Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Tusen takk, det trenger jeg! :fnise:

Det er jammen sant.. Jeg bryr meg ikke så mye om rommet mitt, for jeg er jo der så sjeldent.. Klærne jeg bruker er i en plastkasse og en bag, andre klær ligger rundt omkring, det er kasser med blader og ting her jeg må få rydda bort, det ligger masse rart rundt omkring her..

Nå tok jeg vekk myggnettingen og så at vinduet mitt er helt grått.. :ler:

Så jeg må rydde masse og vaske skikkelig! Salmiakk, grønnsåpe.. Bruke alt mamma har :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1283547378000_4026196446_3428055698x698r.jpg?t=12836161421283547383000_3452428817_3428060698x698r.jpg?t=1283616309

Elvelangs, en vandring langs elva midt i byen, var det store som skjedde i byen igår. Og jeg er glad jeg ble med, for jammen var det flott og koselig!

Fikk ikke med meg begynnelsen, men da jeg kom drev noen med rappelering ned en diger gammel kornsilo! I løpet av vandringen fikk vi oppleve sang av F.blandede kor, band som spilte, dans, historisk teater, lysinstallasjoner i tunneler og kunst.

Langs veien var det fakkelbokser, og det gjorde alt så koselig :happy:

Alt i alt, en koselig kveld! :)

Snart blir det bakt potet :sikle:

Ellers vet jeg ikke helt, skal se på Dudesons og spise godteri i kveld tenker jeg :ler:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dessverre ikke jeg som har tatt de bildene :fnise:

Men jeg tok bilder igår, og de er så og si helt like ;)

jeg gadd ikke overføre bilder og ordne, så jeg tok fra sidene til avisa :ler:

Tok noen bilder i skogen idag, og om de er bra så kan jeg legge ut et par, så skal du få se litt hvordan jeg er med kameraet! Syns jo så klart selv at jeg er veldig flink :fnise:

Takk i like måte :)

Har spist bakt potet, mett! Så nå er det sofaen!

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser litt på MGP nå, og liker den Åbbår sangen :fnise:

De bor et sted ikke så langt unna her, så slik de prater, prater jeg også :ler:

Er artig at han synger på dialekt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest wild bird

Hei!

Skal du være i barnehagen denne uka, eller? Jeg kommer på besøk på fredag, men ikke si det til noen. Jeg er så barnslig at jeg vil overraske folket :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Skal jobbe på onsdag, mer vet jeg ikke. Mulig torsdag og fredag også eller en av dagene.

Jeg vet ikke noe før på onsdag.

Skulle visst jobbe idag da, men det visste jo ikke jeg! For jeg har ikke fått helt med meg hvordan jeg skal jobbe, det er vel to dager en uke og tre neste, men begynte forrige uke så har ikke kommet inn i det..

L ringte meg idag og bare "kommer du på jobb eller?", men jeg visste jo ikke at jeg skulle og jeg sku jo bort idag :lol:

Blir lite penger fremover trur jeg..

Jeg sier ifra på onsdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er første kursdag i Oslo over! :)

Kan ikke si jeg liker Oslo så godt eller ser frem til å dra frem og tilbake hver tirsdag (pluss et par dager til pga konserter), spesielt for å gjøre matte, noe jeg ikke er så glad i :lol:

Får håpe jeg lærer mye mer enn det jeg gjorde på påbygg, og at jeg består denna dumme eksamen! Så jeg blir ferdig med denna dumme matten! :Nikke:

Satt ved siden av ei koselig jente og kom i snakk med flere, tok også trikk med de ned til Oslo S, så det er bra! :)

Nå skal jeg legge meg! Fant ut at jeg begynner klokka 7 på jobb imorra... :Gjesp:

Ferdig 14.30 og kan slappe av resten av eftan da :happy:

God natt alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare et kvarter til du er ferdig på jobb for dagen! :hoppe:

Synes det er kjempeimponerende at du pendler for å ta opp igjen matten, spesielt når du ikke liker det! Stå på, så skal du se at du blir ferdig med faget, og kanskje du i tillegg får noen nye vennskap å dyrke? :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mazzi: Og jeg er ferdig for lengst! :hoppe:

Tusen takk du! :) Må man så må man ;) Det er gudskjelov bare en dag i uka! Tida gikk egentlig veldig fort i Oslo, og det er jo bra, håper det fortsetter.

Håper i hvert fall jeg blir ferdig med dette :)

Folk er det verre med, jeg er litt dårlig med folk :fnise:

Men det er fint å ha noen å prate litt med og ta trikk med, så er jeg ikke helt alene :)

Wild Bird: Det er mattekurs :) Tar opp igjen matten som jeg hadde på påbygg.

Jeg strøk på eksamen på PÅB i 2009, og skal ta eksamen om igjen som privatist. Men jeg kan ikke bare melde meg opp til eksamen og ta den, når jeg ikke kan noe :lol:

Så derfor tar jeg dette kurset, og består forhåpentligvis eksamen i desember :)

OG, jeg jobber på fredag! :nigo: Jeg jobber hver onsdag og fredag, og annehver mandag :lol: Så blir det fler dager litt senere :)

Så da ses vi på fredag! :klem:

Idag var en rolig og fin dag på jobb, så søte barn som har begynt der da :happy:

Han ene på 1.5 år satt på fanget mitt, så dro han ut toppen min så man kunne jo se litt, og så kom han med det gliset da jeg tok tak i toppen og sa at slik kunne han ikke gjøre :hoho:

Godt å være ferdig tidlig, og det var bra jeg gjorde det idag, for da jeg kom hjem dusja jeg, så lagde vi lasagne og det tok jo litt tid. Så skulle jeg visst i bursdag 17.00, men jeg fikk tid til alt :jepp: (og jeg sykla hjem, så var ikke hjemme før 15.00!)

Var ene søskenbarnet til kjære som ble 4år :) Vi ser så og si aldri denne tanta og de to søskenbarna hans, så var veldig koselig å møte dem igjen :) Hun ene hadde jeg ikke sett, og hun ble vel født i mars! Så søt da :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I helga har jeg vært på hytta med kjære, mamma, stefar og lillebror :)

Veldig koselig, og godt å slappe av på det rolige fjellet! :)

Det regna på fredag og skikkelig på lørdagskvelden, mamma og stefar gikk tur på lørdagen, og de var ikke helt tørre da de kom tilbake.

Kvelden gikk med til taco, godis, ps2 spilling, tv og Predikanten av Camilla Läckberk :happy:

I dag var det fint vær på fjellet, så kjære og jeg tok oss en lang gåtur opp i fjellet.

Brukte rundt 2 timer og det var veldig godt! Gikk opp til en topp, men der blåste det skikkelig så vi gikk tilbake og satte oss på en benk, der koste vi oss med litt drikke, kvikk lunsj og skikkelig utsikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå så koselig med fjelltur :rødme:

Vi kjørte over et fjell for å komme oss i bryllupet vi var i i går, og det var så fint der nå som høsten har satt preg på alt med alle de flotte fargene :jepp:

Hadde veldig lyst å gå tur da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...