Gå til innhold

Minun maailmani

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:romeo: Det er tid for fredagskooooooos :digge:

Eller lørdag... eller søndag da.. :rolleyes: Alt etter som :Nikke:

Endret av dinedama
Skrevet (endret)

:ler:

Ble litt lørdag, og det var veldig koselig :Nikke:

Får håpe på litt søndag også, for i morgen har jeg tenkt meg hjem, og da ser jeg nok ikke kjære før om en uke! :fnise:

Endret av Minttu
Skrevet

DSC00360-1.jpg?t=1267971720

Sjekk min kjæres sveis :ler:

Nydusjet og nybørstet!

Jeg har kanskje halvparten av detta :roll:

Skrevet

Det er bra jeg stiller klokka rundt 20min før jeg må stå opp, og at jeg ble kjørt idag tidlig.

5.40 ringte klokka. Tlf lå ved hodet mitt, men når man ligger med det tette øret opp så våkner man 5.48 :ler:

Skrevet

:hakeslepp: Langt! Har en kompis med langt hår og like langt skjegg, men det er ganske slitt og ser absolutt ikke noe fint ut, men din kjæres hår så sunt og friskt ut!

Håper du snart blir helt frisk! Kan ikke være godt å gå rundt småsyk hele tiden :(

Skrevet

Det er ganske langt ja :fnise:

Men det ser liksom ikke så langt ut når det ikke er nydsjet eller nybørsta. Og heelt sunt er det nok ikke, skulle hatt litt farging, ordentlig shampoo og litt klipp! :ler:

Kjære har også langt skjegg, geitebukken min :fnise:

Hvis man tar et hårstrå og liksom drar det oppover ansiktet, så får man det til øyet :fnise:

Så det er like langt som fingrene omtrent :)

Det er ikke noe godt å være sånn smådårlig ofte, jeg var jo bare litt forkjøla og så ble alt ti ganger verre.

Men nå begynner det gudskjelov å gå over!

Og nå er det jo snart sommer og varmere, så får håpe en ikke er så ille da :)

:klem:

Skrevet

Er fortsatt tett i øret, og leste nå at man kan være slik i EN MÅNED :(

Men nå synes jeg at det andre øret er litt tett også, jeg hører meg selv så godt :(

Skrevet

Idag har jeg måkt snø. Og nå skal jeg egentlig rydde rommet mitt..

Det ser ikke ut, det er så rotete og fælt. Jeg tråkker på masse når jeg går til senga!

Jeg er ikke så rotete altså. Liker å ha orden på ting og ha det ryddig, hos kjære rydder jeg opp etter meg, om ikke med engang så hvert fall etter hvert :fnise:

Har lite plass til klær der, så alt ligger ved min side av senga, men klarer da å holde det ryddig.

Er bare her det er så rotete, jeg er sjeldent på rommet mitt.

Og er jeg her, så er det bare for å sove!

Så det er blitt oppbevaringsplass, rotehaug.

Jaja. En får vel kaste det meste og pakke vekk alle de klærne som bare henger her og som passa i 2006/7. Jeg klarer liksom ikke kaste alle de klærne :ler:

Dere skal få se før og etterbilde senere, så skal dere se hvor fælt det er. Det er jo flaut :fnise:

Skrevet (endret)
Utennavn-7-1.jpg?t=1268240286 Endret av Minttu
Skrevet

Du har virkelig gjort en stor innsats i dag!!

Skrevet

Det må jeg si :jepp:

Du er en ræser på rydding :)

Skrevet

Nthå, tusen takk dere :rodme:

Ser det kanskje ikke så godt der da men, man ser vel at det var veldig mye overalt :fnise:

Har ikke bildet av kroken hvor klærne er, men er ryddig på gulvet der! Klærne er slengt over den greia, orket ikke ordne med det idag.

Men i den kroken, på venstre siden av pipa, så er det en del ting som må være der. Står en mikro og slikt der, ting som venter på å bli plassert i en leilighet :ler:

I morgen skal jeg få støvsugd, vasket, tørket støv, vasket vinduet :)

To store bilder, av før/etter :fnise: : Før Etter.

Kan umulig være noen som har lik seng som meg? Jeg aner ikke om jeg liker den eller ikke :ler:

På en måte har jeg alltid lyst til å ha den, men har vel mest lyst på en sånn her seng!

Kan bare skru ned og gjemme den andre når jeg får ny :fnise:

Skrevet

Dessuten ble det litt over en halv søppelsekk med søppel..

Og det meste lå på gulvet mitt, eller i en søppelkasse jeg hadde glemt :fnise:

Bare papir og pappesker og slikt altså, ikke gammel mat eller drikkekartonger som det var på rommet kjære leide ut til en kar :spy:

Skrevet

Ah, der ble det litt tydeligere ja! WOW! :dåne: Jeg bøyer meg i støvet! Eller, det går jo ikke lenger.. :fnise:

Skrevet

Å joda, støv er det jammen nok av, verre med rot å bøye seg i :fnise:

Skrevet

Idag har jeg vært på jobb, og så fort jeg kom hjem begynte mamma og jeg å måke snø. Drev på rundt 1t!

Nå er jeg trøtt og sliten :Gjesp:

Men nå skal jeg planlegge ferie :fnise:

Har så lyst til å dra på Ruisrock i Turku, men vi vet ikke helt hvor dyrt det blir osv.

Så jeg skal finne ut alt og lage en flott liste over priser på alt, fly, hotell, festivalbilletter, togpriser osv.

Om vi drar så tenker vi at vi er i Turku den helga Ruisrock er, og så tar tog til Helsinki og er der en stund.

Jeg har sjekka det meste altså, må bare skrive opp alt :fnise:

Blir dyrt da.. Men er en stund til Juli, så vi får da spart litt penger! Bare hotell og festivalbilletter som haster tenker jeg, men det ordner man :Nikke:

Skrevet

:romeo: ”Alle har et syskjenborn..." :plystre:

:vinke:

Skrevet (endret)

1ow0lfsj7bQ

sånne folk vinner vel ikke idol osv her til lands

Endret av Minttu
Skrevet (endret)

Det er billigere og tar mindre tid, å reise fra Oslo til Helsinki med fly og så fra Helsinki til Turku med tog, enn fra Oslo til Turku med fly!

Det er helt teit å komme seg til Turku fra Norge. Er det vettug flybillettpris, så er det mellomlanding på en evighet da.

Det er neimen ikke lett å planlegge ferie, hvert fall ikke når man ikke bare skal til Helsinki f.eks :ler:

Men, begynner å få det meste i boks :fnise: Ordner liste med alt, så får en se til slutt hvor dyrt alt blir! Jeg velger så klart ca. det billigste av fly og hotell, men hotella er jammen mer enn bra nok ;)

Endret av Minttu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...