Gjest wild bird Skrevet 21. august 2010 #1841 Skrevet 21. august 2010 Så kjedelig da. Vet jo at du trivdes godt der i starten. Kjenner vel snart ingen der lenger jeg heller, og det er bare 8 måneder siden jeg sluttet. Takk for PM. Sladrekjærringer altså
Minttu Skrevet 21. august 2010 Forfatter #1842 Skrevet 21. august 2010 Jeg trivdes godt da du var der Det har liksom vært noe en god stund nå, får liksom ikke forklart det Noen må jo fortelle deg det
Minttu Skrevet 21. august 2010 Forfatter #1843 Skrevet 21. august 2010 Idag har jeg vært på bytur med mamma og L Sulla rundt i butikker, og jeg fant noen ålreite vintersko. Kom på at jeg var for treg i fjor og har ingen fine vintersko, bare uteleksko. Så jeg får se litt på vintersko fremover Møtte kjære etter hvert, skulle på kafé på CC, men den ble visst pussa opp. Gikk til en kafé i gågata og kosa oss der litt, før vi gikk tilbake på CC. Kjære kjøpte seg en skjorte og to like, men forskjellig fargede skjerf, og jeg fikk ett! Det ble 162kr Etter litt shopping, dro kjære på scootern og jeg tok bussen opp til han. Fikk se den nye pusen dems, og vi så på siste episoden av Dudesons :happy: Koselig dag med kjæresten min Nå er jeg hjemme igjen, og vi skal snart ha mat :happy:
Gjest wild bird Skrevet 22. august 2010 #1844 Skrevet 22. august 2010 Jeg trivdes godt da du var der Det har liksom vært noe en god stund nå, får liksom ikke forklart det Noen må jo fortelle deg det Det var nok mye bedre der da jeg var der Hmmmm, kjedelig hvis det er ting som skurrer på arbeidsplassen, og ingen tar tak i det. Eller ikke helt vet hva som skurrer. Ja, godt du forteller. Så føler jeg meg litt oppdatert Ha en fin søndag
Minttu Skrevet 22. august 2010 Forfatter #1845 Skrevet 22. august 2010 Det er nok litt hvordan jeg er også, og hvordan folk er og litt sånn Ha en fin søndag du også
Minttu Skrevet 22. august 2010 Forfatter #1846 Skrevet 22. august 2010 Nå er det høst i luften! Nesten så jeg kan kjenne markenslufta, og høre folka og karusellene :happy: Jammen gleder jeg meg til siste helga i september! Den uka har kjære og jeg 4årsdag Og marken begynner! Så den helga skal vi spise på Egon og være på marken Idag har jeg vært på Eiktunet med mamma og kjære. Der er det masse hus fra 1700-1900 tallet, og idag var det familiedag der, så da kan man gå inn i husene. Der inne var det folk som fyrte i peisen og serverte småting, som flatbrød med fisk og pultost, en rar grøt, saft og kaffe osv. Ellers var det søte kalver, geiter, sauer og hester der. Museet der var også åpent, der er det ting fra 2.verdenskrig, gamle leker og barneklær Etter å ha gått rundt og vært innom alle husene, kjøpte vi vafler på kaféen før vi dro hjem
Gjest wild bird Skrevet 22. august 2010 #1847 Skrevet 22. august 2010 Det er kjempekoselig på Eiktunet. Merker jeg får bittelitt hjemlengsel når du skriver om Eiktunet og Marken. Må nok ta meg en tur over fjellet snart
Minttu Skrevet 22. august 2010 Forfatter #1848 Skrevet 22. august 2010 Du får gjøre det Jeg blir litt borte fra jobb fremover, så du får si ifra før du drar hit, tilfelle du kommer innom
Minttu Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1852 Skrevet 28. august 2010 Ha en fin lørdag Takk, i like måte
Minttu Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1853 Skrevet 28. august 2010 Våknet av skikkelig regnvær i 7.30 tiden. Det er fortsatt skikkelig regvær, og tåke! Så idag blir det sofasliting på høyt nivå Har så klart begynt, sitti her siden litt over 11. Kost meg med frokost, druer, litt rulle-og fyrstekake, to tekopper, Kamille og IKEA katalogen Og videoer av HIM
Minttu Skrevet 28. august 2010 Forfatter #1854 Skrevet 28. august 2010 Det ble på oss idag! Den begynte 18.00 igår, så trodde den skulle det idag.. Klokka 15.45 sjekka jeg, og den begynte visst 17! Ble fort bestemt at vi skulle dra, så på 30min dusja jeg, føna håret, kledde på meg, sminka meg og fikk på meg sko og jakke. Da var mamma kommet og klar til å kjøre oss, for broren min skulle også bli med! Veldig morsom film Likte Ken Så den anbefales! http://www.youtube.com/watch?v=v_FfHA5whXc
Minttu Skrevet 30. august 2010 Forfatter #1857 Skrevet 30. august 2010 (endret) Så klart er det sol, den dagen jeg skal på kjøpesenteret Men det er ikke så mye jeg skal ha, så blir jo ikke inne der i hele dag. Så kom jeg på at man kan sitte ute på kaféen der, så da får jeg jo vært litt ute i frisk luft mellom butikkgloinga Ha en fin dag alle sammen! Endret 30. august 2010 av Minttu
Minttu Skrevet 31. august 2010 Forfatter #1858 Skrevet 31. august 2010 (endret) Idag er det , så det blir avslapping inne :happy: Koser meg med frokost, grovt brød med godt pålegg, grønn te med sitron, sydhavs nektar og melon yoghurt Er det en ting jeg ser frem til når det gjelder tirsdagene fremover, så er det at jeg får en rolig start på dagen og kan nyte frokosten :happy: Før jeg må stresse ned til byen for å ta toget til Oslo Og se for en fin kopp jeg har kjøpt meg, den kan jeg ha te eller kakao i og ha med meg på toget En te/kaffe- til alle som er innom! Endret 31. august 2010 av Minttu
Minttu Skrevet 2. september 2010 Forfatter #1859 Skrevet 2. september 2010 Avisa og G.blad er lest, frokosten er spist opp og er snart tom! Så tidlig på morgenen! Mamma har satt på musikken sin og begynt å vaske, snart skal jeg følge etter og gjemme meg på roterommet i 2.etasjen.. Musikken oppe blir så klart bedre. Jeg har så mye å rydde, tror jeg hvert fall. Det er ting overalt på rommet mitt, for jeg har ingen steder å gjøre av ting. Må få skrevet ned og ordnet det jeg har oppe på garasjen, så jeg vet hva jeg har og ikke får mer av det, ting som venter på at jeg får min egen bolig. Nei, skarn byne a tru..
Mazilla Skrevet 2. september 2010 #1860 Skrevet 2. september 2010 Lykke til! Utrolig hvor fort det hoper seg opp med ting og tang, det er helt sikkert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå