Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rar dag i dag....

fikk en melding i natt av ei venninne,om at samboeren hennes har møtt ei ny dame og drar fra henne og barna. skikkelig trist.

Gjest ~Milla~
Skrevet

Uff så leit.... har ikke hun veldig små barn da?

Sånt føles så urettferdig! Håper virkelig aldri jeg kommer utfor noe slikt....

:klem:

Skrevet

Reiser på tur med jobben i morra :nigo:

pakket og klar nå,gleder meg masse!!!!

Vært og shoppet litt i dag og da,noe jeg trengte til turen... :sjenert:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Hva har du kjøpt idag da? :)

God tur, kos deg masse!!! :vinke:

Skrevet

En litt "finere" ytterjakke,hadde bare boblejakker og skinnjakke,ville ha noe annet..:) en litt tykk lang cardigan (de har fått endel fint på lindex nå,aldri handlet der før jeg...) og et par tynne skjerf og lang singlet.

Takk,takk,gleder meg masse :nigo:

Gjest ~Milla~
Skrevet

Jeg var også overrasket over lindex sist jeg datt innom ;)

Skrevet

Klarer ikke å finne ut av hvem du er, og det gjør meg sprø!!! :fnise:

Skrevet

Lindex har fått masse fint de siste par årene. Er ikke lengre en kjærringbutikk :fnise:

Skrevet

Milla og frigg: Ble veldig overrasket jeg,for det var en kjerringbutikk før :jepp: kjekt å ha litt flere butikker å velge i,for jeg finner sjelden noe på min tidligere favoritt butikk vero moda for tiden..

blir noen dager uten nett nå *panikk* :fnise:

Skrevet
Klarer ikke å finne ut av hvem du er, og det gjør meg sprø!!! :fnise:

:fnise: ikke sikkert du hadde husket meg med mitt gamle nick heller altså... en stund siden vi pratet :sjenert: kan sende deg en pm jeg.

Skrevet

Jeg finner heller ikke så mye på Vero Moda nå som før, men på Lindex har jeg faktisk funnet en del fint :jepp:

Og butikkene har jo blitt så mye finere, i alle fall her i Oslo :)

Kos deg på tur med jobben!

:klemmer:

Skrevet

Takk :klemmer:

Godt å høre at det ikke bare er meg.... greit med litt forandring og da,kommer til å besøke lindex flere ganger ja.

k¨lar for shopping på tur nå :nigo: vi får masse tid til å kose oss også,så dette blir bra.

Blir godt å komme seg bort litt,og kjekt å dra på tur med kollegaer,bli litt bedre kjent :)

Skrevet

Hatt en kjempefin tur :nigo:

barnehagebesøk,veldig spennende :jepp: shopping,middager,drikke...veldig vellykket tur!

var kos å komme hjem til sambo igjen og,tre netter vekk er lenge nok det :rødme: bare slappet av med han resten av helga.

da var uka igang igjen,koselig å se barna igjen i dag og,så mandagen har gått fort :jepp:

STORE planer om å jogge på onsdag.....IKKE fornøyd med kroppen min om dagen,synes jeg bare eser ut :sjenert: MÅ komme igang igjen!!!!!! :kjefte:

Skrevet

Heia, heia...jeg har kommet igang med treningen igjen og da klarer du det også :jepp:

Skrevet

Hva slags bhg besøkte dere da?

Alltid godt å komme hjem sin til kjære etter noen dager vekke :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...