Gå til innhold

Minun maailmani

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aaww, takk skal du ha! :blush:

Bullet For My Valentine :jepp:

Hadde vært morsomt å dratt til sverige, men det blir så dyrt og når det bare er de og kanskje et par band til som er bra, så er det ikke verdt det.

Dessuten fant kjære ut idag at Green Day spiller i Oslo i juni, vil heller prioritere det. For syns jeg bør se de snart, siden jeg begynte å høre på de da jeg var 7! Hører ikke på de nå, men lell :)

Regner også med at BFMV kommer hit igjen i løpet av '10, hvis ikke drar jeg et eller annet sted og ser dem, koste hva det koste vil altså! :Nikke:

Skrevet

Idag kom jeg hjem til ferdig middag, poteter, kjøttkaker, brun saus og makaroni :)

Snille kjæresten min :hjerte:

Nå har vi spist grøt :ler:

Skrevet
:fnise:

Måtte bare skrive det sånn :ler:

Skrevet

Jeg har funnet en fin tysk side :)

Hvor jeg skal kjøpe et 2010 Burton brett, 2010 Burton bindinger, 2010 Burton sko, et par Burton sokker og en Burton snowboardbag, disse også 2010!

Prisen for dette blir 4523, 5653 med merverdiavgifta.

På Boardshop.no koster detta snowboardet jeg skal ha, 4.599 :ler:

Skrevet

Bandet til kjære har fått spillejobb i mars og mai :strix:

Det blir gøy! Utrolig glad på kjæres vegne :hjerte:

Nå står herligheten min på kjøkkenet og steker kjøttkaker! Mmm, nystekte kjøttkaker på lompe :happy:

Dagen idag har vært utrolig kjei. Måtte opp klokka 6, og var så trøtt og treig. Pluss at da jeg skulle bøye meg i dusjen, klikka ryggen og jeg datt nesten sammen. Plutselig får jeg vondt nederst i ryggen, når jeg bøyer meg, og man detter nesten sammen.

Jobb var utrolig kjett, og så måtte jeg være oppe med noen av barna fra avd. jeg jobber på, for de driver og lager ting til karneval. Og det var så masete og gørt.

Ble litt bedre etter pause, men da var jeg så slapp.

Glad for at jeg var ferdig 14.30!

Kom hjem til fine kjæresten, ble møtt av klemmer og godnyheten om spilling :happy: :hjerte:

Skrevet

Jeg har fått den russeårboka, men man gikk jo på opplands mest ræva skole, så så bra er den ikke :fnise:

Men jeg er morsom da! :nigo:

"Negativ til tider, men man har jo flere sider. Fornøyd, søt og snill, spesielt om hun har det som hun vil. Altfor glad i sjokolade, men har du lyst har du lov" Jeg rimte til og med :ler:

Skrevet (endret)

Var karneval på jobb idag, LJ og jeg var russ :ler:

Men alle spurte jo hva jeg var, seriøst, er de ikke ute i mai eller? :roll:

Endret av Minttu
Skrevet

da skulle jeg plutselig bort jeg.

Skrevet

Bort? :klø: Plutselig? :klø:

God helg uansett hvor enn du er! :fnise:

:klem:

Skrevet
Bort? :klø: Plutselig? :klø:

God helg uansett hvor enn du er! :fnise:

:klem:

Ja :fnise: Kjære hadde tenkt å dra på en fest vi var invitert på, vi var ikke helt sikre først ama. Så bestemte han seg, og spurte om jeg skulle være med. Så da måtte jeg bare skifte og sminke meg og dra :ler:

God helg til deg også :klem:

GOD HELG! :kyss2:

God helg til deg også :klem:

Festen igår var helt okei! Var hyggelig å se E igjen da, en som kjære gikk i klasse med på IKT og som vi begge gikk i klasse med på PÅB. To jeg gikk i klasse med på ungdomsskolen var der også, han ene har jeg vært med/møtt siden u-skolen, for han gikk også i klassa til kjære på IKT. Men han andre har jeg ikke møtt siden, så det var hyggelig :) Jeg prata jo aldri med noen på u-skolen da, men hyggelig å se folk igjen da :ler:

Var to jenter der, sånne typiske jenter som jeg ikke klarer! 16 år og tror dem er kule, drikker og er såå fulle da, og hu ene bare lå der til slutt. "Er ikke greit å være 16 og ikke tåle noe" sa kjære da :ler: Hun var jo teit da, hang over E hele tiden, og han har vært sammen med søstra hennes! Haha er det mulig :ler:

Hun andre prøvde nok å få K til å kysse henne, ved å ha saltstick ting i munnen og få han til å spise sammen med henne, og hang over han hele tiden. Han bare tok saltsticken og spiste den, og så på meg som lo og lo litt med meg :fnise:

Jeg vet jeg er litt slem, men jeg klarer ikke dy meg når det er sånne plagsomme folk rundt meg :sjenert: Som skriker hele tiden, tar bilde av alt og alle sånn at det som egentlig er kjedelig ser superkult ut, hun ene skrek jo når hun så på bildene til og med.

Jeg skjønner meg ikke på folk!

Jeg drakk kun nesten et glass med cola, så morsom er jeg på fest :) Orker sjeldent, og hadde så vondt i magen.

Men kjære drakk, så han ble jo god og full :ler:

Han blir litt høylydt og skal diskutere så, men så blir han så søt da! Satte på en rolig sang av The 69 Eyes, og begynte å synge til meg. Med ansiktet helt oppi midt, ser noen ganger ned på iphonen for å se teksta, og synger med :rødme: :fnise:

Så dro de morsomme og jeg ville hjem. Fikk med meg kjære, og han har ligget hos meg i natt :)

Skrevet

Jeg liker lister :)

Når jeg får lønning skal jeg, tror jeg, kjøpe dette her;

- Snowboard og utstyr fra den latterlig billige tyske sida

- Rockering ting, nå skal magen bort!

- Gitar og stativ til bassen til kjære

- Trind - Gift Set (neglepleie)

- Trind Cuticle Balsam

- Klær på Gina Tricot

- Se på klær på B.Young

- Se etter store skjerf

Også har jeg lyst på Extensions og tannbleking :fnise:

Er det noe mer da tro :klø:

Skrevet

Jeg tror kakene mine blir et par fail cakes :ler:

Men får håpe brownien er god, oreoen tviler jeg sterkt på! Jeg hater gelatin :ler:

Nå skal jeg piske krem og lage bløtkake, noe så lett klarer jeg, det er ferdig sukkerbunn, og jeg er tross alt en litt erfaren husmor ;)

Skrevet (endret)

mbKYXIWq5LY

_TH8vW0SXu8

YDJzB75xx0I

QN8HwUxFouM

jjFXMEpTZjo

She's like lalalala lalalala :skya:

Endret av Minttu
Skrevet

Jeg klarte faktisk å faile med kremen :ler:

Visste ikke at man skulle ha sukker i, så det ble en gul klump :fnise:

Men lagde ny, som ble perfekt :)

så bløtkaka mi ble bra :nigo:

Skrevet
noe så lett klarer jeg, jeg er tross alt en litt erfaren husmor ;)

Jeg klarte faktisk å faile med kremen :ler:

Visste ikke at man skulle ha sukker i, så det ble en gul klump :fnise:

:ler:

En gul klump faktisk.. Piska den en anelse for lenge også, kanskje? :fnise:

Flaks at du hadde mer fløte igjen da! ;) Håper resultatet ble bra til slutt! :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...