Gjest Nanette Skrevet 26. desember 2009 #1221 Del Skrevet 26. desember 2009 Så fin en ring du har fått! Høres ut som du har hatt en kjempeflott julaften! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1222 Del Skrevet 26. desember 2009 Syns du! Tusen takk! Det hadde jeg :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1223 Del Skrevet 26. desember 2009 Jeg er så flink!! Nå går nettet kjempefort, og KG er normalt igjen Nå skal jeg ordne julegavene og ta bilder! Samtidig som et julete Yankee Candle brenner og John Mayer fyller rommet med sin herlige stemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 26. desember 2009 #1224 Del Skrevet 26. desember 2009 Høres ut som om du koser deg masse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1225 Del Skrevet 26. desember 2009 Må prøve litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1226 Del Skrevet 26. desember 2009 (endret) Gaveliste - Stor dyne og sengesett av mamma og stefar - Grill/Paninimaker av pappa og de - Treboks til oppbevaring av te av lillebror - Skjerf, hårklype, øredobber, kjede og 500kr av mommo - Flotte lilla kopper med skriften Sjokolade på av broren til stefar - Sminkeservietter, hårspray, deo, sokker og gavekort på 300 av mamman til kjære - Fotkremer og en finfin ring av kjære - Julemarsipan og flaxlodd av broren til stefar - Sokker og gavekort på 200 av tante, onkel og søskenbarna - Håndkle og tøfler av besteforeldrene til kjære - 2750kr til sammen! 1500 av bestemor og bestefar (som skal på sparekonto), 500 av mommo (som også skal dit), 500 av N og 250 av søsknene til kjære Juletreet til kjære og meg Endret 26. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. desember 2009 #1227 Del Skrevet 26. desember 2009 For en flott ring du fikk! Er det forlovelsesring? Masse fine gaver ellers også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. desember 2009 Forfatter #1228 Del Skrevet 26. desember 2009 Takk! :happy: Er ikke det Mommo spurte om det med engang, men som stefar sa "da trenger man to" Kjære er sånn at om han skal forlove seg, så skal det være frieri og bryllup om et år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2009 #1229 Del Skrevet 27. desember 2009 Tusen takk for den fine gaven, søte du Lyset var jo kjempefint! Har du laget det selv? Jeg har tent på det nå, så nå lyser det så vakkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #1230 Del Skrevet 27. desember 2009 Vær så god du Har laget det selv ja Bra du likte det da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #1231 Del Skrevet 27. desember 2009 Idag var jeg en liten tur hos Purple Haze Måtte jo gi henne en liten gave og få sagt hade før hun flytter! Fantastiske dama, jeg kommer til å savne deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 27. desember 2009 #1232 Del Skrevet 27. desember 2009 Nååååå du da - snufs - så pent sagt Jeg kommer til å savne deg også. Søte, flinke, snille jenta med det store hjertet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. desember 2009 Forfatter #1233 Del Skrevet 27. desember 2009 Nthaaaaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #1234 Del Skrevet 28. desember 2009 Har hatt en koselig dag Sto opp i halv 11 tiden og ordna oss. Dro ned til byen og titta en del og handla en del. Kjære fikk kjøpt seg kabel og stage tuner til bassen, og Burnout til PS3. Så han er hvert fall en fornøyd mann i dag Var hos mommo på julemiddag idag også! Det var veldig koselig Da vi kom hjem igjen skulle kjære spille Burnout, så da lånte jeg dataen hans og spilte Sims 3 Samtidig som jeg tok fotbad med during og bobler :happy: Mens jeg spiste salt kjeks med krydderost og white castello! Men nå skal jeg straks legge meg Må bare sjekke Farmville først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #1235 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Trøtt og gørr. Kjære skal ha fest idag, og det ser jeg ikke frem til. Det gjør jeg vel sjeldent. Men jeg liker ikke folka, jeg liker ikke fester, jeg liker ikke noe idag. En får vel bare sitte her.. Glede seg til å legge seg og til å stå opp i morgen. Joda. Endret 29. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #1236 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) trykk for å se større Endret 29. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 29. desember 2009 #1237 Del Skrevet 29. desember 2009 Det var virkelig et vakkert bilde :rødme: Håper du koser deg masse i jula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1238 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Synes du det? Jeg tok det før middagen idag, åpnet bare soveromsvinduet og knipsa! Null redigering, ingenting gjort! Vi har en flott utsikt fra soverommet, ser ned mot byen og til venstre på bildet er det masse hus, og en gård på en topp som stikker seg ut fra resten av utsikten. Vi ser alltid ut før vi legger oss, og når vi står opp Jeg har kost meg masse! Og det skal jeg gjøre resten av uka også Håper du også koser deg Endret 30. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1239 Del Skrevet 30. desember 2009 For en halvtime siden dro alle sammen, og det ble stille igjen Festen begynte dårlig, ingen som kom. Men så kom ene søskenbarnet til kjære, og vi tre spilte Buzz sammen flere ganger, og hadde det kjempe morsomt! Etterhvert kom to kompiser av kjære, senere kom enda en kompis og enda et søskenbarn. Hadde en liten drikkelek og skravla gikk. Hyggelig Da alle dro, dro kjære og S for å kjøpe mat. De skal vel ha kebabpizza Men jeg, jeg får staoil burger Skulle egentlig ha kyllingbaguett, men var stengt der de selger det. Er vel kanskje ikke fredag eller lørdag idag nei Så nå har jeg fått på meg joggebuksa og en genser, satt opp håret så jeg er klar for mat, og fått rydda unna flasker og litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #1240 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Nå har jeg spist en god frokost, varme rundstykker, bagel med krydderost og drukket god julete fra apoteket Kjøpte den pakken på apoteket, julete og grønn te med sitron Også er det med en supersmart og stilig tesil! Moderne design, veldig lettvin også kan man bruke den som rørepinne! Juleteen var kjempegod, så har store forventninger til den grønne teen Endret 30. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå