Gå til innhold

Minun maailmani

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze
Skrevet

Godt å se at du koser deg masse i juleferien, snuppa :)

Skrevet

Idag har kjære og jeg kjøpt kalkun :) En jævel på 6kg :ler:

Så i morgen skal vi virkelig kose oss! :)

Kjøpte litt fyrverkeri også, men skal nedover på Europris for å kjøpe mer i morgen :)

Skrevet

Dere skal vel ikke ha 6kg fugl alene vel? :ler:

Skrevet (endret)

Såpass ja, 6kg kalkun er MYE! Håper den smaker :jepp:

Ser ut til at du koser deg med ferie og det er godt og lese :kose:

Ønsker deg og dine ett riktig godt nytt år, måtte 2010 bli ett flott år!

:klem:

Endret av MaiL
Skrevet

Den var ganske diger ja :fnise: Blir bare meg, kjære og mora hans.

Men da får en vel litt rester, også kan kattene får noe :fnise:

Koser meg masse! Håper du også gjør det disse dager! :)

Tusen tusen takk! Det håper jeg også :fnise:

I like måde :klem:

Skrevet (endret)
ad7ca8b18368ff0ccf737e017e4f4d14-1.gif Endret av Minttu
Skrevet

Da er vi inne i 2010, et helt år er lagt bak oss, og et nytt ett ligger foran oss!

Det er spennende, morsomt, men samtidig veldig skummelt. En får bare prøve å gjøre det beste ut av det :Nikke:

Nyttårsaften var veldig koselig :) Ene søskenbarnet til kjære kom, sammen med foreldra sine.

Så vi ble 6stk på den feite kalkunen, og ikke 3 ;) Maten var kjempegod! Men, ikke la kg på en kalkun lure deg, for jaggu er det mye bein i den :ler:

Etter middag spilte kjære og søskenbarnet hans PS3, mens jeg spilte Sims 3 :fnise: Tente på litt småfyrverkeri som vi heiv ut av vinduet, hadde det bare morsomt egentlig :)

Da klokka nærmet seg 12, gikk vi opp til krysset for å tenne på fyrverkeri! Litt lenger nede i veien sto det noen og sendte opp en haug også.

Det snødde kjempemasse og var litt tåkete, men da klokka slo 12 ble det klart og man så masse. Da ble jeg litt gørr over at vi ikke hadde gått opp til en vei oppi her, for der ser man hele byen.

Ser ikke like mye ifra krysset her, men jeg gikk rundt og fikk da se en del! :jepp:

Alt i alt, hadde det veldig koselig i absolutt hele går! :)

Skrevet (endret)

Oh noes! :(

En bit av hjerte mitt datt av der altså :sukk::sjenert:

Endret av Minttu
Skrevet (endret)

Det er visst ikke meningen at jeg skal kunne lage grøt.

Sist jeg prøvde brukte jeg feil kasserolle, og grøten brant seg med en eneste gang og smakte dritt.

Istad, presterte jeg å helle oppi vann og ikke melk..

Jeg skulle jo bare vaske litersmålet! Ikke fylle det med vann!!

Endret av Minttu
Gjest Nanette
Skrevet (endret)
:fnise: Måtte bare le litt... Vann ja, like distre som meg du ser jeg. Sist gang jeg kjøpte grøt så spurte mora mi tre ganger om jeg ikke skulle kjøpe melk til. Melk nei??? Nehhh, jeg drikker da ikke melk! Jeg kobla ikke at melka faktisk skulle brukes til grøten! Så da jeg kom hjem og skulle lage grøt til middag så hadde jeg nettopp ikke melk. :fnise: Endret av Nanette
Skrevet

Haha såpass! Ble ikke grøt da :ler:

Det er merkelig, kobler helt ut! Jeg sto og tenkte på om det var kanel her, også tenkte jeg at jeg skulle vaske det målet først og så hvor mye melk jeg skulle ha oppi. Så klarte jeg altså å helle oppi 7.5dl vann, sikkert fordi jeg var så fokusert på at jeg skulle ha så mye væske! :ler:

Skrevet (endret)
19949_233632773918_232366118918_314.jpg Endret av Minttu

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...