Gjest Rekaaa Skrevet 19. februar 2010 #1461 Del Skrevet 19. februar 2010 Så gøy med ny shopping, spesielt nytt elektronikk, pc og mobil er så gøy når det er nytt! (*nerd*) Nytt tastatur er en vanesak, da jeg byttet pc sist var det vanskelig å vende seg til at endel av knappene var flyttet til ulogiske steder, men nå er det en selvfølge at de er der de er og det er andre pcer som er "rare" Så koselig med besøk av Purple Haze da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 19. februar 2010 Forfatter #1462 Del Skrevet 19. februar 2010 Ja, det er utrolig gøy med nye slike ting Som da jeg fikk digitalt kamera for første og andre gang, fått nye mobiler, kjøpt meg dataer, kjøpte meg speilrefleks. Overlykkelig vettu Merkelig med ny data, piltastene, delete og enter er ikke helt bortest på dataen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #1463 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) I går hadde kjære og jeg vår egen valentine's day Vi var begge blakke da det egentlig var, så vi drøya det litt. Vi dro på Egon på kvelden, og det var kjempe koselig! Er så glad i maten der! Eller, jeg spiser bare biffsnadder da Da vi kom hjem, stengte jeg meg inne på soverommet for å ordne. Rydda litt, la gaven i en boks, tente lys, la hjertesjokolader rundt omkring. Kjære fikk etter hvert lov til å komme inn, og da satte vi oss på senga for å gi hverandre gavene. Jeg fikk boka Predikanten av Camilla Läckberg, og en supersøt kopp med muffins på :happy: Gode kjæresten min Så skulle jeg vise kjære undertøyet jeg hadde kjøpt, for så å kaste meg over han.. Men da ble øyeblikket småødelagt av et av kjæres søskenbarn som kom inn Har ikke noe imot at han kommer eller noe, men akkurat igår, spesielt på det tidspunktet, var en dårlig idè! Jeg bryr meg ikke så om valentine, og at man skal kjøpe masse rart til hverandre da. Syns det er koselig å bare komme seg ut litt, bare oss to og kose oss Og jeg fikk masse kos av kjære da vi la oss, men det ble liksom ikke det samme Endret 20. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 20. februar 2010 Forfatter #1464 Del Skrevet 20. februar 2010 LjnkDPW4zX4 Den nye sangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1465 Del Skrevet 21. februar 2010 I går var en herlig lørdag Her var det fest og folk fra 17.00 til 4 på natta! Et av kjæres mange søskenbarn, er på min alder og fyller 20 på tirsdag, og i den anledning var det bursdag hjemme hos kjære Fra 17 tiden til 20/21, var det familiebursdag. Masse god taco, tacosuppe, kaker og brus. Store deler av familien var her, så man kunne ikke klage på hverken mat, folk eller stemning Utpå kvelden kom folka i bandet til kjære. Da hadde vi gått opp, og satt der hele kvelden og drakk, skravla og hygga oss Dama til vokalisten spiller keyboard i bandet, vi er blitt ganske godt kjent, så det var veldig hyggelig å møte henne igjen Skravla gikk i ett sett, samme med latteren og alkoholen. Og når man er sammen med ei så herlig jente man kan prate med alt om, så kommer det jo litt tårer også. Men det var godt å få sagt litt, og kjære hadde overhørt oss og sa hva han mente og beklaga seg. Jeg bare håper han husker det og skjønner det, hele sommeren min ble jo ødelagt. Nå har jeg det så godt, og vil at vi skal klare å pleie forholdet og holde det sånn, jeg vil bare ha enda flere happy moments Håper virkelig at hytteturen, i det minste en tur bort til de folka, blir aktuelt i uke 9 K og jeg har lyst til å kose oss med ost og kjeks sammen, hun drikker vin og jeg te, så hun skulle lære meg å drikke vin til Jeg må nok ta med en boks grønn te i tillegg! I dag var formen dårlig, men har kommet seg nå. Formen kan være det samme! Jeg hadde det så koselig i hele går, kjæresten min er så god, og jeg har ny fin pc som drar Sims 3 helt perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2010 #1466 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg skjønte du måtte være rusa i natt Du hadde så mye hahaha på facebook Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 21. februar 2010 Forfatter #1467 Del Skrevet 21. februar 2010 Haha Jeg kom på det i dag tidlig, tok tak i tlf og sjekka og sletta det. Var jo ikke noe spesielt, bare dumt "Hahahah *band navn*" Og "ååh, bfmv. shaun white!" Jeg hadde det morsomt, hørte på bra musikk og prata om Shaun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 21. februar 2010 #1468 Del Skrevet 21. februar 2010 Jeg har hatt mine fyllekuler på KG og FB jeg også Blir mye rart skrevet da gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1469 Del Skrevet 24. februar 2010 Dum dag. Og det meste og de fleste er dumme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2010 #1470 Del Skrevet 24. februar 2010 Uff da.. Skjedd noe, eller bare en generell drittdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1471 Del Skrevet 24. februar 2010 Generelt vil jeg tro Kjei dag på jobb, gørt men samtidig godt å være hjemme osv. Men når jeg har en dårlig dag så bare kommer jeg på alt mulig som er dumt og tror at jeg alltid kommer til å ha en følelse av at ting ikke er som det skal og blabla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1472 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Ååååh, snart får jeg et Burton Feather snowboard! 2010 brett! Ubrukt, med bindinger til bare 3.500! Det er sykt billig, kun brettet koster rundt 4600 i butikk. Endret 24. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1473 Del Skrevet 25. februar 2010 Dagen idag har vært fin Meget rolig på jobb! Begynte 7, L kom på jobb rundt 7.30 og første ungen kom 8.10 Satt i fred og ro med te, god frokost og P4 :happy: Var bare 10 barn på avdelingen idag! Så da var det jo roligere. Da jeg kom på jobb idag kom faren til et av barna, han hadde lånt en grill fra bhg i forbindelse med akedag foreldre hadde arrangert på søndagen. Også hadde det blitt igjen masse smurf og eventyrsjokolader, så det fikk vi! Gjett om vi kosa oss med det, og mer er igjen! Siden jeg begynte 7, var jeg ferdig 13.30, da gikk jeg ned til byen for å kjøpe mascara og handle litt. Møtte bestefar gjorde jeg også, og det var da koselig Så gikk jeg opp til jobben til mamma og venta på hun, og nå sitter jeg her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. februar 2010 #1474 Del Skrevet 25. februar 2010 Bra du har en bedre dag i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1475 Del Skrevet 25. februar 2010 Ja :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1476 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) . Endret 25. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. februar 2010 #1477 Del Skrevet 25. februar 2010 . :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1478 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Og da fikk jeg skrevet til slutt jeg også. Skriver jeg noe her inne, eller i andre dagbøker, så kommer jeg bare på forum siden! Den prikken var ingenting Mazzi, jeg la ut et bilde, men så gadd jeg ikke ha det der I går var jeg på fest i bhg, vi har en grillhytte der, så vi dro dit på kvelden og kosa oss! Akte masse også, siden vi hadde OL igår og kara hadde jobbet med en skikkelig akebakke hele uka! Går rett ned og så er det den svingen, sånn bobsving. Småbarn er tøffe som tør å kjøre ned der Som avsluttning på OL-uka vår, fikk alle barna en medalje, diplom og potetgullpose Avisen var der også! Har lagt ut link på face. Jeg har så mye klær og stor jakke på meg, at jeg ser skikkelig feit ut Da vi hadde avsluttningen, var det mange foreldre der, og det var lite barn i bhg igår. Så da mange hadde dratt, rundt 16.00, så var det igjen 3 barn! Han fra avdelingen min (2år), gikk opp på seierspallen, og da tok jeg tak i armene hans, vifta dem rundt og sa "yeeeii". Da begynte jo han også å gjøre sånn, så fikk jeg han til å si navnet sitt og "er best, yeeei" Han gikk å sa det hele tiden og løfta armene når han sa yeei! Han møtte foreldrene sine ved porten da de kom, og da sa han det jo, gjett om de lo av det. Syntes han var så søt! Ble henta på jobb 16.30, og da var jeg så sliten! Vi var jo ute helt fra 10! Så det jeg gjorde da jeg kom hjem, var å ta av meg uteklærne og legge meg på sofaen. Der sov jeg i 45min, før jeg spiste 3 gode ostepølser. Deretter pakka og ordna jeg, dro opp til kjære med tinga mine og dro ned til bhg. Alle drakk og noen grilla, jeg var stappmett og koste meg med fanta. Så morsom er jeg Akte litt og skravla, så kom kjære og S og henta meg rundt 00.20. Da jeg kom hjem i natt, koste jeg meg med en lang, varm dusj :happy: Det var deilig! I dag skjer det ikke stort, sitter her og tar alt fra den eksterne disken over til den nye dataen. Det verste er at jeg sorterer alt av bilder. Og jeg har mange bilder! Bare i en mappe med masse random bilder, har jeg over 1000 bilder. Men, blir godt å få orden på alt og det blir letter å finne ting Endret 27. februar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 27. februar 2010 #1479 Del Skrevet 27. februar 2010 Så gøy med OL-uke! Vi hadde noe lignende da jeg gikk i barnehagen også, da var langrenn faktisk gøy Misunner deg ikke bildene altså, men det er så deilig når det er gjort! Hva er lørdagsplanene da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #1480 Del Skrevet 27. februar 2010 Det var skikkelig morsomt, og barna storkoste seg alle dagene, spesielt igår! Det går overraskende bra her Mange av bildene var i mapper, måtte bare flytte litt på noen og så legge alle mappene i f.eks "2009" mappe. Er bare det at jeg har to mapper på eksterne som heter Random, og der er alle mulige bilder jeg har funnet på nettet! Så har laget mange mapper, går igjennom mappen og legger bildene i hver sin mappe inne på maskina. Det tar litt tid Ene mappen hadde nesten 300 bilder, mens den jeg blar i nå har 1155! Så nå legger jeg over det jeg vil ha, og sletter mappa fra eksterne. Etterpå må jeg ordne alle print screen bildene, og legge de i hver sin mappe. De fleste er fra Sweet Home Style, så alt er interiør og skal i den mappa. Men der skal jeg sortere alt etter rom Men blir godt å få alt slikt gjort, og mye lettere å finne frem ting! Idag skjer det ikke stort, jeg driver nå med dette og kjære spiller PS3. Så vi sitter her sammen i sofaen, drikker cola og spiser sjokolade Snart må jeg henge opp den 4 og siste klesvasken! Kanskje sette på pizza snart, småsulten. Har ikke spesielt lyst på grandis, men når det er alt vi har da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå