Minttu Skrevet 20. september 2010 Forfatter #1901 Del Skrevet 20. september 2010 Så koselig med 4 år Gratulerer på forskudd (bedre tidlig, enn å skulle glemme å si det! ) Så flink du er som tar opp fag kjære Minttu!! Tusen tusen takk Må man så må man Er ikke det morsomste jeg har gjort, men om jeg klarer eksamen så er jeg superfornøyd! Da må jeg nesten feire Tirsdag er en finfin dag å ha jubileum på! Jeg synes det er litt gørt, siden jeg er i Oslo nesten hele dagen.. Men vi skal ha skikkelig kjærestehelg :happy: Skjer det noe annet i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. september 2010 #1902 Del Skrevet 20. september 2010 Ja da må du ferie! Kanskje i Oslo til og med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2010 Forfatter #1903 Del Skrevet 20. september 2010 Hvordan skal jeg feire det i Oslo? Skal vi dra på byen sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. september 2010 #1904 Del Skrevet 20. september 2010 Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. september 2010 Forfatter #1905 Del Skrevet 20. september 2010 Okei Skal vi feste til langt på natt, om det er det du tenker, må jeg ligge over et sted! Siste tog hjem går 00.07, så 7 om morran Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. september 2010 Forfatter #1906 Del Skrevet 21. september 2010 4 år med kjæresten min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 21. september 2010 #1907 Del Skrevet 21. september 2010 Gratulerer! Synes akkurat vi feira tre år jeg..! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. september 2010 Forfatter #1908 Del Skrevet 21. september 2010 Tusen takk Det er nok et år siden det Synes ikke tida har gått så fort egentlig jeg, kanskje litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. september 2010 #1909 Del Skrevet 21. september 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. september 2010 Forfatter #1910 Del Skrevet 21. september 2010 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 21. september 2010 #1911 Del Skrevet 21. september 2010 Gratulerer med jubileet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. september 2010 Forfatter #1912 Del Skrevet 21. september 2010 Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. september 2010 Forfatter #1913 Del Skrevet 22. september 2010 (endret) Kurset igår var koselig Satt ved ei,K, jeg har blitt litt kjent med, og bak oss satt en kar,H, jeg prater med og ei jente. Fin liten gjeng helt øverst I pausa spurte H om vi ville bli med på Wayne's Coffe, da vi kom dit sa han at vi måtte bare si hva vi ville ha, så skulle han spandere! Så da ble det god appelsinjuice og brownies på oss, snille H! :happy: Da jeg kom hjem hadde kjære pakke til meg :happy: Fikk en skikkelig god joggebukse, hårbørste og te og godteri fra Kremmerhuset Godteriet var 4 hjertesjokolader og 4 karameller, en av hver for hvert år :rødme: Og da jeg kom hjem fra jobb idag hadde kjære middagen klar. Godingen min Kjære har ikke fått noe av meg, men jeg har bestilt noe kjekt og morsomt fra Finland. Dudesons bjønnfitte () med Isäntä tekst til kjære og Emäntä til meg De får jeg nok ikke før til neste uke, så jeg får ordne kort og litt småting han kan få på lørdag Nå vurderer vi faktisk å dra til Finland i desember! Jeg vil ikke hoppe for tanken, for siden kjære ikke har så mye inntekt og jeg ikke vet hvor mye jeg får fremover, så kan ikke noe bli sikkert før om 1-2mnd tror jeg. Men jeg håper! London turen blir ikke noe av, men nå kom jeg på at vi kan dra til Helsinki for å se Amorphis! Eller hvis HIM spiller på Helldone så drar vi og ser de. Jeg håper vi kan dra, det hadde vært så moro! :happy: Jeg har tenkt til å kjøpe meg sykkel i Finland, en Jopo sykkel. Men jeg må vel vente med det til neste år, hvem kjøper sykkel i desember? Jeg regner med den ikke kommer i flatpakke Jeg har i hvert fall funnet Jopo'en jeg vil ha, nemlig Dudesons versjonen! Herregud så moro det hadde vært å hatt den! Endret 22. september 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 27. september 2010 #1914 Del Skrevet 27. september 2010 Hei! Står til? Regner med du har vært på Marken, kjørt karuseller og spist markensgamp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. september 2010 Forfatter #1915 Del Skrevet 27. september 2010 Her er alt bra Så klart har jeg vært på marken :happy: 2 ganger til og med! Og jeg kjøpte 5 gamper, så kjære og jeg har kost oss :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 28. september 2010 #1916 Del Skrevet 28. september 2010 Så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2010 Forfatter #1917 Del Skrevet 30. september 2010 (endret) Hurra! Min almanakk er på vei :happy: Har ikke skrevet så mye i det siste, men jeg gidder liksom ikke Men kan fortelle at kjære og jeg var på Egon i helga, koste oss der i 3t! Kosa oss med mat og dessert, jeg spiste dessert og kjære drakk øl Utrolig koselig! Så kosa vi masse da vi kom hjem Så har vi vært på marken, hørte på Ole Ivars, kjørte tekoppene og kjøpte masse markensgamp på fredagen og på søndagen kjørte vi flere karuseller, vi nøt også utsikten over den vakre byen vår i mørket i pariserhjulet På søndagen var vi også i konfirmasjon Og idag var vi hos mommo og fikk fårikål, melkesjokoladepudding og wienerstang :happy: Ellers er det jobbing som jeg har litt opp og ned følelser for, kurs i Oslo som egentlig går veldig bra - jeg lærer og skjønner det og jeg har fått god kontakt med et par bra folk, nyter tiden med kjæresten min og høsten, ser frem til jul, planlegger Finland tur i tilfelle vi drar i desember, tenker støtt og stadig på at jeg snart må byne å trene - men får aldri ræva i gir Også titter jeg på den flotte månen hver kveld. hihi Endret 30. september 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 30. september 2010 #1918 Del Skrevet 30. september 2010 :dåne: Jeg har jo ikke gratulert deg med 4 års dagen (Icing skammer seg ) Måtte lykken gro som gresset bak do, og ungene komme to og to Gratulerer! slenger med en sånn Men hva er markensgamp? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. september 2010 Forfatter #1919 Del Skrevet 30. september 2010 Tusen tusen takk Men jeg vil helst ikke ha dem to og to Markensgamp er en kake liksom, som en stor,tykk pepperkake forma som en hest. Myk og god, og det er melis på den, stripe som rammer inn formen liksom Fås bare på Marken, og det er 5 dager i september! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. oktober 2010 #1920 Del Skrevet 1. oktober 2010 Ser ut som du, alt i alt, har det veldig bra for tida! Og hva er det? Jo, det er bra! Du er så flink til å se det fine i små ting, sånn som f.eks den fine månen. Det er en god egenskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå