Gå til innhold

Minun maailmani

Minttu

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære gikk inn i dagboka og skulle skrive, men jeg har gjort så passordet er lagret på dataen hans, er så kjedelig å skrive det hele tiden. Så da er jeg automatisk logga inn. Derfor skrev han som meg :fnise:

Han sa unnskyld idag for at han var kjedelig igår, og da spurte jeg om han hadde vært her, så da tok han vel turen innom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttkaker og lompe? :klø: Nesten like merkelig som makaroni og poteter til samme måltid! :fnise:

God helg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du, nå får du jammen gi deg!

Kjøttkaker skjært opp i biter, lagt i en fin linje på en lompe.

Så ruller man den sammen og spiser :happy:

God helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttkaker på en linje? Kan man ikke like gjerne spise pølser istedet da? De er jo lange fra før.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja, jeg gidder ikke ha en hel kjøttkake på, må dele den opp og legge den slik som en pølse :fnise:

Det smaker jo ikke det samme da. Og når man har lyst på kjøttkaker og det er tilgjengelig, så spiser man jo det :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner.. Det er sikkert godt, for de som liker denslags, jeg hadde bare ikke hørt den kombinasjonen før! :fnise:

Har du noen planer for lørdagskvelden da, Minttumor? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forskjellige vi alle her er når det gjelder mat :ler:

Jeg føler meg skikkelig rar :fnise:

Nei, ikke akkurat.. Er hjemme, skal være her til torsdag.

Så blir vel bare data og kjedsomhet til da :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedsomhet? Neida, entertain me istedet! :jepp: Du kan jo f.eks fortelle om noen flere rare matvaner, så jeg får noe å le av, og vi får noe å diskutere! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen det er kjedelig å være hjemme :fnise:

Jeg kommer ikke på noe jeg :klø: For din del kan det vel være mye :ler:

Er syltetøy og brunost på samme brødskive rart? Det liker jeg :)

Syns syltetøy og gulost er en fryktelig merkelig kombinasjon.

Som i Fredrikstad eller noe, der er det mange som spiser pølse i vaffel.

Så jeg tror ikke jeg er den verste :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så veldig rart faktisk! :riste: Jeg spiste det noen ganger da jeg var liten, men da måtte jeg dele brødskiva i fire. Hadde noen rare fakter som liten.. ;)

Ikke kjed deg da! Ta heller en tur til Trondheim! :jepp: Ja!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Jeg tror ikke jeg har råd eller mulighet til det nå altså!

Når kjære får lappen, skal vi ta oss en Norgestur, så da kan jeg stikke innom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når får han lappen da? Kom kom! :fnise:

Evt kan du bare stille deg langs veien med en plakat og :tommelopp: , så får du nok haik skal du se! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når han får ræva i gir tror jeg :fnise:

Han ble ferdig med alt for lenge siden, 4-5 år siden. Men har ikke tatt teorien eller oppkjøringa pga. mangel på penger.

Jeg syns egentlig ikke det er noen god grunn, siden han i løpet av disse årene har hatt jobb og han har penger den dag idag som han kan spare!

Jeg har sagt at han en mnd kan ta noen kjøretimer, teorien neste mnd og så oppkjøring mnd etter.

Prøver å hjelpe han og sier jeg er villig til det, han har jo så lyst på lappen men det virker ikke som om han gidder egentlig.

Han klarer ikke å spare penger, men jeg har sagt han kan spare på sparekontoen min, for jeg bruker ikke pengene der, med mindre jeg har satt av penger til noe jeg skal ha senere.

Innerst inne er jeg veldig flink økonomisk, syns jeg hvert fall!

Akkurat nå har jeg kun tlf.regning som utgift, derfor dras visaen flittig.

Så jeg vet ikke når han får den altså. Men det er ikke jeg som skal kjøre, så han får gjøre som han vil! :fnise:

Jeg tør ikke haike altså :ler: I hvert fall ikke i den kulda her, tenk om ingen gidder plukke meg opp!

Og det er et lite stykke jeg skal reise om jeg skal til Trondheim :fnise:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så trøtt og lat for tiden, så noe mer vettugt innlegg får vente til helgen :Gjesp:

Jobber masse for tiden, siden ei er aktivsykmeldt, og jeg jobber på bebbisavdelingen :happy:

Ellers var jeg hjemme fra tirsdagen til idag, lå bare hos kjære torsdag-fredag pga jobben, og dro til kjære igjen idag! :hjerte:

Håper alle har det flott for tiden, det ser ikke verre ut når jeg leser bøkene deres :)

Ha en super torsdag og fredag, og nyt helgen alle sammen! :klem:

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, herregud så bra episoden av The Big Bang Theory var :skratte:

Laster ned, så var den seneste ep.

Jammen fikk jeg lyst til å leke i sånn ting :ler:

"Bazinga!"

1O2UaJPMOrM

Endret av Minttu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
We're really please to let you know we're gonna be at this year's Metal Town to rock out with all our Swedish friends.

19th June 2010

Metal Town

Goteborg, Sweden

Og en todagersbillett kosta 1450.

Best for dem at touren blir oppdatert og at de kommer hit igjen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag er det :sol: og vårstemning her. Og når det er slik blir jeg så i ryddehumør, så kjære og jeg har idag fått gjort det som trengtes her :)

Vi har brettet sammen klær, vasket opp, vasket sengetøyet og hengt opp det, vasket vinduer, støvsugd vekk alt kattehår og bøss fra sofaen, støvsugd stua og soverommet, fått vekk alle tomflaskene, tørka støv og vaska trappa.

Med andre ord, nå er det rent og pent her! :)

I kveld skal vi i bursdag til ene søskenbarnet mitt, og når vi kommer hjem skal vi begge spille.

Kjære syntes han hadde fortjent det, så da låner jeg dataen hans og spiller sims 3 :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...