Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Jeg husker så godt de ukene der, det eneste jeg hadde lyst til var jo å sove! Mye som skjer i kroppen vet du, utrolig hva den faktisk lager og gjør! ;)

Ta godt vare på deg selv!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ~Milla~

Stemmer det Frigg sier om farging av hår :)

Men godt at du sa ifra til de du jobber med, greit at de vet, hvis du har dager du ikke er iform men likevel så tøff at du kommer deg på jobb :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg :hjerte:

endelig!!! sliten altså,nå har vi omtrent gått hele januar med få folk,og det er utrolig slitsomt akkurat nå.

skjer litt mye akkurat nå,føler jeg lever i en boble.

fått brev fra sykehuset i dag med skjema jeg skal fylle ut om meg,far,sykdommer,røyking,alkohol osv. snart bare en uke til JM time!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~
Helg :hjerte:

endelig!!! sliten altså,nå har vi omtrent gått hele januar med få folk,og det er utrolig slitsomt akkurat nå.

skjer litt mye akkurat nå,føler jeg lever i en boble.

fått brev fra sykehuset i dag med skjema jeg skal fylle ut om meg,far,sykdommer,røyking,alkohol osv. snart bare en uke til JM time!

Så spennende :)

Tenk du skal bli mamma *dream* :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titter innom og ønsker deg en god helg

:blomst:

PS

Gratulerer med en liten en på vei....

:rødme:

God helg til deg og ,koselig at du tar turen innom :blomst:

Og takk for det,endelig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mødre! :sukk: hadde en dårlig kveld i går og en dårlig dag i dag pga min...bestemor er jo syk,venter på operasjon nå,og det går selvfølgelig inn på oss alle.særlig mamma som alltid ser negativt på alt. (jeg er litt sånn jeg og :sjenert: ,men nå pga graviditeten må jeg prøve å fortrenge det litt,stress er ikke bra)

hun er sliten,bekymret osv for tiden,og i går klarte hun å sende meg en sur melding hvor det stod at jeg burde besøke/ringe bestemor oftere. dette gikk selvfølgelig inn på meg,hormonbombe som jeg er,og jeg gråt og gråt :sjenert: ringer henne flere ganger i uka,besøke henne er jeg ikke flink til,men bor 1,5 time unna ca og det e rfor langt for meg etter jobb om dagen. er så trøtt og sliten at det å kjøre hjem fra jobb holder. er vel ingen som vil at jeg skal sovne/krasje.....ja,kunne dratt dit hver helg,men må hente meg inn litt og. er helt tom for krefter. er jeg egoistisk? om jeg stresser/sliter meg ut,ikke passer på meg selv og noe skulle gå galt blir jo ting ikke akkurta bedre for noen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~Milla~

Jeg synes IKKE du er egoistisk. Det var ikke lurt av din mor å si noe slikt, skjønner godt du ble lei deg. Synes det er flott at du ringer henne, så kan du heller besøke henne når det passer seg slik. Å bo 1,5 time unna, da er det ikke bare å kjøre innom for en kopp kaffe.

Ta vare på deg selv vennnen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig meg Milla. Du er ikke egoistisk. Du ringer jo henne flere ganger hver uke, og det betyr jo like mye.

Men hva med å sende henne et kort eller noe? Det pleier jeg å gjøre til mormoren min, og det betyr mye ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I den perioden du er inne i nå så er du nødt til å tenke på deg selv! Du er ikke den personen du var for 2 mnd siden! Jeg sier ikke at man skal pakke seg selv inn i bomull og bare ikke gjøre noenting, men du jobber fullt og det stjeler de kreftene du har! Dessuten er alle graviditeter forskjellige, noen føler seg bedre enn noen gang mens andre føler seg som en dass gjennom alle 9 mnd :/

Som du sier, du ringer henne jo, opptil flere ganger i uka :) Husk, du er ikke alene lengre, du har en til inni der som du må ta litt hensyn til, og det er ingen som tjener på at du sliter deg helt ut!

Så nei, jeg synes ikke du er egoistisk :klemmer: Du kan jo kanskje, om du ikke allerede har gjort det, nevne når du snakker med bestemor på tlf at du skulle ønske du kunne kommet oftere, men at du rett og slett ikke har energi til det om dagen?

Ta godt vare på deg selv, og lille spira :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Milla,frigg og ambriel: tusen takk for støtten :klemmer:

har pratet med mamma på telefonen nå,hun mente det ikke sånn som jeg tok det. hun var veldig sliten da hun skrev det,og mente gentlig bare at bestemor hadde satt stor pris på et besøk før hun skal opereres. håper det ikke er lenge før hun blir tatt inn,i dag var hun visst veldig sliten.hun har ikke matlyst og er veldig slapp. bestemor :hjerte:

vi ble enige om at den beste løsnngen for meg er å komme dit på en hverdag etter jobb,besøke bestemor, og sove hos foreldrene mine og reise rett på jobb dagen etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

skikkelig kvalm i dag :spy: men,men.

fått jobbet litt i dag,får ikke gjort noe etter jobb,så må få det unna i helgene...

sambo er i huset i dag og,flinke mannen min :hjerte:

jeg håper jeg kan bidra der igjen snart,men akkurat nå føler jeg at helgene må brukes til å samle krefter til en ny uke.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja,veldig glad for det. og glad for at han skjønner at jeg er sliten og uvel og ikke orker å pusse opp akkurat nå,men komme rsterkere tilbake,formen blir bedre!

deilig lunsj på bordet nå; har delt opp honningmelon, ananas, eple og druer :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glad jeg skal være borte fra jobben et år om ikke altfor lenge,skjer ting der nå som gjør meg forbanna og som gjør at jeg mister motivasjonen :kjefte: ikke en god start på uka!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...