Gå til innhold

Sånn går nu dagan

captiva

Anbefalte innlegg

Gjest Ansjoni

Det er så leit å lese at du sliter sånn nå :tristbla: Skulle ønske jeg kunne si eller gjøre noe som gjorde at det ble bedre, men det er dessverre ikke så lett. Hvis du skulle ønske å prate om det, så har du meg på msn iallefall. Syns juleønsket til milla var veldig fint, slenger meg på det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan legge meg til på msn hvis du vil. Sender deg en PM jeg :)

Takk for tilbudet :klemmer: men akk nå vil ikke msn funke hos meg :kjefte: har slettet den og lastet den opp igjen flere ganger,vet ikke hva som er galt....men har deg på fb,kan gi lyd der jeg?? :klemmer:

Blir lei meg når jeg leser at ting er så vanskelig.... :klem:

Vet ikke om du vil prate med meg om tingene, men jeg er nå her iallefall! Har sett deg på facebook flere ganger, men ville liksom ikke mase på deg.... for jeg vet hvordan det er.

Håper det ordner seg for deg og samboern. Det hadde vært en fin julegave :)

takk milla :hjerte: det julegave ønsket hadde vært det aller,aller beste.

snakkes på fb vi og :klemmer:

Det er så leit å lese at du sliter sånn nå :tristbla: Skulle ønske jeg kunne si eller gjøre noe som gjorde at det ble bedre, men det er dessverre ikke så lett. Hvis du skulle ønske å prate om det, så har du meg på msn iallefall. Syns juleønsket til milla var veldig fint, slenger meg på det! :klemmer:

takk for tilbud :klemmer: som du så funker ikke msn om dagen,men har vel deg på fb og.. takk for julegave nske fra deg og,kanskje det hjelper....

Hjelper masse at dere tilbyr dere å prate med meg altså! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag går ting litt bedre. formen er stigende,og hatt en fin dag på jobb,meg og en vikar,så da har jeg sluppet å argumentere for alt jeg mener :sjenert:

har jobbet med litt papirarbeid etter jobb,nærmer seg foreldresamtaler nå,så blir en del å gjøre fremover.

har tidligvakt i morra og,så må prøve å få løpt litt ettet jobb,lenge siden nå :sjenert:

de andre tankene er fortrengt om dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for praten idag :klemmer:

Kanskje like greit å tenke på litt andre ting, det kan ha en positiv effekt det ifølge to veninner som også er prøvere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte faktisk om deg og samboeren i natt, og da hadde faktisk alt ordnet seg og det gikk bedre mellom dere enn noensinne! Vi satser på at jeg er sanndrømt!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for praten idag :klemmer:

Kanskje like greit å tenke på litt andre ting, det kan ha en positiv effekt det ifølge to veninner som også er prøvere ;)

Takk for praten ja :klemmer:

MÅ prøve å fortrenge det så godt jeg kan ja,noen dager går det veldig bra,andre dager ikke i det hekle tatt, men må bare holde ut og krysse fingrene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte faktisk om deg og samboeren i natt, og da hadde faktisk alt ordnet seg og det gikk bedre mellom dere enn noensinne! Vi satser på at jeg er sanndrømt!! :klemmer:

så stas at du drømte om oss ;)

Ja,vi får håpe at du er sanndrømt!!DET hadde vært noe :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dagen i dag er en god dag :nigo:

jeg og sambo hadde en fin kveld i går,la oss tidlig,skravlet og lo og :humpe:

gått supert på jobb,jeg må bare stå på krava og meningene mine,og når formen er bra er dette lettere. barna er herlige,og jeg har ledd sammen med kollegaer på jobb og det er en stund siden. vi har hatt vikar i dag,hjelper på å ikke være to :)

etter jobb hentet jeg en pakke fra hm og fikk bestilt meg frisørtime,så neste onsdag skal jeg klippes:)

jeg har sotert både rent og møkkete tøy,og vaskemaskinen durer og går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så stas at du drømte om oss ;)

Ja,vi får håpe at du er sanndrømt!!DET hadde vært noe :klemmer:

Hehe, det er litt sært ja, å drømme om mennesker man aldri har møtt. Men hjernens veier er uransakelige....:rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det er litt sært ja, å drømme om mennesker man aldri har møtt. Men hjernens veier er uransakelige....:rolleyes::fnise:

koselig du tenker på meg :fnise:

satser på at drømmen din betydde noe jeg altså,du skla være den første som får vite det om noe skjer snart :fnise::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja,men ikke akkurat sunt..... :nei:

jaja,ikke trent denne uka heller :sjenert: var godt igang,men så er det jammen tregt å komme igang igjen og etter en pause pga sykdom. fy!

i morra skal jeg rett til ei venninne etter jobb og fredag er det fri :nigo: skla besøke ei venninne og barna hennes :hjerte: får stå opp litt tidligere,så jeg får tatt en økt før jeg drar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja,men ikke akkurat sunt..... :nei:

jaja,ikke trent denne uka heller :sjenert: var godt igang,men så er det jammen tregt å komme igang igjen og etter en pause pga sykdom. fy!

i morra skal jeg rett til ei venninne etter jobb og fredag er det fri :nigo: skla besøke ei venninne og barna hennes :hjerte: får stå opp litt tidligere,så jeg får tatt en økt før jeg drar.

Neida, kanskje ikke akkurat sunt, men det kommer anpå hva man spiser vell ;)

Så koselig med veninnekveld :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble ikke noe besøk i dag,hun var ikke i form.

slappe av med sambo istedet da,ikke så dumt det heller :hjerte:

fri i morra,veeeeldig godt! skal sove lenge,trene og på besøk. på lørdag skla vi til mine foreldre og på søndag blr det litt skrivejobb på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...