Minttu Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1081 Del Skrevet 1. desember 2009 Idag fikk jeg forresten mine Yankee Candles Men den telysholderen jeg bestilte var knust.. Ene glasset jeg bestilte var ikke inne, og hun som driver med lysene ville ikke at jeg skulle vente en uke, så hun sender det senere. Fikk sagt ifra om at holderen var knust, så får håpe hun sender ny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VirreVapp Skrevet 1. desember 2009 #1082 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg legger igjen spor i dagboka di siden du er så innmari snill med oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1083 Del Skrevet 1. desember 2009 Så koselig! :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1084 Del Skrevet 1. desember 2009 Kjære ordna profilbildet mitt for meg NÅ ER DET VINTER OG JUL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 1. desember 2009 #1085 Del Skrevet 1. desember 2009 Dufter det jul hjemme hos deg nå? Synd at telysholderen var knust, håper du får en ny. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1086 Del Skrevet 1. desember 2009 Ikke enda, har ikke fått tent noen.. Men skal imorgen! Skal bake imorra, så da kan jeg kjenne på de :happy: Men lukta på de, og de lukter kjempegodt! En lukter skikkelig juletre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 1. desember 2009 Forfatter #1087 Del Skrevet 1. desember 2009 (endret) Jeg er så glad for at kjære og jeg kan prate om alt mulig, seriøst som tull. Samtaleemne i dusjen idag var bæsj. Altså.. Hvor saklig er det Ista prata vi på prevansjonsmidler, jeg er så usikker på hva p-pillene gjør og slikt, også sa han at jeg kan ta pause, men jeg tør ikke Tror ikke jeg tør å slutte på dem før jeg skal prøve å bli gravid Endret 1. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1088 Del Skrevet 4. desember 2009 Idag har jeg bakt muffins. Kryddermuffins, vanlig muffins og sjokolademuffins. Nå har kjære vært på cc med S, og nå kjører de rundt. Vært borte siden 18.00, jeg kom hit litt før 2, men har nesten ikke sett kjære for ene teite kompisen hans har ligger over her i 2 netter og det tok jo en evighet før han dro idag.. Jeg vil at kjære skal komme hjem Var så glad på jobb idag, alt var så bra på jobb. Men nå er jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 4. desember 2009 #1089 Del Skrevet 4. desember 2009 I know the feeling, men han kommer nok snart hjem Trenger nok bare litt kompis og alenetid, sunt å savne noen også vettu! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. desember 2009 #1090 Del Skrevet 4. desember 2009 bakermester minttu! Vil du være venner på fjesboken kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2009 #1091 Del Skrevet 4. desember 2009 Så flink du er! Muffins er bare namnam Du skal fortsatt være med på julebord i morgen? Jeg krysser alt jeg har for at formen er såpass at jeg orker å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1092 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Ja, jeg vet jo at han trenger slikt, det sier jeg også. Men nå så er jeg her bare i helgene, eller, fra fredag til tirsdag.. Greit at K lå her fra onsdag til idag, men han irriterer meg så ofte og hvertfall idag, og det tok en evighet fra jeg kom til han dro.. Og kjære var jo oppe med han, kom ned et par ganger og kosa meg. Og jeg vet hvorfor han ble med S på CC, og sånn er greit, men så må de jo kjøre rundt og bli så lenge borte.. Og han skulle kjøpe hårfarge til meg, nå får jeg jo ikke gjort det før seint. I morgen skal jeg på julebord, så da blir jeg borte fra litt etter 17 til 2 på natta.. Æsj, er allerede i dårlig humør og kjenner at jeg kan begynne å grine, er så sliten i tillegg liksom.. Vil sove og få litt kos av noen, en going Sånn som i den drømmen jeg hadde Det kan vi Vet du hvor du skal finne meg eller..? Husker du navnet mitt og etternavnet på han karen du syns er morsom, så har du meg Endret 4. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1093 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Så flink du er! Muffins er bare namnam Du skal fortsatt være med på julebord i morgen? Jeg krysser alt jeg har for at formen er såpass at jeg orker å være med. Helt greit Det skal jeg Har til og med funnet klær, brukte 1800 ca på B-Young Hadde vel med rundt 10 ting på prøverommet, og for første gangen i mitt liv så passa alt og jeg likte nesten alt!! Mamma hater å være på shopping med meg, men selv om vi var der i over en time var denne turen bare en glede Endret 4. desember 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. desember 2009 #1094 Del Skrevet 4. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. desember 2009 #1095 Del Skrevet 4. desember 2009 Krysser fingrene for at det blir kosing når han kommer hjem Og julebord er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1096 Del Skrevet 4. desember 2009 Han sitter i sofaen rett ved meg, har lagt beina mine over hans Orker liksom ikke noe mer idag. I horoskopet står det noe med avtaler og mangel på enerig, har ingen avtaler, men mangel på energi har jeg virkelig.. Hver dag. Noe som hjelper mot slikt? Har sett denna reklama, men virker den a.. :klø: Håper julebordet blir bra, det tror jeg virkelig Liker den gjengen så godt :happy: Jeg er dårlig når det gjelder å motta skryt Fikk skryt på jobben idag og av svigermor. Sier jo så klart takk og smiler, normal reaksjon. Men blir rar Blir sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 4. desember 2009 #1097 Del Skrevet 4. desember 2009 Men daså :happy: Hmm, mangel på energi.. For meg i perioder med lite energi har det vært pga for lite søvn og for lite vann, samt at kostholdet mitt gjerne er litt slapt. For meg hjelper det spesielt med masse vann og søvn, men også grønsaker og frukt! Samt nok vitaminer (spesielt nå hvor det er mørkere tider og mindre sollys!) Så morsomt med skryt, er deilig når man føler man blir satt pris på for det man gjør Men er enig om at det er vanskelig hvordan den "riktige" reaksjonen skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1098 Del Skrevet 4. desember 2009 Jeg sover ordentlig og nok og drikker en del vann.. Drikker kun vann på jobb og litt hjemme også. Tror jeg skulle ha tatt noe, sånn i tillegg.. Får se Det er det Men rart, er ikke vandt med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2009 #1099 Del Skrevet 4. desember 2009 Tror det er ganske vanlig å føle seg litt energitom i vinterhalvåret. Har ingen lure tips til tilskudd du kan ta. Men tenker at uansett hva du velger, så er det sikkert ikke skadelig Så bra at du fant deg så mye fint på b.young! Sånn er bare artig Og ros skal du ta til deg. Det er vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 4. desember 2009 Forfatter #1100 Del Skrevet 4. desember 2009 Men jeg er litt sånn hele tiden.. Ja ikke sant, gjett om jeg skal begynne å handle der Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå