DDuck Skrevet 27. februar 2010 #1481 Del Skrevet 27. februar 2010 åååh grandis :dåne: DET har jeg lyst på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1482 Del Skrevet 27. februar 2010 Æsj Dina! Tror vi har 3 til i fryseren.. Var visst no tilbud på grandis og cola på OBS, så ene tanta til kjære kom med et par grandiser og en haug med cola Nå er det langrenn! Har det på på nrk.no, må ha det i bakgrunnen så jeg kan titte på det i blandt. Best dom kjem på 1,2 ell 3 nå altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. februar 2010 #1483 Del Skrevet 27. februar 2010 Det blir gull skal du se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. februar 2010 #1484 Del Skrevet 27. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1485 Del Skrevet 27. februar 2010 Ofrer alt, alt for Norge Har hørt på den sangen under OL-uka! Håper på gull! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2010 #1486 Del Skrevet 27. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1487 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Polakkludder Men sølv er nå bedre enn ittno da Endret 27. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1488 Del Skrevet 28. februar 2010 Våkna og var ikke helt i hundre! Tett i nesa, og da er jo hele huet tett. Ble litt for lite mat i går også, og da er jo jeg småkvalm pga sult, jammen godt med brødskive nå! Om en time stikker jeg til Løten for å hente snowboardet Skummelt da, skal møte en ukjent mann på en eller annen bensinstasjon Men så lenge jeg får brettet, er jeg fornøyd :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 28. februar 2010 #1489 Del Skrevet 28. februar 2010 Grattis med nytt brett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1490 Del Skrevet 28. februar 2010 Tusen takk du! Var på Løten istad ja, det er rundt 1t unna her jeg bor. Skulle møte han mannen på en Esso, men han jobba visst, så skulle finne en Rema. Joda, vi kjørte mot Elverum vi Fikk da snudd og kom fram til slutt, da sto han ute og venta på oss Veldig koselig kar! Prata litt om brettet og sånn, han har visst fått det av noe greier, fordi han har kjøpt mye av de, så pga det var det et par pepsi merker på brettet, men det går av med hårføner. Ga han en haug med 500 lapper, minibank har visst ikke 1000lapper "Nå har du redda påsken min" sa jeg da jeg tok brettet Han skulle ha 3500 for brett og bindinger, brettet koster 4600 og bindingene 2198 i butikk. Så gjorde virkelig et kupp der ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 #1491 Del Skrevet 28. februar 2010 Heldig med den Jeg har ikke sånn proffbrett jeg Har et CC brett med samme typ bindinger... funker greit til mitt bruk Men i år får jeg ikke brukt det pga huleboeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1492 Del Skrevet 28. februar 2010 Ikke sant Det er nok et greit brett det, så lenge du klarer å stå på det og trives med det så er det bra Jeg er bare sånn som nekter å ha hva som helst Men, du kan stå neste vinter. Og senere kan du kjøpe et til hulekvinnen, og lære henne! Det skal jeg med ungen min, så fort h*n kan gå og vinteren kommer skal jeg plassere ungen på et brett! Og ski så klart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1493 Del Skrevet 28. februar 2010 Snart har jeg sett alle episodene av The City, på mtv.no Det er sånn jeg ikke trodde jeg kom til å se på, hvert fall ikke innrømme at jeg liker Akkurat sett episoden hvor de feirer nyttår, og felte noen tårer da Erin sto der alene mens alle andre kyssa. Nå skal jeg se resten av episodene, har så klart fellesstarten på i bakgrunn, men uten lyd mens jeg ser på The City, etterpå kommer lyden på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 #1494 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg vil jo tørre å påstå at det er ypperlig til mitt nivå av kjøring Jeg kan både svinge, bremse og småhoppe på det så da er jeg nøyd Ja det får bli akebrett i børjan på hulekvinnen Men både jeg og Ælen foretrekker brett, så da blir det nok brett der og Og langrennski Jegorker ikke å bruke flere tusentalls kroner på et brett som blir brukt noen få ganger hver sesong... vi er ikke så ofte på tur siden vi må kjøre et stykke for å komme til en sånn nogenlunde bakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1495 Del Skrevet 28. februar 2010 Da er du bedre enn meg Jeg har lært meg så vidt å svinge og bremse, så byner å kunne det! Men hoppe, det har jeg gjort en gang og det var ufrivillig Skulle ned en liten bakke på hytta, og nesten i bunn var det en liten kul, det visste jo ikke jeg, så jeg spratt over Det er bra du skal lære henne brett og ski Skjønner det ikke er aktuelt å bruke mye penger om man ikke får stått mye! Brett er dyrt, så med alt blir det dyrt. Men siden jeg hadde så lyst på det her, og fant det til den prisen, da måtte jeg bare slå til. Har aldri hatt mitt eget heller, lånt svigermor sitt og det er hverken bra eller fint. Og her rundt er det noen bakker, på den andre siden av veien her hos kjære, er det en lysløype vi kan ake i. Litt oppi her er det en ordentlig bakke, og nede i byen er det en bakke også, med sånn mongoheis jeg aldri skal ta. Og vi kan ake på hytta, og Hafjell, Kvitfjell, Trysil er jo en time eller to unna. Har aldri vært i noen av de bakkene men Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. februar 2010 #1496 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg liker ikke å hoppe altså, men jeg klarer de aller minste uten å falle Gjør det egnetlig ikke frivillig Nei det er en dyr hobby om man skal holde på mye. Med utstyr, heiskort, kjøring hit og dit osv. Jeg begynte med et CC brett som vi fant i en snøskavel i Sverige Noen hadde prøvd å vokse det og strøket voks på med strykejern som var for varmt, så plasten var full av luftlommer Men gratis brett til meg og jeg kjøpte bindinger og sko og lærte meg å stå på det Så kjøpte jeg nytt brett når jeg skjønte at jeg trengte et med bedre gli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1497 Del Skrevet 28. februar 2010 Det var i hvert fall et kupp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #1498 Del Skrevet 1. mars 2010 For noen dager siden, kom jeg på videoen hvor Dominic intervjuer Elijah Wood, og han vet ikke at det er Dom Dom har kamera hos Elijah så han kan se han, men ikke andre veien. Det er jo så dumt da. Så så på det nå, og da kom jeg borti et intervju av Elijah fra 1990, da var han ikke gamle karen, men han har aldri forandra seg nei Han har alltid sett slik ut liksom. Han er gossin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #1499 Del Skrevet 2. mars 2010 Jeg skal i hvert fall ikke på jobb 7.45! Våkna for en time siden, drømte jeg hadde vondt noe sted. Jada, høyre øret er helt tett, jæævlig vondt og det er en irriterendes lyd i det! Får ikke sove i det hele tatt I tillegg hoster jeg enda verre nå, kan hoste til jeg bryter meg.. Må ringe legen om noen timer, det her er helt jævlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. mars 2010 #1500 Del Skrevet 2. mars 2010 Uff da.. Har du ikke noe smertestillende du kan ta? Hvis ikke kan det lindre litt med en varm klut mot øret.. Hilsen ei som har vokst opp med 8-10 ørebetennelser i året.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå