Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1281 Del Skrevet 4. januar 2010 Såpass, da skal man ikke klage Så snilt da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. januar 2010 #1282 Del Skrevet 4. januar 2010 Såpass, da skal man ikke klage Så snilt da Nei man skal ikke klage da, jeg fikk jo kamera til 1500 til burdagen min og samme sum penger til jul. De er supergavmilde og snille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1283 Del Skrevet 4. januar 2010 Husker du skrev du fikk kamera, og såpass til jul også! Det er ikke ille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2010 #1284 Del Skrevet 4. januar 2010 Gavmilde svigerforeldre er ikke å forakte.. Jeg og han godeste fikk det samme til jul av de. Han ble litt "fornærma", men fikk fort beskjed om at når vi er gift får vi like dyre gaver.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 5. januar 2010 #1285 Del Skrevet 5. januar 2010 Husker du skrev du fikk kamera, og såpass til jul også! Det er ikke ille Nei det er ikke ille, de er ikke gjerrige disse menneskene. Og vi får stadig høre at om det er noe vi trenger til den lille som snart kommer så må vi bare si i fra. Kan trygt si at vi synes det blir litt mye til tider da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #1286 Del Skrevet 5. januar 2010 Må vel få noe som er noenlunde likt da Nå kan ikke jeg si så mye, for jeg har ikke like gavmilde svigers som dere har Men fikk en del av mora til kjære til jul, så der skal jeg ikke klage Kan kanskje bli litt mye ja, Nótt. Flott at dere kan få noe til vesla om dere trenger det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 6. januar 2010 Forfatter #1287 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Kevin, måtte alt gå bra! Endret 7. januar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1288 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Bildet mitt er på baksiden av avisa Endret 7. januar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1289 Del Skrevet 7. januar 2010 Det skal liksom gå ann å legge inn youtube videoer her, jeg fikk det til her om dagen, men så klart klarte jeg å gjøre noe så den ble borte! Dumme kg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 7. januar 2010 #1290 Del Skrevet 7. januar 2010 Grattis med bilde i avisa Det bildet er jo nydelig, så det er flott at mange får se det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. januar 2010 #1291 Del Skrevet 7. januar 2010 Det skal liksom gå ann å legge inn youtube videoer her, jeg fikk det til her om dagen, men så klart klarte jeg å gjøre noe så den ble borte! Dumme kg. Kan du ikke bare legge ut linken da? Grattis med bilde i avisa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1292 Del Skrevet 7. januar 2010 Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1293 Del Skrevet 7. januar 2010 Kan du ikke bare legge ut linken da? Grattis med bilde i avisa! Tusen takk Jammen det er så kjedelig Og så interessante videoer er det ikke For meg men, jeg har ikke følelsen av at det er det for alle andre Tenkte bare at jeg skulle ha Så om noen liker snowboard og slik, dere får skrike ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 7. januar 2010 #1294 Del Skrevet 7. januar 2010 Vakkert bilde! Gratulerer med bilde i avisa. Flotte farver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1295 Del Skrevet 7. januar 2010 Tusen takk Nanette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1296 Del Skrevet 7. januar 2010 “Kevin is in serious condition and remains in intensive care at University of Utah Hospital. We’ve been able to remove his breathing tube, and he is slowly regaining consciousness and able to follow commands. While we’re pleased that he’s improving faster than anticipated, he still has a long recovery ahead of him.” Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 7. januar 2010 #1297 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei og hopp! Er på en liten oppdateringsrunde i dagbøkene, har ikke vært særlig aktiv den siste tida. Puh, er litt å ta igjen! Det jabbes jo ikke verre! Det jeg skulle si var; Godt nytt år, Minttu! Og så flink du er med !! Det var virkelig et nydelig bilde, så flotte farger! Hva slags kamera fikk du? :nysgjerrig: Vi tenker på å investere nemlig, men det er jo så mye å velge i! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. januar 2010 Forfatter #1298 Del Skrevet 7. januar 2010 Hei Så koselig at du titter innom Denne boka fylles fort syns jeg, men når man ikke har noen å dele tull med så da Godt nyttår til deg også! Og takk for så koselig tilbakemelding på bildet Det kameraet jeg bruker kjøpte jeg for en god stund siden, begynner vel å bli et år Er Canon EOS 1000D, altså speilrefleks. Vet ikke helt om jeg vil anbefale det, så klart man får flotte bilder osv. Men noen ganger er det uhyre tregt, og andre ganger skjer det ikke noe når jeg trykker ned knappen. Er som regel når jeg bruker andre innstillinger enn auto, portrett og macro. Det er et bra kamera altså, men man får tak i bedre Kan anbefale deg å ta en titt på www.akam.no , var der jeg titta før jeg bestemte meg helt. Men kameraet var så billig på Elkjøp, så var ikke noe vanskelig valg liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 7. januar 2010 #1299 Del Skrevet 7. januar 2010 Liker kamerasnakk, er på jakt etter et nytt, men det er utrolig vanskelig å finne det perfekte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 7. januar 2010 #1300 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er en helt ny verden å ta bilder med speilrefleks Vi har samme kameraet og er storfornøyde Men valgte det jo mest pga pris da Vi er ikke så inne på fotografering at vi trenger noe som er så avansert at vi ikke vet opp-ned på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå