Minttu Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1021 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har handlet masse Yankee Candles! Happy Christmas Smeltelys Red Apple Wreath Smeltelys Home For The Holidays Smeltelys Cafè Au Lait Smeltelys Silver Bells Smeltelys Clean Cotton Smeltelys Christmas Eve Smeltelys Cinnamon Stick Duftvoks Good Morning Duftvoks Antikk Aromalampe Frostet Smeltelysholder Engel Hvit/Gull Holiday Home Sweet Home Liten krukke Ble en del Men de smeltelysene koster bare 29, de i små krukker koster 125. Jeg aner ikke hvordan noen av de er, så kjøpte kun ett glass, så jeg kan kjenne hvordan de andre er og kan kjøpe de i glass senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 25. november 2009 #1022 Del Skrevet 25. november 2009 Håper du ikke har fått svinesjuka, med den fæle hosten du har Hvor får du kjøpt alle de fine lysene hen da? God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1023 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg hoster faktisk ikke så mye, men blir verre mens man sover vettu, så man er jo helt fæl når man står opp ;D Her får du kjøpt de flotte lysene! :happy: Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. november 2009 Forfatter #1024 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg hater å handle klær, det er jo bare stygge ting nesten Det jeg finner passer ikke den bollekroppen min uansett Men fikk kjøpt cardigan, og no julegreier. Så fått gjort litt da Skal til byen en annen dag, se oppi der og ikke nedpå CC med engang enda en gang. Om jeg absolutt ikke finner noe kjole, så må jeg finne en skikkelig fin topp og svart, litt trang olabukse. Jeg finner jo så mye fint, men ikke noe passer til meg. Faen, hvorfor må jeg være så teit.. Jeg vil ha en kjole som går rett over knæra, ikke svart, grå eller brun, og sånn pelsjakke og fine sko Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. november 2009 #1025 Del Skrevet 26. november 2009 Tips: b.young har mye fint, og på det senteret på Raufoss er det en klesbutikk som har en del litt penere klær, men likevel ungdommelig. Og ikke bare mikrostørrelser Tror den heter Savoy. Når jeg finner klær som passer i de butikkene, gjør hvert fall du det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 26. november 2009 Forfatter #1026 Del Skrevet 26. november 2009 Skal på B-young en dag! Har vært på den butikken, H jobber der, kjerringa til onkeln til kjære Du skjønner vel hvem jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 26. november 2009 #1027 Del Skrevet 26. november 2009 Jobber hun der ja, det visste jeg ikke. Men skjønner hvem du mener ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 26. november 2009 #1028 Del Skrevet 26. november 2009 Så mange herlige duftlys du har kjøpt deg! Takk for tips om siden, frista å handle derfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1029 Del Skrevet 27. november 2009 Bare hyggelig du! Kommer rapport når jeg har fått dem Men tar litt tid, det lyset i glass som jeg bestilte var ikke inne på lager allikevel, så tar litt lenger tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1030 Del Skrevet 27. november 2009 Kjære skal på bowling,middag og drikking med kara i familien. Mamma skal til ei venninne med mange andre kjerringer og så ut på byen. Stefar er på julebord med jobben. Bror min ligger over hos en kompis. Jeg, så fort mamma har dratt er jeg helt alene oppi skogen! Skal se på tv, drive med dataen, ordne litt juleting, stappe i meg sjokolade, seigmenn, potetgull, julebrus, urge. Middagen blir løvbiff med potetbåter, wok og peppersaus! Hvis jeg gidder skal jeg lage karameller og kryddermuffins, men jeg har mine små tvil Da kan jeg lage imorra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1031 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Meg i kveld Fikk av kjære http://img.4chan.org/b/src/1259339032118.gif Endret 27. november 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. november 2009 #1032 Del Skrevet 27. november 2009 Hva fikk du? Er jeg teit som ikke skjønner eller..? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1033 Del Skrevet 27. november 2009 Kjære sendte link til det bilde, og sa at det er meg i kveld Jeg kan si nomnomnom når jeg spiser godis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1034 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Katta mi mista nettop en tann! Tror dere jeg ble :klø: Drev å lekte med han og hørte at noe datt på gulvet, så så det ut som en tann, sjekka munnen hans og han var lik på begge sider men blødde på ene.. Så han har tydligvis allerede mista en tror jeg. Søkte på google og havna på KG hvor folk sa det var ok Endret 27. november 2009 av Minttu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 27. november 2009 #1035 Del Skrevet 27. november 2009 Ja, de har tannfelling tror jeg. Hvor gammel er pusen din? :)Snedig at KG dukker opp når man søker noe på google, sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. november 2009 #1036 Del Skrevet 27. november 2009 Meg i kveld Fikk av kjære Kjære sendte link til det bilde, og sa at det er meg i kveld Jeg kan si nomnomnom når jeg spiser godis :klø: Skjønner fortsatt ingenting jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1037 Del Skrevet 27. november 2009 Han er rundt 4mnd, så slik jeg skjønte mister de visst tenner da Jeg visste ikke at det var vanlig, så ble virkelig satt ut Men det er ganske logisk, den tanna var jammen ikke diger! De må vel ha noe litt barskere skal de klare å spise denna kattematen! Ang.Bildet Jeg er alene hjemme i kveld, og har brus og godis, så kjære sendte meg det bildet på msn, som et bilde på hvordan jeg liksom er i kveld. Han mener at jeg sitter slik og fråtser godis og sier "nomnom" mens jeg eter (noe jeg gjør) Skjønte alle det nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 27. november 2009 #1038 Del Skrevet 27. november 2009 Nå skjønte jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 27. november 2009 #1039 Del Skrevet 27. november 2009 Hadde nok skjønt det om jeg så bildet, men her kommer det ikke opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 27. november 2009 Forfatter #1040 Del Skrevet 27. november 2009 Det ble plutselig borte :klø: Men nå la jeg til link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå