Androide Skrevet 18. oktober 2010 #1941 Del Skrevet 18. oktober 2010 Skal prøve å bli litt flinkere til å følge med her igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #1942 Del Skrevet 18. oktober 2010 Bare koselig om du følger med! Har ikke så mye å si for tiden, men jeg sitter nok inne med masse så det kommer nok noe snart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1943 Del Skrevet 24. oktober 2010 et er vel ikke så mye som skjer om dagen, men samtidig kan det hende det gjør det. I hvert fall til tider, oppe i hodet mitt. Jeg jobber fremdeles, nå for tiden bare 2 dager i uka frem til midten av november. Men det er egentlig litt godt, jeg får gjort andre ting, og jeg er så sliten liksom. Eller bare lat eller noe. Til tider kanskje nedfor. Og hver tirsdag henger jeg i Oslo, nærmere Karl Johan og Bislett, eller Akademiet. Jeg lærer faktisk noe på kurset! Forrige tirsdag klarte jeg å regne en oppgave de 4 rundt meg ikke fikk til. Og det føltes godt! Jeg sitter alltid ved ei jente,K, hun gjør kurset litt lettere å være med på. Hun er koselig og artig, og like lat som meg, om ikke litt til Også er jeg jo masse med kjære Akkurat nå har vi det så fint! Her om dagen var vi i byen, gikk rundt i sentrum og shoppa litt før vi gikk til kjøpesenteret og shoppa enda mer. Jeg fikk kjøpt meg skikkelig vintersko, og småting jeg trengte. Det var en rolig og fin bytur, bare kosa oss. Og det var så moro å sparke i løvet da vi gikk til bussen! Nå for tiden er jeg hjemme, dro hjem igår. Hadde vært hos kjære i to uker, så tenkte det var på tide å være litt hjemme. Og jeg gjør jeg ikke akkurat stort! Men idag har jeg vært litt flink, jeg trilla nesten 3 kubikk med ved, mens mamma stabla det i garasjen 5 timer sov jeg i natt. Etter å ha vært våken fra 6 på morningen til 4 på natta. Men sto ikke opp før 11 :happy: Satt i senga og så på masse videoer av HIM på youtube. Fant så mye interessant og morsomt, og bare mer og mer. Det gjør jeg vel etterpå også, så er det noe rart man legger seg sent. Jeg elsker HIM Musikken er så bra, instrumentalt og vokalmessig. Ville Valo har en så flott stemme, så kraftig og klar. Til sammen blir det bare skikkelig bra! Det virker som om han er en så bra person, bra personlighet. Og han er jo slettes ikke fæl Jeg må på en HIM konsert snart. Har likt dem i rundt 5 år og enda ikke fått sett dem! Så jeg håper de spiller på en festival i Finland eller har en konsert i Helsinki neste år. Skal uansett til Finland og en HIM konsert i tillegg misliker jeg ikke, forhåpentligvis blir det noe av Helldone neste år og at HIM spiller, da blir det nyttårsaften i Helsinki! Neste gang jeg er i Finland, blir det forhåpentligvis ny tatovering også, et heartagram så klart Musikk er så flott. Det er så godt å høre på musikk man liker godt og bare drømme seg bort, gå inn i sin egen lille verden. Og det har jeg vel gjort en del i det siste, blitt fjern og borte i musikken og boka mi. Igår og idag fant jeg masse musikk på youtube som jeg likte da jeg var rundt 14-16, eller noe annet som var veldig likt det. Utrolig morsomt å høre på, noe går faktisk ann å høre på nå også Det var det jeg hadde å fortelle dere denne gang! På en måte er det mye jeg hadde likt å sagt til noen, tror jeg. Og noen ganger kan jeg ha mye på hjertet og andre ikke, men så har jeg liksom ikke folk i nærheten til å snakke med akkurat da. Og ikke er jeg så flink til å snakke med folk om hva som helst, ikke kjære engang. Og ikke har jeg vært i humør til å skrive noe her i det siste heller. Tatt meg noen dager for å gidde å skrive.. Men nå er jeg i humør, jeg har til og med ordnet "kapitler" Men nå får den som vil vite litt om hva som foregår oppe i hodet mitt! For det tror jeg er mye rart Hyvää yötä jenter, sov godt og ha en flott søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2010 #1944 Del Skrevet 24. oktober 2010 Koselig å se deg innom, Minttu. Hvor aktive man er på KG går vel litt i bølger for de fleste her, tror jeg. Fint å lese at det går så bra med matten! Er du mer optimistisk med tanke på å klare det nå? Jeg heier ihvertfall på deg! HIM likte jeg kjempegodt før, men nå er det en stund siden jeg har hørt på de. Skulle veldig gjerne vært på en konsert med de jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1945 Del Skrevet 24. oktober 2010 Håper i hvert fall at jeg skal klare det! Jeg skjønner faktisk så og si alt vi går gjennom på kurset, jeg lærer noe og jeg klarer å gjøre oppgaver. Det betyr utrolig mye for meg! Og det er bra du heier på meg, det må du fortsette med helt til 24 november! HIM er helt fantastisk Har ikke hørt på de hele tiden disse åra, har gått en stund uten å høre på de noe særlig og så begynte jeg å høre på de igjen og ble helt hekta Tok lang tid før jeg hørte på det siste albumet som kom tidlig i år. Hørte en sang og likte den ikke helt, så da tok det sin tid før jeg ga plata en sjanse. Den siste plata dems kjøpte jeg i Finland faktisk, og så klart er den bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1946 Del Skrevet 24. oktober 2010 Nå har jeg funnet ut at om jeg skal begynne å røre på meg, bli sunnere og gå ned i vekt, så kan jeg begynne i januar og ha 2-4kg i måneden som mål! For da kan kanskje jeg også gå i bare shorts og singlet i sommer! Bare så det er sagt, så er ikke jeg sånn som skal gå ned i vekt bare fordi jeg vil bli tynn. "å nei nå er jeg feit, jeg må gå ned 20kg, da blir jeg happy" Det er ikke sånn det er. Ja, jeg har blitt lubben, fått en kul på magen og låra går visst inntil hverandre. Men sånn skjer når man går opp rundt 20kg på et par år og ikke gidder gjøre noe med det! Nå føler jeg at det er på tide å gjøre noe med det. Jeg har blitt vandt med å være lubben, det er slik jeg er nå, lubben og rar. Men jeg har jo ikke selvtillit som er noe å juble for. Prøver å vise meg minst mulig i undertøy/naken til kjære, kroppen min er jo ikke fin og den er langt i fra slik den var da vi ble sammen. Jeg syns selv jeg til tider er ekkel, hvorfor skal jeg ville vise han den da. Og ikke går jeg med de klærne jeg kan tenke meg, for det buler ut her og der og jeg ser rar ut. Så jeg går heller rundt og ser formløs ut. Hvert fall på overkroppen, buksene jeg bruker sitter ikke løst på meg, for det er ubehagelig og ser enda verre ut. Motivasjon og ork til å gjøre noe er jo noe man skulle hatt mer av. For det er det litt for lite av her Men kanskje man får mer energi om man begynner å røre seg og kutter ned på godteriet og brusen.. Og at man da orker å røre seg, og kanskje har mer lyst! Tror dere Gerimax daglig energi kan hjelpe litt? Vurderer å prøve sånne ting, kan jo hende det hjelper og får meg til å orke å røre litt mer på meg. Så vet dere det. Ønsk meg lykke, for det tror jeg at jeg trenger! Men husk, JEG SA JANUAR! *stikke hånda ned i smågodtposen* :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2010 #1947 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Hvorfor drøye til januar når du virker motivert allerede nå? Berømmer deg for engasjementet forresten! Det er jo viktig å trives i egen kropp! Endret 24. oktober 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1948 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg kan ikke si jeg er så veldig motivert. Ja, jeg vil jo komme igang og bli fornøyd med meg selv, men jeg er så utrolig lat og jeg orker ikke begynne Men så har jeg tenkt til å begynne å svømme, og svømmehallen åpna igjen på fredag, så jeg bør vel få dratt meg neddi der snart Det som er, er at jeg tenkte på det istad, og fant ut at om jeg går ned 2-4kg i mnd fra januar til juli, så er det kanskje det som trengs For målet er juni/juli, så jeg burde jo egentlig begynne.. Jada, jeg får se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2010 #1949 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg skjønner, men jeg lurer på (bare for å være realistisk/ekkel) om det kommer til å være så mye enklere i januar, eller om det bare virker sånn nå fordi det er så langt frem? Mener absolutt ikke å ta motet fra deg, tenker bare at det sikkert er enklere å gjennomføre om du har tenkt gjennom alle sånne ting! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1950 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg tviler på at det er enklere i januar, jeg er enig med deg jeg altså Jeg kan så klart begynne nå, men jeg bare skyver det foran meg, tenker alltid at jeg klarer det nok om en liten stund Jeg gjør jo bare vondt verre med å vente og fortsette å være misfornøyd med meg selv. Så nå er det liksom på tide, jeg må gjøre noe snart, rett og slett klappe til meg selv og bare drite i om jeg blir sliten, ikke orker å gjøre noe osv, og bare gjøre det! Så det er jo ingenting i veien for å begynne nå, og jeg har tenkt til å begynne å svømme nå. Men jeg tenkte om jeg virkelig begynner i januar, så kan jeg ha klart det innen juli. Så det var liksom bare en periode jeg tenkte på og fant ut at det kan gå ann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. oktober 2010 #1951 Del Skrevet 24. oktober 2010 Da høres det jo ut som du har en plan! Hvis du begynner å svømme nå, kan du jo legge et godt grunnlag før januar. Dessuten kan det jo være du blir inspirert til andre småendringer også pga svømminga! Kanskje det til og med er enklere å gjøre småting når du på en måte ikke har begynt