ikke ta dem lengre :/

Håper morgendagen blir bedre!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix: 9 uker :strix:

ukene går unna! heldigvis.

om en uke skal jeg til jm,første kontroll siden jeg fant ut at jeg var gravid.

utrolig kvalm i dag og :spy: og trøtt,sur og sliten :sjenert: synes forem har blitt verre jeg,trodde den skulle bli bedre ettersom ukene gikk..

ambriel: takk for gode råd og jubling for 9 uker :klemmer:

Milla: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da klokka ringte i dag følte jeg meg ikke bra. stod opp,var skikkelig svimmel og kvalm,kastet opp litt,og følte meg elendig. ringte jobben og sa jeg måtte se an litt om jeg kom i dag. sov et par timer,spiste litt,men formen er ikke bedre. nå sitter jeg her med kjempe dårlig samvittighet. å være gravid er ingen sykdom,så føler jeg burde ha kommet meg på jobb :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest ~Milla~

Uff da.... håper formen bedrer seg! :klemmer:

Nei graviditet er ingen sykdom, men av og til er selve "symptomene"/"bivirkningene" av å være gravid tøffere en kroppen kan klare, så da må man lytte til kroppen og ta det med ro.

Du får ikke lov å ha dårlig samvittighet for det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...