Minttu Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter #1921 Del Skrevet 1. oktober 2010 Takk takk Men jeg har det ikke akkurat så veldig bra hele tiden, jeg bare orker ikke tenke på det eller skrive det Men jeg har det ikke så fælt akkurat nå da Og det er ikke så mye som skal til for å gjøre meg litt glad, som månen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter #1922 Del Skrevet 3. oktober 2010 Jeg har fått almanakken min, og den er fin! :happy: Foran står navnet mitt og kymmenen-yksitoista, altså 10/11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1923 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter #1924 Del Skrevet 4. oktober 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 8. oktober 2010 #1925 Del Skrevet 8. oktober 2010 Håper du vet jeg finnes her om du skulle trenge å snakke med noen søte deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #1926 Del Skrevet 8. oktober 2010 Søting Det er godt å høre :happy: Har ikke orket å skrevet noe her i det siste, men jeg har det flott og det er mye som skjer! Men samtidig ikke Kommer nok med et innlegg snart Håper du D.O.A og alle andre har det flott Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter #1927 Del Skrevet 8. oktober 2010 Gratulerer med dagen, kjæresten min! Min kjære fyller 24 år idag! Hurra Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter #1928 Del Skrevet 10. oktober 2010 Helgen er snart over, og den har vært full av herlige ting! Torsdag var kjære, mamman hans og jeg på tusenfryd. Det var veldig morsomt! Og vi var utrolig heldig med været. Koste oss i høstsola med frisk luft, flotte trær, artige karuseller, belgiske vafler, godteri Da vi kom hjem sent på kvelden, var det å sette i gang med å bake gulrotkake! For på fredag feiret kjære bursdagen sin, og familie var bedt på kaker og kaffe. Da måtte jo husmoren i meg trå til, etter jobb og jeg lagde krem til gulrotkaka og brownies, fra bunnen av bare så det er sagt Så dekket vi bordet med oransje lys, små pynteblomster i høstens farger, kjempe flott synes jeg! Det ble en veldig hyggelig og vellyket kveld, og jeg fikk skryt for kakene :happy: I går var det gode venner som var bedt inn til middag og fest. Det ble en kjempeflott kveld, kjære og jeg koste oss masse med gode folk vi ikke hadde sett på en stund Og det var koselig å se K igjen, og få skravla litt med henne Dagen i dag ble tilbragt i senga i litt for mange timer.. Men litt fyllesyk og trøtt er det lov å være etter en flott lørdag Vi var begge oppe en gang, men la oss igjen og sov litt til, før vi bare satt i senga med kattene og kosa oss. Sto ikke opp før i 2 tiden, da var det tid for kjæres kompis og søskenbarn å dra hjem. Og for oss å rydde opp litt og ordne oss! For i kveld har vi vært på bursdag hos mommo min, som fyller 72 på torsdag. Der fikk vi servert ertesuppe, og det var faktisk veldig godt! Og kjempegode rundstykker som vi kunne ha jordbærsyltetøy eller ost på. Litt etter middagen ble det servert skolebrød, sjokoladekake, bløtkake og eplekake. Masse godt! Veldig hyggelig kveld med familien min :happy: Det er egentlig ikke før nå at jeg har fått satt meg ned med dataen og får slappe av. Jeg har bare fått lest litt i boka mi når jeg har spist frokost, og drev litt på dataen mens jeg satt i senga. Ellers har helgen gått i ett! Men det har vært en flott helg, med mye godt å spise og mange flotte mennesker Avslutter dette innlegget og hælja med en flott sang, som jeg nesten kan utenatt nå og som jeg har tenkt til å lære meg på gitar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. oktober 2010 #1929 Del Skrevet 11. oktober 2010 Høres ut som en kjempeherlig helg! Litt hardt med mandag morgen i dag, kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #1930 Del Skrevet 11. oktober 2010 Veldig herlig helg Men litt for lite meg tid Var ikke så moro å stå opp idag nei.. I tillegg sykla jeg,bare nedover, i tåke og mørke, og frøs ihjel.. Viste seg at det var nesten -2 kl.7 idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. oktober 2010 #1931 Del Skrevet 12. oktober 2010 Skjønner du finsk eller? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter #1932 Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Hyvää iltaa Dinedama Skjønner litt,sånne vanlige ting liksom Kan ikke ha noe samtale med folk, og jeg hadde ikke skjønt den videoen om det ikke var engelsk tekst under Men jeg klarte å handle en genser i Finland,uten å si noe på engelsk da! Ikke så vanskelig å si hei og takk akkurat,om man vet hva det er Moi *gi penger* kiitos ^^ Endret 12. oktober 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #1933 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Hurra! Er ferdig med Ulykkesfuglen av Camilla Läckberg :happy: Nå mangler jeg å lese den aller første og de to siste bøkene, så har jeg lest dem alle samma! Fy for noen bra bøker Endret 14. oktober 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2010 #1934 Del Skrevet 14. oktober 2010 Jeg har hatt planer om å lese de bøkene lenge, men kommer aldri så langt. Kommer på det hver gang du nevner dem da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1935 Del Skrevet 14. oktober 2010 Du må lese de! Men ikke gjør som meg å begynn midt i Begynn med Isprinsessen, det er vel den første Ulykkesfuglen og Tyskerungen er utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. oktober 2010 #1936 Del Skrevet 14. oktober 2010 Aha, nå kom jeg på hvorfor jeg ikke har begynt på dem; jeg har ikke orka å finne ut hvilken som er først! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter #1937 Del Skrevet 14. oktober 2010 Oi, noen som er latere enn meg! Det er Isprinsessen, Predikanten, Steinhuggeren, Ulykkesfuglen, Tyskerungen, Havfruen og Fyrvokteren er den siste Jeg har altså lest alle utenom den første og de to siste, men jeg husker det meste som har skjedd med hovedpersonene, så da gjør det ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. oktober 2010 #1938 Del Skrevet 15. oktober 2010 Takk! Kanskje jeg endelig kan få surra meg til å lese de nå! Jeg leste forresten en den tredje eller fjerde Harry Hole-boka først, før jeg gikk tilbake og begynte med den første. Det var ikke så lurt, så jeg tror ikke jeg skal gjøre noe liknende igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 15. oktober 2010 #1939 Del Skrevet 15. oktober 2010 God helg, snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. oktober 2010 Forfatter #1940 Del Skrevet 15. oktober 2010 (endret) Det må du gjøre, Mazzi! Dumt å begynne midt i, men jeg visste ikke at det hang sammen da jeg begynte God helg, fina Endret 15. oktober 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå