Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Jo takk! Men det er lettere sagt enn gjort :fnise:

Jeg må sette meg noen mål ja, men jeg har ikke tenkt så mye på det i det.. Og jeg kommer nok til å skrive litt om åssen det går og sånn her ;)

Det hadde vært fint å få en flott premie om jeg klarer å gå ned 15/20kg og blir fornøyd.. Men det er nok ingen som gidder det :fnise: Kjære sa han skulle spandere Finland tur på meg, men må si jeg tviler! Han har ikke bra økonomi og om han får seg jobb snart, så blir det brukt på ting han har lyst på og det skjønner jeg jo, samtidig som mora hans sikkert skal ha litt nå og da og det blir nok ikke så mye spart og i hvert fall ikke brukt på en ferie på meg.

Men, jeg skal til Finland uansett, og jeg skal på 1-2 festivaler, så jeg må nok betale alt selv, ikke at det gjør meg så mye :lol:

Men noen kunne i det minste spandere litt klær eller noe på meg!

Får jeg bort låra og magen min kommer jeg til å trenge klær, hvert fall bukser! :ler:

Hadde litt mye å si jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, nei, skrev jeg lørdag! Har gledet meg så på helg denne uka at jeg har visst tatt helga litt på forskudd. :skratte:

Uansett, en goood klem til deg fra meg. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde jeg var slask da jeg sto opp 10.30..

Men da jeg hadde ordna meg frokost og skrudd på dataen og fikk satt meg ned, så jeg at klokka på dataen bare var 10.. :ler:

Broren min fant Sims 3 spillet idag! Så idag skal jeg spille, for mamma kjøpte med Helaften til meg igår :hoppe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wild bird

Noen fordeler er det med å stille klokka. Plutselig har en ikke sovet så lenge likevel :ler:

Kos deg med nytt spill, og ha en fin søndag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Igår og idag har jeg sett på HIM sin dvd, Live at the Orpheum Theatre :hjerte:

De er så utrolig bra live, og jeg håper så inderlig at de spiller på en festival i Finland eller har konsert i Helsinki til neste år!

ScreenShot122-2.jpg?t=1288715126ScreenShot097-1.jpg?t=1288715104

ScreenShot043-1.jpg?t=1288715092

ScreenShot167-1.jpg?t=12887150779

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke si sånn Androide! :grine::fnise:

Sims 3 Helaften er skikkelig morsomt :fnise:

Man kan bli kjendis, ved å jobbe innen musikk eller film, eller bli venner med kjendiser. Jeg har ei dame som bor midt i byen, bor i toppetasjen på et digert bygg, hun er kjendis og er på utesteder hver kveld nesten :fnise: Man får ting billigere osv når man er kjendis.

Mnja, vet ikke helt hva jeg skal si om det. Verdt å prøve hvert fall! :jepp::fnise:

http://www.youtube.com/watch?v=l1gAnUngr5E

Men nå må dra med ned til byen og toget, mattekurs idag! :)

:klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Sims 3 er utrolig artig, spesielt nå som jeg har Helaften!

Når jeg førstes begynner, så sitter jeg i noen timer.. :fnise:

Men dama mi har vært aktiv på byen, jobba hardt for å bli kjendis og strevd med å finne drømmemannen! Så det er mye å gjøre :sjenert::ler:

Jeg skal nok ikke stort i helgen.. Gjør ikke så mye om dagen og ikke i helgene heller, men det gjør meg egentlig ingenting.

Kjæresten min er på besøk hos meg :hjerte:

I kveld har vi spist bakt potet, godteri og sett på x-faktor og Senkveld :)

I morgen vet jeg ikke hva vi skal, bare at jeg skal fikse hjemmelaget pizza! :happy:

God helg alle sammen :):klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vinter! :strix::kalle:

Koser meg inne med varme rundstykker med jorbærsyltetøy og brunost, jule-te fra i fjor og Roomservice på tv :fnise: :happy:

Etterpå skal jeg nok lese litt, Havfruen av Camilla Läckberg, jeg elsker bøkene hennes! Ble kjempeglad da jeg fant ut at hun har kommet med en liten julebok, den skal jeg ha og kose meg med i desember :)

Her får dere litt bilder som jeg har knipset idag :)

DSC01044-1.jpg?t=1289645243

DSC01042-1.jpg?t=1289645290

Sånn ser det ut nedenfor huset mitt, ned mot "byen" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...