ordentlig enda, men bare har tjuvstarta.. Så det så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter #1952 Del Skrevet 24. oktober 2010 Ikke sant Så om jeg ikke ser så fryktelig mye endring når det er januar, kommer jo ann på hva jeg klarer å gjøre nå, jeg tror jo ikke ting endrer seg så fryktelig drastisk nå, kosthold og sånn liksom, men da gjør jeg ordentlige endringer i livsstilen min i januar liksom. Så jeg kan prøve, men ta det litt rolig nå, jeg kan ikke snu opp ned på alt for det går ikke slik som jeg er som person og hvordan jeg har vært og har hatt det i det siste. Og så kan jeg gjøre større endringer senere, ikke sånn brå-endringer på alt, for det kan umulig gå i lengden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1953 Del Skrevet 25. oktober 2010 Hyvää huomenta Hihi Har faktisk vært oppe i en time! Og spist frokost, og drukket varm kakao,nomnom ^^ Mamma er nå på sykehuset, så jeg måtte opp for å si hadet Idag er planen å rydde rommet, finne bankkortet mitt, henge opp et skilt, vaske litt klær og ordne litt i huset. Bare slappe av og gjøre litt ting jeg vil Ha en flott dag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1954 Del Skrevet 25. oktober 2010 Skjønner ikke hvorfor folk må ødelegge! Men for en bra måte å takle det på. Og for en stemme! Den kommer ikke helt frem her, men jeg falt helt. Det er så fint når han begynner å synge igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. oktober 2010 Forfatter #1955 Del Skrevet 25. oktober 2010 (endret) Idag har jeg kjøpt meg Bullet For My Valentine t-skjorte (noobs,skriver med w) og "Digital Versatile Doom - Live at the Orpheum Theatre" HIM cd og DVD, på cdon.no. Også har jeg kjøpt meg en HIM genser :happy: Alt ble 450kr, uten frakt, da går det ann å handle Må jo ha t-skjorte til BFMV konserten 17 november! Endret 25. oktober 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 26. oktober 2010 #1956 Del Skrevet 26. oktober 2010 Minttu! Du er så søt Du skal nok se at trening og mosjon vil gi deg mer energi, den dørstokkmila er laaaang, men det er godt å komme over den! Heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter #1957 Del Skrevet 26. oktober 2010 Tusen tusen takk Serenity! Den er lang ja, men jeg håper jeg kommer over den snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 27. oktober 2010 #1958 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei snuppa Så bra at du tenker på å endre litt på livsstilen. Bare et lite tips; bare det å kutte ut alt sukker utgjør mange kilo i løpet av kort tid altså. Erstatt det med f.eks frukt når suget kommer, så er jeg sikker på at det hjelper på Håper alt står bra til med deg ellers? Jobber du noe nå for tiden, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. oktober 2010 Forfatter #1959 Del Skrevet 27. oktober 2010 Hei Hei Det er sant det! Og det hjelper nok masse om jeg kutter ned på den sjokoladen! Jeg har spist godteri nesten hver dag siden jeg var i Helsinki... Litt god finsk sjokolade der og så en hel haug fra Gardermoen da jeg kom hjem.. Så har det blitt sjokolader i helgene, og det har blitt igjen av det og annet usunt og jeg har trøkt det i meg gjennom uka.. Huff Men, jeg har faktisk bare gått opp 2-3kg, og jeg trodde det skulle være masse masse! Men jeg vet ikke hvor lett og hvor fort jeg legger på meg, men jeg har ikke noe problem med å legge på meg har jeg funnet ut.. 20kg+/- på 2-3år, og jeg trenger ikke så mange av dem egentlig, og det er bare løgn at man ikke blir så kald med litt fett på kroppen! Jeg fryser jo hele tiden nesten Går greit med meg veitu, litt opp og ned som alltid, men det er vel oppi hodet det sitt Jobber gjør jeg fortsatt ja, har ikke blitt så veldig mye nå for tiden siden jeg er i Oslo hver tirsdag og G har jobba mandag og torsdag, så da har det blitt to-tre dager i uka. Men fikk skikkelig oversikt av B idag, så nå blir det mer jobbing fremover, ut november, bl.a to fulle uker hvert fall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 28. oktober 2010 #1960 Del Skrevet 28. oktober 2010 Så flink du er med planer for å endre livsstilen! Det som hjalp meg veldig mye med å komme i gang med trening, var å sette meg et definert antall treninger jeg skulle gjennomføre innen et gitt tidsrom, og så ga jeg meg selv belønninger når jeg nådde ulike delmål. Jeg har nemlig ikke så veldig god selvdisiplin hele tida, så jeg måtte ha noe å forholde meg til. Jeg delte dessuten dette målet med omverdenen, slik at jeg hadde litt ekstra press til å gjennomføre Fikk mye støtte herfra også, og det kan jeg love at du får også, når du kommer igang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå