Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Takk milla :klem:

helgen har vært bra så langt. hadde en fin dag i går,med trening og koselig besøk hos ei venninne.

i dag stod jeg opp tidlig å trente før vi dro tilmine foreldre,jeg og mamma har shoppet og sambo og pappa har jobbet.

jeg kjøpte: brun jeans tights, grå lang ulljakke, svart lang topp, kort jakke sak, langt topp med litt glitter, og to bursdagsgaver.

nå er vi hjemme igjen,sambo ser på sport,jeg tar dagens dose med nett :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Planer for dagen:

- planlegge foreldresamtaler og fylle ut "alle med" skjemaer - er igang, tatt de jeg skal ha med først,tre barn igjen.

- skifte på senga

-vaske noen maskiner med klær

-støvsuge stua

-rydde stua

-ta ut masse papirsøppel

-trene-utsatt til i morra :sjenert:

-besøke ei venninne -utsatt til tirsdag

Endret av *dream*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

da gidder jeg ikke gjøre mer i dag. hatt en fin dag selv om jeg har sullet alene hele dagen. sambo måtte jobbe i dag,stakkars...lang dag for han,begynte kl 8.............håper han kommer hjem snart nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj jobbe i helgen da..... du får ta deg av han, når han kommer hjem ;)

Gjorde det :lur:

:vinke:

Håper du har en fin mandag :klemmer:

Hatt en veldig fin mandag :nigo:

Koser meg på jobb om dagen,og de probleme som var for litt siden,er ikke det nå. *bank i bordet*

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fin (og hektisk) dag på jobb i dag. Har trent etter jobb,og er ferdigdusjet og drikker litt iskaffe mens jeg venter på at sambo skla komme hjem. spise middag,og så skla jeg til ei venninne. bra dag :nigo:

i morra skal jeg til frisøren,gleder meg til å få litt fasong på det igjen,nå ender det i strikk hver dag...

herregud,hadde en fæl drøm i natt..drømte at sambo var utro,og ikke bare med en dame,nei fire! jeg hadde slått til sambo,hardt og grått. hehe. husker at jeg drømte dette,men ikke at jeg slo og gråt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man våkner opp etter en forferdelig drøm, og innser at det bare var et mareritt - det er en lettende følelse det! :sukk: <---som forsøker å illustrere å puste lettet ut :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guri for en drøm, godt det ikke var sant.

Kamerat av samboern drømte han skulle score vinnermålet i en særdeles viktig fotballkamp, han drynte foten i veggen så det sang i hele huset... gjett om han hadde vondt i foten dagen etterpå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er det en dagbok er for.. å få ut tankene som surrer oppe i topplokket ;)

Men hyggelig om du forteller koselige ting også så klart :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei, takk for innspill i boka mi.

Setter pris på det!

Bare koselig :)

Veldig koselig at du tittet innom her og,selv om det er veeeeldig rolig her om dagen.

Hei hei :vinke:

Hvordan er det med deg? Travle dager...?

Hei.

Går litt tungt en periode nå...

Lite å skrive,vurderer å slette dagboka mi.

Innom med en :klemmer:

Tuuusen takk

Jeg ser du er blitt syk... Ønsker deg masse god bedring, håper du er på beina igjen snart :klem:

takk for det! :klemmer:

-----------------------------------

lei om dagen. vært syk siden søndag. influena symptomer og smerter i brystet. vært hos legen dag,de fant ikke noe galt med lungene mine,heldigvis,for på telefonen tidligere i dag sa de at det hørtes ut som lungebetennelse. hadde ikke SI heller,bare vanlig influensa virus. sykmeldt ut uka. håper inderlig jeg blir helt frisk snart,lei av å være halv og hel dårlig :(

og mensen har kommet i dag...... :tristbla::tristbla::tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...