Minttu Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1141 Del Skrevet 9. desember 2009 Nei usj og æsj, nå er jeg så sur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2009 #1142 Del Skrevet 9. desember 2009 Nemmen, du som alltid er så blid. Hva er galt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1143 Del Skrevet 9. desember 2009 Du skulle visst Ofte sur jeg altså Nei jeg veit ikke jeg altså, blir bare så sur/trist. Og jeg ser ikke frem til jul lenger i det hele tatt, eller nyttårsaften for den saks skyld. Skal være hjemme på julaften, og det ser jeg ikke frem til. Blir aldri sånn jeg vil, det er ikke slikt koselig. Og jeg liker ikke være her, og jeg hater rommet mitt, klarer ikke være der.. Føler meg skikkelig sånn fjortissur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1144 Del Skrevet 9. desember 2009 Og det er da ikke noe julefeeling her i det hele tatt! Ikke noe juleting. Og er vel ikke mye når det er jula heller. Og mamma er null kreativ eller noe. Ser frem til jeg kan ordne til jul i eget hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2009 #1145 Del Skrevet 9. desember 2009 Kan ikke du pynte til jul hjemme da? Kanskje mamma syns det er heeeelt greit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1146 Del Skrevet 9. desember 2009 Det blir sikkert for mye og ikke bra nok, og ikke slik hu vil ha det.. Ikke har vi røde gardiner engang! Og stusselig juletre har vi og, lite pynt skal på. Guri så kjedelig folk er altså.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. desember 2009 #1147 Del Skrevet 9. desember 2009 Huff, så stusselig da Kan glede deg masse til du kan få ditt eget sted og ordne i stand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1148 Del Skrevet 9. desember 2009 Du aner ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 9. desember 2009 #1149 Del Skrevet 9. desember 2009 Du kan få komme å bo sammen med oss i jula Her er det jul Men du må sove sammen med kattene på sofaen da Og passe på når du skal spise at du får ha maten i fred Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #1150 Del Skrevet 9. desember 2009 Det hadde vært koselig :happy: Kan sove med pusene og passe på maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 10. desember 2009 #1151 Del Skrevet 10. desember 2009 Sender litt julevibber over til deg. Rosa pepperkakehjerte ----> Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #1152 Del Skrevet 10. desember 2009 ååh, så søt du er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #1153 Del Skrevet 10. desember 2009 Var oppe klokka 9 idag jeg. Vita åpna på kjøpesenteret, og de første 100 kundene fikk gave. "Mja.. Jeg trenger sånn body lotion.. Og eyeliner" Så da bar det avsted med 10.30 bussen for å handle og få gaver! Det var Firming Lotion med Q10 plus greier, og sånn ting man vasker seg med i dusjen Nå har jeg pakka inn to julegaver, men jeg orker aldri noenting, så jeg orker liksom ikke mer. Heller ikke å rydde opp etter meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 10. desember 2009 #1154 Del Skrevet 10. desember 2009 Har Vita åpnet på CC? Er den butikken oppe i byen borte da? Ikke at det var så bra å handle der. Sånne ungdomsskolejenter bak disken, som ikke har peiling på noe. Skulle kjøpe mineralpudder, og kom hjem med en nyanse som er alt for mørk. Og da jeg skulle ha mascara, hadde hun ikke hørt om Yves Saint Loraint sin Ikke at jeg handler mye sminke, for jeg bruker nesten bare mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #1155 Del Skrevet 10. desember 2009 (endret) Vurderer å dra til byen på lørdag, for å få prøvd å handla litt i ro og fred. Det er ting jeg skulle hatt, men jeg vet liksom ikke når jeg skal få gjort det! Om noen her får kjørt meg til kjære så jeg får lagt tinga mine der, og så kjørt meg ned til byen, så skal jeg få handla. Må nesten skrive ned en liste mens jeg husker ting, så får jeg skrive den på en handleliste senere! - Martini Asti til nyttårsaften - Julegave til bror min, klær og gavekort på platekompaniet? - Julegave til pappa - Julegave til de to andre søskna mine, må ringe pappa og spørre om hva det skal bli - Se etter en mindre bukse på B.Young, den jeg kjøpte var litt stor, men kosta 150kr så gjør ikke noe. - Se etter noe sminke på Vita - Se om jeg finner noe julegave til hun jeg skal kjøpe til på jobben - Prøve å lage lys i morra, får jeg det til må jeg ha fler glass - Rødt ark til kort, kanskje også andre ark/ting på Norli Senere, når jeg har med kjære, skal vi se etter: - Adventsstjerne - Ting til juletreet vårt - Plante til den kule potta jeg kjøpte til han! Vi må en tur på Plantasjen med andre ord Er det noe mer da? :klø: Endret 11. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #1156 Del Skrevet 10. desember 2009 Har Vita åpnet på CC? Er den butikken oppe i byen borte da? Ikke at det var så bra å handle der. Sånne ungdomsskolejenter bak disken, som ikke har peiling på noe. Skulle kjøpe mineralpudder, og kom hjem med en nyanse som er alt for mørk. Og da jeg skulle ha mascara, hadde hun ikke hørt om Yves Saint Loraint sin Ikke at jeg handler mye sminke, for jeg bruker nesten bare mascara Ja, har åpna der. Men den er vel fortsatt oppi byen også, vet ikke, det finner jeg nok ut på lørdag. Liker den Vitaen jeg, hu gamle som jobber der er så snill og har så peiling! Aldri vært borti bedre folk i butikk. Var ei ung ei som hjalp meg med foundation og farge, fikk en helt flott foundation og helt riktig farge Haha det har til og med jeg hørt om! Jeg bruker litt sminke, og nå vil jeg prøve mineralfoundation, så får håpe noen får hjulpet meg. Bruker mascara, dekkstift/concealer, foundation, blush og noen ganger eyeliner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. desember 2009 #1157 Del Skrevet 11. desember 2009 Jeg ville bare ønske deg en god helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1158 Del Skrevet 11. desember 2009 Tusen takk God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1159 Del Skrevet 11. desember 2009 Idag har mamma og jeg vært hos dyrlege og fått kastrert kattefisen. Dakkar liiten Fikk bedøvelsesprøyte, var helt vanlig og plutselig bare la han seg ned, så tok hu dama tak i nakkeskinnet og sprøyta inn narkose, da skreik han no så fryktelig! Aldri hørt han mjaue skikkelig, og det var jo så fæl mjauing da, akkurat som når de sloss. Men så ble han helt borte. Mamma holdt bena hans mens hu dama ordna, jeg turte ikke se på Så at hu dro opp greiene og surra denna tanga rundt før hu klippa og kasta en liten ball i søpla. Haha fysj! Har sett såret hans nå, ikke så lekkert akkurat. Han ligger som et slakt på badegulvet, stakkarn har tissa masse på seg også, det gjorde katta til kjære da han ble kastrert, så jeg veit jo at det ikke er unormalt. Lurer på om han er like idiot nå senere, han løper overalt og hopper overalt, gjør ikke noe om han blir litt roligere. Så lenge han ikke blir så lat som begge kattene til kjære Men de er nå litt eldre også da så. Nå har jeg spist lunsj, rundstykker med gulost og paprika, og jordbær og brunost Også drikker jeg sånn multi juice eller hva det heter. :happy: I morgen skal jeg til kjæresten min Idag får han fin gave i kalenderen sin, Homer Simpson kopp med sjokolader oppi, tipper han blir glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 11. desember 2009 Forfatter #1160 Del Skrevet 11. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå