Nótt Skrevet 17. april 2010 #1643 Skrevet 17. april 2010 Gratulerer med gårsdagen!! Veldig fin tatoveringen ble.
Gjest Livia Skrevet 19. april 2010 #1645 Skrevet 19. april 2010 GRATULERER MED DAGEN SOM VAR! håper du hadde en strålende dag, hva gjorde du? Stilig tatovering! Den så veldig vond ut da! :dåne: Men veldig fin!
Minttu Skrevet 19. april 2010 Forfatter #1646 Skrevet 19. april 2010 (endret) Tusen tusen takk! På selve dagen, ble kjære og jeg tatovert Det var ikke så vondt, jeg ble overrasket over hvordan det var Det bare stakk og svei litt. Kjente ikke at hun lagde selve strekene, kjentes ut som om hun stakk en vibrerende passer ned i huden ;D haha Skyggen var hvert fall ikke vond, da bare prikka hu liksom. Den greia vibrerer skikkelig, så tenkte mer på det egentlig, ble øm i armen Kjære sin tatovering var like lang liksom, men mye større og med mye krussedullerr, og han kjente nesten ikke noe til slutt. På lørdag feria jeg dagen med familie Jeg lagde gulrotkake til bursdagen, og den var så sinnsykt god! Fikk 2400kr og en stor toalettmappe og to små av mommo, de var skikkelig søte. Den store og en liten var i dalmatinermønster og den andre var rosa Det var min helg Endret 19. april 2010 av Minttu
Minttu Skrevet 20. april 2010 Forfatter #1647 Skrevet 20. april 2010 idag var jeg på jobb fra 7.45 til 19.20 :dåne: begynte 8.30, men måtte komme tidlig for å komme meg på jobb.. var ferdig 16, men var personalmøte 16.30.. skulle egentlig ha fri igår og imorra, men jobber hele denne uka. så skal jammen bli godt å ha fri på mandag!
Gjest Livia Skrevet 21. april 2010 #1648 Skrevet 21. april 2010 Ikke misunnelig på gårsdagen din! :dåne: Du var jo på jobb i over 1/2 døgn! Men heldig som har fri på lørdag
Minttu Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1649 Skrevet 22. april 2010 Det var utrolig gørt Veldig glad for at jeg har fri lørdag, søndag og mandag
Spatula Skrevet 22. april 2010 #1650 Skrevet 22. april 2010 Innom med et lite spor, så jeg får dagboken din på mine innlegg
Minttu Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1652 Skrevet 22. april 2010 (endret) Jeg vil på Green Day konserten. Har jo penger til billetter i mai, og jeg kommer meg jo dit med tog. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg opp til Ullevål stadion.. Hadde vært så greit om noen kjørte, men hvem skal det liksom bli da. Noen som vil bli med meg? Endret 22. april 2010 av Minttu
Nótt Skrevet 22. april 2010 #1653 Skrevet 22. april 2010 Til Ullevål Stadion kan du ta t-banen fra Oslo S. eller Nationaltheateret. Ikke noe vanskelig.
Minttu Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1654 Skrevet 22. april 2010 Jeg har lest/sett noe om t-banen og at den går dit. Går det t-bane hele tiden, til sent på kveld? Vet jo ikke hvor lenge den konserten varer, syntes det sto på billettservice at det begynner 16.00. Men uansett, siste toget hjem går 00.07, om man må ta det, går det t-bane eller buss ned igjen som er der til da eller litt før? :klø: Har aldri tatt t-bane, må jeg det så kommer jeg til å grue meg
Nótt Skrevet 22. april 2010 #1655 Skrevet 22. april 2010 For å rekke det toget kan du fint ta t-banen, det går en bane fra Ullevål stadion kl 2342 og da er du på Oslo S ca 2355 - da burde du fint rekke toget som går 0007 hjemover. Skjønner at du synes det er skummelt, men er ikke noe problem altså. Regner med at det er flere som skal på den konserten som kommer til å ta banen. Dette klarer du!
Minttu Skrevet 23. april 2010 Forfatter #1656 Skrevet 23. april 2010 Tusen takk Nótt Jeg er bare litt urolig når det gjelder sånn, selv om jeg vet når busser, tog osv går, så blir jeg litt stressa Det hadde vært veldig gøy å dratt! Og jeg har råd til det med mai lønna mi vil jeg tro, men så er det det å ha noen å dra med. Kan ha med kjære, men vet ikke om han har råd til det. Jeg betaler for flyet og begge hotellene i Finland, så nå orker jeg ikke ut med en krone for han kjenner jeg... Men ang. Finland, jeg skal skrive ned hva alt koster, og halvparten skal jeg ha igjen. Jeg skal ha de pengene, han kan dumpe meg eller flytte langt unna, jeg skal ha de
Minttu Skrevet 25. april 2010 Forfatter #1657 Skrevet 25. april 2010 Det var gøy igår Hadde fest hos kjære, 4 kompiser av han var her. To andre kom innom, han ene med dama si og han andre med søskenbarnet sitt og ei random dame han ene fant på en annen fest Skravla gikk i ett sett. Prata om så mye rart igår, men de kara svarte og prata med de. De trenger ikke bry seg så mye om hva jeg prater om, så lenge de svarer litt. Jeg prater ikke så mye med folk, så jeg vil nok bare skravle og få sagt mitt Plutselig ble alle borte, og F og jeg lå på sofaen og skravla. Så bare sovna vi. Våkna i 7 tida, skjønte ikke hvorfor jeg lå der også lå bh'n min på gulvet :klø: Den er jo litt trang og ikke så god, så jeg skjønner det jo, men så usaklig å ta den av seg! Tusla så inn på soverommet og la meg inntil kjære Er ikke fyllesjuk eller noe, bare litt uvæl i magen, kjennes nesten ut som om jeg skal spy..
Minttu Skrevet 27. april 2010 Forfatter #1658 Skrevet 27. april 2010 (endret) Nå er jeg en lykkelig eier av Bullet For My Valentine - Fever cd'n som kom ut idag Hører gjennom den nå, og den er så bra! Liker Your Betrayal Matt har så fin stemme! Også er han jo veldig fin Endret 1. mai 2010 av Minttu
Minttu Skrevet 2. mai 2010 Forfatter #1659 Skrevet 2. mai 2010 Så klart skal Bullet For My Valentine spille på Norway Rock, når jeg er i Finland Aner ikke om de skal spille i Oslo eller et annet sted i Norge i år, håper for all del at de ikke skal spille noe mer her i juli, for jeg er jo borte nesten hele juli Men etter juli kan de bare komme!
Minttu Skrevet 3. mai 2010 Forfatter #1660 Skrevet 3. mai 2010 Da har pakken med pulver og litt annet kommet på rimi. Så da er det bare å slanke seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå