Minttu Skrevet 12. september 2010 Forfatter #1881 Del Skrevet 12. september 2010 Var veldig koselig :happy: Høsten hadde kommet på hytta også, var veldig fint Tok en del bilder, så kan legge ut et senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest wild bird Skrevet 12. september 2010 #1882 Del Skrevet 12. september 2010 Var kjempekoselig å se deg igjen på fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 12. september 2010 Forfatter #1883 Del Skrevet 12. september 2010 I like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. september 2010 Forfatter #1884 Del Skrevet 13. september 2010 Nå er jeg meldt opp til matematikk 2P-Y eksamen! Og det kosta med 730kr :dåne: Nå er det jammen best jeg består Og dama på Akademiet for si hva hun vil! Kurset er ikke ferdig før i desember, og eksamen her i byen er 24 november. Så det virka som om jeg måtte ta eksamen i desember, men jeg nekter å ta den i Oslo! Jeg orker ikke tanken på å dra inn til Oslo styggtidlig, det tar meg tross alt 2t med tog, for så å dra til en eller annen ukjent skole og måtte rote meg frem til alt der.. Det er jo mye bedre å ta den på skolen jeg gikk barne-og ungdom, den vet jeg hvor er, den er i nærheten og jeg vet hvor gymsalen der er Jeg fant matteeksamen jeg hadde på påbygg, så tenkte jeg kunne gjøre oppgavene på den. Nå er det bare å øve!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 13. september 2010 #1885 Del Skrevet 13. september 2010 Dette klarer du nok fint nå når du er så motivert for det Også er det jo så kjekt at det er lov å ha med regelbøker på eksamen Der er det jo egne sider for notater så man kan skriv sine egne forklaringer på ting man ikke skjønner bæret av slik at man egentlig skjønner det på en eller annen måte Det berga meg på min matteeksamen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. september 2010 Forfatter #1886 Del Skrevet 13. september 2010 Jeg håper det Kjøpte meg rød penn idag, så jeg lager en firkant rundt de reglene jeg skriver ned i boka mi mens jeg er på kurs Så blir det lettere å holde styr på dem, samtidig som jeg sikkert forstår dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. september 2010 Forfatter #1887 Del Skrevet 15. september 2010 Kara på CSI NY er litt kjekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 15. september 2010 #1888 Del Skrevet 15. september 2010 Kjekkere enn i de andre CSI'ene i hvertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 15. september 2010 Forfatter #1889 Del Skrevet 15. september 2010 Han Horatio er jo kjekk også da... De i NY er superkjekke Selv om de ikke er karer jeg som regel faller for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klatremusen Skrevet 16. september 2010 #1890 Del Skrevet 16. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. september 2010 Forfatter #1891 Del Skrevet 16. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. september 2010 Forfatter #1892 Del Skrevet 16. september 2010 Idag har jeg tatt jobben i egne hender, og malt to lister Mamma klager så ofte over en list i stua og en på kjøkkenet, at stefaren min aldri får malt de. Så igår sa jeg til han at nå gidder jeg ikke mer og maler de selv! Det tar da for svarte ikke lang tid, det som tok meg tid var å finne riktig farge til den i stua, for det er jo en hel haug med malingspann neddi kjellern. Så nå blir det så fint her atte Karer må ikke gjøre alt veitu! Og man trenger ikke klage over at noe ikke blir gjort, når man ikke gidder prøve selv engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. september 2010 #1893 Del Skrevet 16. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 16. september 2010 Forfatter #1894 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Nå har jeg malt litt av taket i stua, for litt maling ble borte pga ledningen til en vifte da stefar tok ned den(for mange år sia). Også malte jeg litt av taket ved muren i gangen, og karmene inn til kjøkkenet.. Har blitt malt før så klart, men jeg syntes det var litt dårlig malt, litt gjennomsiktig.. Men nå skal jeg gi meg! Endret 16. september 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 17. september 2010 Forfatter #1895 Del Skrevet 17. september 2010 (endret) Idag har vi feiret 18 årsdagen til kjæres søster! :happy: Det var skikkelig koselig, og vi fikk servert taco og kaker Jeg var ganske uladd og kjære sa det var bra jeg var litt dårlig, for da kunne vi dra hjem før.. Men jeg ble så i humør! Prata masse med folk og dro med meg søstra hans rundt omkring og hadde det skikkelig morsomt :happy: Da klokka ble litt over 1 dro kjære, K og jeg ned til byen for å kjøpe pizza og baguett. Næsti kebab pizza til kjære og K.. Det var ingen gjester inne der da vi kom, så kjære åpna døra forsiktig og så skreik han, så han som satt i sofaen og så på film skvatt skikkelig! Det ble kyllingbaguett på meg Nå får jeg legge meg Endret 18. september 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 18. september 2010 Forfatter #1896 Del Skrevet 18. september 2010 Det høres ut som jeg er i stemmeskifte, og jeg hoster så! Så idag skal jeg kose meg med kvilla, strepsils og te Også blir det nok Sims 3 idag :happy: God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. september 2010 #1897 Del Skrevet 19. september 2010 Har dete vært sammen i 4 år i morgen eller dagen etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. september 2010 Forfatter #1898 Del Skrevet 19. september 2010 (endret) På tirsdag :happy: Så klart når jeg er i Oslo hele dagen.. Men skal til kjære når jeg kommer hjem :happy: På torsdag skal jeg til byen og se om jeg finner en topp, øredobber, litt sminke, hårfarge og jakke. Både fordi jeg trenger det og fordi jeg vil gjøre meg ekstra fin til daten vår på Egon på lørdag :happy: Jeg ser så slask ut hele tiden og håret er kjedelig og jeg sminker meg så lite, så jeg føler jeg må ordne meg skikkelig så kjære kan se at jeg kan være skikkelig fin Endret 19. september 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 20. september 2010 #1899 Del Skrevet 20. september 2010 Så koselig med 4 år Gratulerer på forskudd (bedre tidlig, enn å skulle glemme å si det! ) Så flink du er som tar opp fag kjære Minttu!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 20. september 2010 #1900 Del Skrevet 20. september 2010 Tirsdag er en finfin dag å ha jubileum på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå