Minttu Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #1361 Skrevet 18. januar 2010 Januar: - Mamma skal ha 443 - Uteklær 1200 - Ullundertøy 600/800 - Snowboard eller snowboard bukse/jakke? - Hårfarge 119 Februar: - Snowboard eller snowboard bukse/jakke? - Sette av litt til tatovering Mars: - Sette av litt til tatovering - Kjøpe en haug med påskeegg og påskegodt April: - Tatovering, spærekontoen! - Kamelot konsert Er det noe mer jeg skal..? Og hele tiden skal jeg prøve å sette av litt penger, så det blir data og ferie på meg Jeg bør vel lage liste over diverse ting jeg skal/burde/vil gjøre også? :klø:
Gjest Rekaaa Skrevet 19. januar 2010 #1362 Skrevet 19. januar 2010 Budsjett er så bra! Man får mye bedre oversikt!
Minttu Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1363 Skrevet 19. januar 2010 Det er sant Men må nok føre opp et par ting til. Kommer så klart ikke på den ene akkurat nå
Minttu Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1364 Skrevet 19. januar 2010 (endret) Må bare skrive opp ting som jeg skal kjøpe fremover.. - Uteklær - Ullundertøy - Snowboard og utstyr (pakke på Boardshop?) - Snowboard bukse/jakke - Hårfarge - Rensegreier og kremer? - Shampo/balsam og sminkekostvasketing på denna nettsida - Se etter leppepomade på Life - Neglelakk, som gjør neglene hardere osv. Og blank/rosaaktig - Undertøy - Klær - Gensere som kan brukes på jobb. Sånne billige på H&M - Vekt! - Bokser, svære og mindre, så jeg kan sortere alt drit jeg har - Små notatbøker, med hard perm og linjeark. Evt. 2stk - Flour - Sjekke salget på Ta Dah, og se om pynten E har er der. Alt man måtte komme på, og ha lyst på underveis Endret 20. januar 2010 av Minttu
Minttu Skrevet 19. januar 2010 Forfatter #1365 Skrevet 19. januar 2010 Åh, de har 40% på sko på Boardshop nå! Jeg har DC sko som jeg bruker nå, og de har jeg vel hatt i 2år og brukt de både sommer og vinter. Med andre ord, de er bra! Men, de jeg har er herre, så de er større enn damesko. Hadde tenkt til å kjøpe nye til sommeren, på Format. Men siden Boardshop har billige nå, så kommer jeg til å kjøpe 1 eller 2 par der Nå ble jeg glad :happy: Også har de snowboardpakker, jeg vil ha!
Gjest Rekaaa Skrevet 19. januar 2010 #1366 Skrevet 19. januar 2010 Så gøy! Det er alltid praktisk å finne ting man uansett skal kjøpe - til tilbudspris!
Minttu Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1367 Skrevet 20. januar 2010 Jeg er for lat og nedfor nå at jeg orker ikke engang å nettshoppe. Se om jeg gidder imorra.
Minttu Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1369 Skrevet 20. januar 2010 Det er skikkelig latskap da. haha Men den dagen her har vært så kjei. Jeg orker ikke tanken på å sitte å bestemme meg for sko, og om jeg skal kjøpe brett eller ikke osv.
Minttu Skrevet 20. januar 2010 Forfatter #1371 Skrevet 20. januar 2010 Ja, får se om jeg er i humør imorra
Minttu Skrevet 21. januar 2010 Forfatter #1373 Skrevet 21. januar 2010 Idag er ting bra, og jeg har shoppa masse! Men ikke over nett Var på CC med kjære idag, og brukte masse penger! 22.01.2010 Reservert - ikke Bokført 271,00 228,50 79,00 405,00 2.000,00 84,80 380,70 91,00 81,60 Så overførte jeg 443kr til mamma. Hva hver sum er husker jeg ikke, men 2000 er uteklær for 1200 og Devold ullundertøy for 800 fra Amundsen Sport. Ellers ble det; Vita: Hårfarge, 3 pakker bomullspads (3 for 2), Asan, sånn gummi til vippetang Apoteket: Flour på tilbud og leppepomade Cubus: Neglelakk som gjør neglene harde Norli: "Om Du Kunne Se Meg Nå" av Cecelia Ahern, tilbud! Skilleark, notatbok, to penner Clas Ohlson: Vekt! Dataskjermvasketing, barberhøvel-sånn manneting som er 100 ganger bedre enn kjerringgreier Matbutikken: Mat til idag, lørdag og søndag. Juice og yoghurt. Og sikkert noe anna Narvesen: Kamille og Mag!
Minttu Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #1374 Skrevet 23. januar 2010 (endret) Idag kom kjære og jeg hjem igjen fra bestemor, bestefar og onkel Dro dit i halv 4 tiden igår, og hjem igjen rundt halv 6 idag. Fikk fersk suppe (grønnsakssuppe med kromme) Og selvfølgelig masse brus, godteri og kake Det er typisk bestemor Jeg sov så godt i natt, samme med kjære, og det er jo bra! Idag tidlig kom det en traktor på garden, var vel i 10 tia, men så klart sovna man igjen :happy: Bestemor og bestefar bor en halvtime ca unna byen, der veien slutter oppi dal'n De bor på gård, eneste dyra de har nå er en hest som er onkel sin. Så oppi der er det jo svære jorder, så kjære og jeg sto litt på snowboard idag, og det var gøy! Med nytt ullundertøy og uteklær, gjett om jeg var varm og hadde det behagelig Godt å være varm, og ha en utebukse som passer, lar deg bøye og bevege deg, og som ikke går oppi rumpa Kosa meg masse, og koselig å se bestemor, bestefar og onkel igjen I kveld har kjære og jeg spist crispy chicken. Det er så godt! Mens kjære lagde maten, dusja jeg, smørte meg inn med krem, fila føttene og smørte de inn :happy: Og så så vi på Top Gear, den episoden var så morsom! Det som er best er at det er lørdag idag! Har skikkelig søndagsfeeling, men det er lørdag! Endret 23. januar 2010 av Minttu
Minttu Skrevet 23. januar 2010 Forfatter #1375 Skrevet 23. januar 2010 Nå har jeg bestilt meg noen bøker :happy: - Finsk lommeordbok - Fristende Desserter - Mat som forbrenner fett - Energimat - Juice og smoothie Det hele ble 415kr Skulle ha Camilla Läckberg - Fyrvokteren/fyrvaktaren Men ja, de hadde den kun på svensk Bra man kunne fjerne ting, selv om det er bestilt og betalt
Minttu Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #1376 Skrevet 25. januar 2010 Idag har kjære, mamma og jeg vært på shopping Kjøpte meg sånne svære bokser på Clas Ohlson, 3 passe store til 100kr, lokk til de for 80, 2 enda større bokser for 100 og lokk til de for 80. Imorra skal jeg hjem, så de nærmeste dagene skal jeg finne frem alt jeg har av blader og bøker og pakke ned det. Det ligger bare i poser og pappesker, blir bra å få pakka det ordentlig Også kjøpte jeg meg 3 fargesprakende truser på KappAhl, de har jo alltid 3 for 2. Den ene ser ut som noe plagg fra 70-tallet, grønn med sånne blomster Men jeg liker fargerikt og morsomt undertøy Så fikk jeg kjøpt med 2 singletter på Bik Bok, elsker de singlettene! For de har sånn kant nederst, og de er lange og stramme. På Bik Bok så jeg en skikkelig fin skjorte, litt lang lyseblå/hvit tynnstripete! Sånn må jeg kjøpe meg, også må jeg ha lyse jeans og hvite eller blå tøysko. Det blir flott sommerantrekk! Noe kjære og jeg skulle kjøpe idag, var plante! Jeg hadde så lyst på sånn eføy, sånn rund eller hjerteforma ting. Vi fant en hjerteforma til 160kr eller noe. Men vi dro på Plantasjen i stede for, der fant vi en kul en! Til 50kr! Også kjøpte jeg en bitteliten plante, for jeg fant en liten potte jeg måtte ha, den het det samme som meg Men, vi skulle egentlig ha plante til en potte jeg ga kjære før jul, men alle plantene er for små. Skal ha plante i den, så får ta med meg potta på Plantasjen og finne en Den nye kule planta, og den lille potta og planta Den finefine potta, som inneholder en julestjerne som ikke levde så lenge
Minttu Skrevet 25. januar 2010 Forfatter #1377 Skrevet 25. januar 2010 Nå tør jeg ikke sjekke kontoen, nå tror jeg den er tom!! Det ble jo en del på CC idag, også har jeg bestilt to ganger på ELF, og nå nettopp kjøpte jeg meg DC sko på junkyard Og jeg hadde 2000kr eller noe Skoene var på salg da, får trøste meg med det, og at jeg nå snart har nye sommersko Men, så begynte kjære å se på Adio sko, og da fant vi Shaun White sko! Det må jeg ha! Neste lønning? Jeg har vært flink da, og lagt av 1000kr på sparekontoen, til tatovering
Minttu Skrevet 26. januar 2010 Forfatter #1378 Skrevet 26. januar 2010 I natt hadde jeg en morsom drøm Jeg satt et eller annet sted, og trengte hjelp til det jeg drev med. Gikk inn i et helt annet rom, og spurte kjære om han kunne komme bort og hjelpe meg. Jada, han skulle det. Da kom Ville Valo inn til kjære, "kan du gå å hjelpe hu?" sa kjære da. Og inn kom Ville Valo! Rommet jeg befant meg i, så ut som en stor kafé nå. Han satte seg ned ved siden av meg. Tok tak i arkene mine, "Ja, du gjør sånn her" *peke og styre* "også må du gjøre sånn her" Så sa han plutselig at han ikke ville kysse meg, pga piercingen min. Tok jo så klart ut den, og da begynte mannen å kline villt med meg! Fortalte kjære det istad, "Jeg drømte noe dumt i natt. Jeg var litt utro mot deg" sa jeg og lo Han hadde nok ikke blitt sur. Da hadde han vært litt dum. Det er tross alt Ville vi snakker om. Innerst inne kunne han nok gjort det selv!
DDuck Skrevet 26. januar 2010 #1379 Skrevet 26. januar 2010 er det han derre i criminal minds?? :klø:
Minttu Skrevet 27. januar 2010 Forfatter #1380 Skrevet 27. januar 2010 (endret) Nei Det er han her URR3cwWOOqo IPrKLqNAsSY Endret 27. januar 2010 av Minttu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå