Minttu Skrevet 1. august 2010 Forfatter #1801 Skrevet 1. august 2010 (endret) I november blir det Bullet For My Valentine @Rockefeller og Amorphis i London! http://www.youtube.com/watch?v=iHerYUdPe44 http://www.youtube.com/watch?v=jNTVFcFF2Ec *Edit = Det blir nok Amorphis i London og ikke København! For Amager Bio i København skal ha et metallica-cover band til å spille i 2t.. Så Amorphis og et band til er bare oppvarmingsband. Jeg skal på Amorphis konsert, ikke noe cover band! * BFMV kommer til Norge lell! Endret 13. august 2010 av Minttu
Minttu Skrevet 6. august 2010 Forfatter #1802 Skrevet 6. august 2010 (endret) Idag har jeg vært utrolig flink Etter å ha spist frokost, rydda og støvsugde jeg 2.etasjen. Så etter litt værvurdering, slang jeg på meg mine nye uprøvde treningsklær og joggesko og tusla ut i skogen! Det slutta å regne da jeg gikk ut, sola begynte å skinne litt og det var ikke så ille å gå på tur allikevel, hjalp også med god musikk i ørene Nå vet vel ikke folk hvor jeg er og hvordan det er rundt her, så noe særlig forklaring blir det ikke Men jeg gikk lysløypa opp til helsesportsenteret, der ifra gikk jeg en vanlig vei et lite stykke og så inn på en sti. Fant etter hvert et kart inni skogen, med tegning over hvor stiene går. Det er blå, gul og rød løype her. Fulgte den gule, en fin runde som blant annet fører deg til knapphaugen og så ned igjen til helsesportsenteret. Da jeg kom ned dit igjen, gikk jeg lysløypa hjem igjen, da tenkte jeg at jeg skulle ta i litt og jogga litt! Var utrolig godt å gå! Brukte 1t og 40min og det merkes på en utrent kropp Etter å ha gått en liten stund fikk jeg så klart vondt i ene hælen, trodde det var gnagsår men så ut som om litt av skinnet var klemt. Knytta ikke så hardt, så det gikk bra. Da jeg kom hjem så jeg at jeg har fått skikkelig vannblemme Må ta den røde løypa en gang, den er vel 7km. Den gule er vel 5 og den blå litt mindre. Det er vel fra helsesportsenteret ca, så blir jo enda litt lenger med det man bruker på å gå opp dit og ned igjen. Vet i hvert fall at det blir mange skogsturer på meg i høst Endret 6. august 2010 av Minttu
Minttu Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1806 Skrevet 8. august 2010 Idag har jeg vært på Koigen med mamma, stefar, lillebror, tante, onkel og søskenbarna mine Var visst skatekonkurranse der, så folk og stemning kunne man ikke klage på! Heller ikke været, fy så varmt og godt Vi satt på pledd og så på de som skata, spiste vafler og kosa oss Broren min er jo en liten skater, var derfor vi var der, så han syntes nok det var morro at det var opplegg der idag Alle som fylte en pose med søppel, skulle få en t-skjorte, så broren min gikk rundt å plukka søppel Da det var premieutdeling, drev de å heiv ut t-skjorter, solbriller, capser osv. Kidsa ble jo helt ville! Fighta over tinga, broren min ble jo så klart med og fikk nesten tak i en t-skjorte, han begynte å blø på ene hånda og noen satte seg på han til og med Alt ble filma og det ble tatt bilder, det legges ut på Tacky i morgen eller noe, tror broren min dukker opp! Etter å ha vært på Koigen i ca.4t dro vi hjemover, også var vi en tur på mc'rn :happy: Nå er det slasking resten av kvelden Vil tro det blir mer Dr.House i kveld! Mora til kjære har fått s.3 og 4 på dvd, så vi så 8 episoder igår! Spiste ost, kjeks og eple og drakk te, og så på House til kl.3 i natt Jeg fikk jo så klart ikke sove da jeg la meg, og da jeg holdt på å sovne åpna kjære døra inn til stua si og kompisen hans har liggi her i natt og han prater så høyt og måtte så klart prate da! Så da våkna man igjen, musikken hjalp ikke og det hjalp ikke at kjære la seg.. Så 5.30t ble det, ser frem til å legge meg for å si det sånn Håper alle har hatt en fin søndag så langt
Minttu Skrevet 8. august 2010 Forfatter #1808 Skrevet 8. august 2010 Da gjør du det da Har vært i sola i hele dag, og blir ikke mindre sliten av det kjenner jeg!
Mazilla Skrevet 9. august 2010 #1809 Skrevet 9. august 2010 Jeg la meg faktisk! Hatt en bra dag i dag?
Minttu Skrevet 9. august 2010 Forfatter #1810 Skrevet 9. august 2010 Det har jeg, helt grei dag Ikke gjort noe spesielt egentlig, sittet ute, lagd middag, vaska opp en hel haug.. Nå er kjære hos ene tanta si og hjelper henne med no flytteting, så nå skal jeg sitte foran dataen og glo en stund Kanskje jeg skal spille Sims 3!
Minttu Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1813 Skrevet 11. august 2010 Det er så godt med ferie :happy: Kjære satte på vekkerklokke, siden vi har sovi til 12-13 hver dag.. Så 11 var vi oppe idag Har spist frokost og er snart ferdig med den gode te- min :happy: Idag holder man seg nok inne, regner og er gørt ute. Spille litt Sims tenker jeg :happy:
Gjest D.O.A. Skrevet 11. august 2010 #1814 Skrevet 11. august 2010 Jeg er deg evig misunnelig! Har stått opp halv 5 hver dag denne uka, pluss 2 dager av neste uke, kroppen dør etter å sove lenge Regner her og, skal sette meg ned med en film og mat, Sims hørtes ikke dumt ut!
Minttu Skrevet 11. august 2010 Forfatter #1815 Skrevet 11. august 2010 Åh, det hørtes ikke digg ut.. Jeg gruer meg til å måtte møte opp på jobb kl.8 på mandag Dataen min ble så varm, at Sims slutta å virke.. La det ned, og da jeg tok det opp igjen ble det avslutta av seg selv og jeg hadde så klart ikke lagra :dåne:
Minttu Skrevet 13. august 2010 Forfatter #1816 Skrevet 13. august 2010 Jeg er så glad Leste gjennom mailen jeg fikk av Rockefeller igår, plutselig så jeg "Onsdag 17 november, Bullet For My Valentine" Da slipper jeg å dra til Gøteborg! Og sparer masse penger! Siden jeg begynner på kurs i september og det er på tirsdager, er det nesten så jeg vurderer å ligge på hotell den natta Får se, det er vel så dyrt med hotell i det landet her! Skal kjøpe meg kundekort, så da blir det jo ikke like dyrt for tog. Herregud som jeg gleder meg til november! Amorphis i London og Bullet For My Valentine uka etter
Minttu Skrevet 14. august 2010 Forfatter #1820 Skrevet 14. august 2010 (endret) Jeg vil bare at høsten skal komme jeg Endret 14. august 2010 av Minttu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå