Minttu Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1261 Del Skrevet 3. januar 2010 Idag var kjære og jeg ute en tur, vi akte på kjelke og snowboard ned lysløypa Fy fader, det er så utrolig morsomt! Jeg satt bak kjære og lo meg ihjel nedover hele bakken! Også sitter jeg på snowboardet, sitter mellom bindingene. Og det er så gøy, og det går jo så fort! Da jeg nesten var nede, så spruta det så mye snø i ansiktet, så da dro jeg skjerfet over ansiktet og ropte "å nei, snøøø" mens jeg gliste, ikke så noen ting og kjørte rett inni en snø haug Skal finne kjelka mi, og ta den med til kjære, så vi kan ake til helga Så skal jeg finne ut om den racerbilen jeg hadde som lita, fortsatt er her, for da skal vi ordne den og ake med den også Vi skal lage våre egne greier, kjære har en haug med miniski og andre ski, også har vi handlevogn som vi brukte i russetoget, så har tenkt å ta av hjulgreiene, så det bare blir kurven, og feste på ski Jeg elsker vinteren og kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1262 Del Skrevet 3. januar 2010 Jeg får en kosedress av mamma i tidlig bursdagsgave Har bursdag 16 april, men må jo være kul på fjellet i påsken Skal bruke hele lønninga mi på snowboardklær også! Og lue, ullundertøy og briller om jeg har råd Tror jeg skal få tak i lilla bukse, og enten lilla eller brun jakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #1263 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) . Endret 6. januar 2010 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. januar 2010 #1264 Del Skrevet 4. januar 2010 Omsider fått lest meg gjennom hele jule- og nyttårsfeiringa di! Så mye fint du fikk til jul, ser ut som du hadde det kjempekoselig! Har du fått spilt noe PS3, eller er den bare din kjære sin? Går det bra med foten hans etter overkjørselen forresten? Høres ut som en farlig aktivitet.. Må være forsiktige vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1265 Del Skrevet 4. januar 2010 Så koselig at du titter innom og har lest deg igjennom! Fikk masse flott og har kost meg masse, er kjempefornøyd! Den er det nå jeg som har kjøpt, så selv om han har fått den, så skal jammen jeg spille også om jeg vil Har ikke spilt noe alene enda, bare buzz sammen med han og noen til Men skal jammen spille jeg også Alt er bra med kjæresten min Han hadde problemer med å gå et par dager, så var han bare litt øm. Var ganske blå over 3 tær. Men alt er flott Han er uheldig denne vinteren altså Det er ikke meninga han skal ake i vanlig bakke engang, vi akte jo igår og han kjørte av hver gang og slo seg hver gang Mens jeg lå og gliste meg ihjel Gutter blir vel aldri voksne, og lærer kanskje ikke heller? Det får vi se på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. januar 2010 #1266 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er ikke for å være ekkel eller noe sånt altså, men hvor i all verden ser man at de kosedressene er kule?? Jeg syns de ser ganske u-kule ut jeg.. Litt som en voksen babydrakt.. :klø: Meeeen den ser jo veldig behagelig ut uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1267 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg er litt enig med deg, de er vel litt.. spesielle Men jeg går så mye i joggebukse når jeg er hjemme, den er grå og utslitt! Og jeg har 1 fin hettegenser å gå med. Jeg kan bare kjøpe meg en ny joggebukse, noe jeg uansett kommer til å gjøre. Men jeg har bare så lyst på sånn Kommer ikke til å gå med bare den ute blant folk, og ikke kommer jeg til å ha den helt igjen heller. Så jeg vet ikke jeg, får se når jeg får den. Får ta bilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1268 Del Skrevet 4. januar 2010 Var vondt å stå opp idag. Har jo sovet til 11-13 siden 1.juledag Rolig på jobb, og det var godt! Kan ikke si jeg ser frem til jobb neste fredag Skal på The 69 Eyes neste torsdag, noe som betyr at vi må ta 00:07 toget hjem igjen, og det er her a 2 om natta, så da er vi ikke hjemme før mellom da og halv 3 Blir rundt 4t søvn på meg den natta, får prøve å sove på toget hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1269 Del Skrevet 4. januar 2010 Ser denne her bra ut eller? Gjett om jeg gleder meg til å skaffe meg slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. januar 2010 #1270 Del Skrevet 4. januar 2010 Ser denne her bra ut eller? Gjett om jeg gleder meg til å skaffe meg slikt Den var skikkelig tøff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1271 Del Skrevet 4. januar 2010 Så bra du syns det Jeg er så lei svart og grå, og vil ha litt kule uteklær. Kjære skal ha meg med til Kvitfjell og slikt, da må jeg jo se ordentlig ut Jeg har bare utebukse i str 14 og en svær boblejakke.. Det er uaktuelt å stå på brett med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. januar 2010 #1272 Del Skrevet 4. januar 2010 Det skjønner jeg godt at du vil. Likte fargen på den buksen skikkelig godt. Skulle gjerne hatt en utebukse i en slik farge selv, men det er liksom ikke en prioritet for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. januar 2010 #1273 Del Skrevet 4. januar 2010 Den var tøff Så veldig behagelig ut også! Lett og ledig og plass til mye bevegelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1274 Del Skrevet 4. januar 2010 Likte fargen kjempegodt, den er slik jeg vil ha den, og ikke for lys Det skjønner jeg godt at det ikke er Kanskje neste vinter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. januar 2010 #1275 Del Skrevet 4. januar 2010 Likte fargen kjempegodt, den er slik jeg vil ha den, og ikke for lys Det skjønner jeg godt at det ikke er Kanskje neste vinter? Kan ønske meg det til bursdagen min kanskje - kombinert som julegave. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1276 Del Skrevet 4. januar 2010 Den var tøff Så veldig behagelig ut også! Lett og ledig og plass til mye bevegelse Åh, så bra du syns det Den ser skikkelig digg ut! Skal se litt på CC først, prøve litt bukser for å bare sjekke litt str. Alle klærne jeg har sett på på nett er gutteklær, så må se litt hvordan slike klær er. Får ikke penger før den 20, så har litt tid til å se på ting. Men etter det blir det klær! Og etter hvert blir det lue, briller og eget brett, og bag til snowboard Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1277 Del Skrevet 4. januar 2010 Kan ønske meg det til bursdagen min kanskje - kombinert som julegave. Det er smart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. januar 2010 #1278 Del Skrevet 4. januar 2010 Det er smart Er ikke så dum nemlig, og når jeg har bursdag måneden før jul så funker det fint å ønske seg kombinerte gaver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. januar 2010 Forfatter #1279 Del Skrevet 4. januar 2010 Da kan man jo få litt dyr gave også Har bursdag rundt 8mnd før jul jeg, så funker dårlig for min del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 4. januar 2010 #1280 Del Skrevet 4. januar 2010 Da kan man jo få litt dyr gave også Har bursdag rundt 8mnd før jul jeg, så funker dårlig for min del Ja da funker det dårlig for deg. Jeg har nå fått ganske dyr gave av svigers både til bursdagen min og jul jeg da, så sånn sett er de veldig greie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå