Gå til innhold

Minun maailmani

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snart skal jeg ned til byen. Så må huske å skrive opp lista her inne, på en ordentlig lapp, så jeg faktisk får kjøpt og ordnet det jeg skal! :ler:

Jeg vil bo i byen :sukk: Eller egentlig ikke, jeg vil egentlig ikke bo her i det hele tatt. Men jeg vet ikke om jeg vil flytte til den andre sia. Men der kjenner jeg liksom ingen, har vært med noen derfra og veit hvem mange er, men er ingen jeg kan tenke meg å henge mye med.

Bæsj. Jeg er misfornøyd.

Nå skal jeg dusje og sminke meg, før jeg bruker opp hele lønninga mi :)

Skrevet

Det blir så langt unna alt og alle her :sjenert:

Skrevet

Jeg skulle ut for å handle to julegaver og litt ting. Jeg fikk kjøpt meg leppepomade (siden jeg alltid mister min og fant ikke igjen min igår..), kjøpte en bukse lik en jeg har men i 1str mindre, gavepapir, ark og konvolutt, en julekopp til meg selv og julegave til hu jeg skal kjøpe til på jobb.

Så, jeg fikk altså nesten ingenting gjort :ler:

Men istad prata jeg med pappa, og har funnet ut hva jeg skal kjøpe til de andre unga hans.

Så nå skal jeg skrive en ordentlig ordentlig liste over alt jeg må kjøpe, så skal jeg nok få det til! :ler:

Skrevet (endret)

Nå har jeg fått skrevet en ordentlig liste, på en hel A4 side!

Vinmonopolet:

- Martini Asti

H&Mk:

- Noe til lillebror, han trenger t-skjorter.

- De simpsons sokka

Kjøpte en kul rocke t-skjorte og en lilla med no star wars på!

Platekompaniet:

- Nye Bon Jovi cd'n mamma, bursdagsgave Også ble det gavekort på 200 til stefar!

- Wii spill til søsknene S og HMen ble fra Clas Ohlson

Matbutikk:

- Til juleaftenkalendergaven

- Andre ting til juleaftenkalendergaven til kjære, og til broren min

Plantasjen:

- Plante til potta jeg kjøpte til kjære (hahahah)MEN FRA CC!

- Juletreglitter

- Juletrestjerne om det er no vettugt og ikke for dyrt

- Juletrelys.Fant til 20kr!

Ellers:

- Gavekort på CC til lillebror

- Sjokolade fra sjokoladefabrikken til A.C, sende i posten INNEN 16 DESEMBER VET DERE!

- Plante fra Euro Florist, bestille på nett, til lørdag den 19

Endret av Minttu
Skrevet

Da har jeg ordnet med blomster, så nå forventer jeg at denne julebuketten dukker opp på døra vår neste lørdag :)

Da skal mamma og stefar feire bursdagen sin, og siden jeg hadde rabatt på denna nettsida, tenkte jeg at jeg kunne gi dem blomster :)

Skrevet

I kveld har kjære og jeg spist god hjemmelaget pizza :happy:

Nå skal vi bare sitte her og drikke brus og spise godis :)

Skrevet

Søndagen er snart over, og det har vært en flott søndag :)

Da klokka var 13.53 ca tok kjære og jeg bussen ned til byen, for å få ordna litt av tinga på lista mi. Dro på Plantasjen, hvor vi fikk tak i gullglitter til 20kr, juletrelys (små lys i en ledning, ikke slik du setter på buska) til 20kr og en liten søt telyslykt til 20kr :)

Etter å ha vært på Plantasjen, dro vi på CC. Nå er det jul, da må vi ha søndagsåpent!

Men fint for meg, for da fikk jeg kjøpt wii spill til søskna mine og gavekort til broren min. Også fikk vi tak i juletrestjerne på Clas Ohlson. Vi fant ingen blomster på Plantasjen, visste ikke hva vi skulle ha eller hva som passer seg på dette rommet.

Men da vi var på CC ble vi enige om å kjøpe julestjerner, 30kr for helt vanlige, så da ble det to stykker :)

Så nå ble det fint her altså! Litt julete :happy: :tree:

Neste uke skal vi pynte det lille juletreet! :happy:

Også har vi vært på bursdag idag! :) To av tantebarna til stefaren min har bursdag i desember, og de er vel like gamle ca, så det var fellesbursdag :)

Nå skal kjære og jeg bare sitter her og kose oss, før det er senga! :)

Den fine lykta vår :happy:

Gullstjerna som glitrer, bokstavelig talt

Skrevet

Så fin en helg og så effektiv du har vært. Og såå fine bilder! Det er vel julestemning der nå i huset! :)

Skrevet

Ble mer julestemning nå ja :)

Blir nok bra når vi får pynta det lille juletreet og satt det innpå her :happy:

Idag har vært en lat dag! Ikke vært helt i form før nå, tung i huet og tett i nesa.. Og hosten har egentlig blitt verre, mer gørr hoste. Skal det aldri ta slutt?

Nå er jeg bedre, og nå skal kjære og jeg spise crispy chicken! :sikle:

Skrevet

Nå var det godt med mat :happy:

Kjære spurte om vi skulle gå en tur! Ble bittelitt overraska :fnise:

Han syntes nok at det var godt å gå til og fra buss og butikk istad!

Bare la maten synke litt og få på seg strømpebukse, så er det ut og gå! :)

Skrevet

Nå har vi vært ute, gikk i 1t! Det er ikke dårlig til å være oss ;)

Veldig koselig :) Og praten går, det er koselig :)

Nå skal jeg hoppe fort inn og ut av dusjen, så skal jeg ha kakao med krem :happy:

Skrevet

Så herlig å gå ute i frisk luft og komme inn i varmen og drikke kakao. Koser dere masse! :)

Skrevet

Det er veldig godt å komme seg litt ut :jepp:

Var ganske kaldt, men med stilongs, tjukk jakke, skjerf og votter, så går det bra ;)

Skal ut en liten tur nå snart, ta bussen ned til byen. Bli ferdig med julegaver og sånt, så da begynner vi oppe i byen og jobber oss ned mot kjøpesenteret :ler:

Er ikke så mye jeg skal oppe i byen uansett, skal kjøpe sjokolade på sjokoladefabrikken og sende til kompisen min på andre siden av landet :) Liten julegave må han da få :ler:

Kos dere alle sammen! Her er det sol og bare hygge idag! :)

Skrevet

Idag ble jeg ferdig med resten :danse:

Eller, nå mangler bare litt ting til kalendergaven kjære skal få på julaften, og noe broren min skal få den morgenen :)

Men har ikke kunnet gjort det, siden kjære har vært med meg.

Får ta meg enda tur nedover snart :)

Også måtte jeg jo kjøpe litt sjokolade til meg selv, fra sjokoladefabrikken i byen :sikle: Deilig!

Også kjøpte jeg meg en skikkelig kul toalettmappe! Jeg har hatt sånn standard mappe, og når du lukker den så blir den jo så smal i toppen og det er ikke plass til noe!

Den nye er helt firkanta, blå en med ape på :ler: God plass!

Kan ta bilde av den senere :Nikke:

Nå blir jeg straks henta, så da skal jeg hjem!

Skal få ordna bloggen min snart også, huhu!

For nå har jeg formatert dataen, og har Photoshop og Paint Shop igjen :danse:

Skrevet

Sånn det skal være? :fnise:

Skjorte som kjære fikk! Skjorta var nedsatt fra 600 til 200. De hadde akkurat fått de, men det var noe galt med knappene på de og de måtte bare selge de :ler: Kjære så ut som en cowboy :fnise:

Den nye kule toalettmappa mi :nigo:

KG er så teite når det gjelder bilder, kan ikke legge til bilder over 229.15k! Det er ingenting jo!

Kunne hatt på 2mb, bildene som blir lagt til blir jo små uansett, så man kan trykke på de. Da gjør det ingenting om bildene er litt større..

Gjest Purple Haze
Skrevet

Kul skjorte da. Noe sånn kunne eldste sønnen min likt ;)

Og likte toalettmappa. Genialt med en firkantet. Da blir det jo plass til mye mer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...