Minttu Skrevet 21. november 2009 Forfatter #1001 Del Skrevet 21. november 2009 Mora til kjære har fest, siden hun hadde bursdag her om dagen. Er bare ene tantungen hennes, kjære og ene kompisen hans, to kompiser til av kjære kommer etterpå. Det er jo bare dum prat, og mora til kjære er så gørr når a drikker og prater så høyt. Jeg bare gidder ikke, så måtte rømme en tur opp Og har vondt i magen! Faen, hva er det med den magen min. Trodde jeg var ok nå, men ikke helt gitt. Får prøve å spise litt, så får vi se om jeg drikker litt senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 21. november 2009 #1002 Del Skrevet 21. november 2009 Greit å kunne trekke seg litt unna. God bedring med magen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 22. november 2009 #1003 Del Skrevet 22. november 2009 Beklager at jeg ikke er så aktiv her inne for tida, men jeg har rett og slett ikke tid! Leser og holder meg oppdatert da Håper du får en fin søndag og at magevondten har gitt seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2009 #1004 Del Skrevet 22. november 2009 Noen ganger kan sånn omgangssyke henge i en stund. Håper du snart føler deg bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1005 Del Skrevet 22. november 2009 Greit å kunne trekke seg litt unna. God bedring med magen! Det var litt godt ja, var så mas.. Magen ble faktisk bedre etter en paracet og par slurker Minttu Men tusen takk! Beklager at jeg ikke er så aktiv her inne for tida, men jeg har rett og slett ikke tid! Leser og holder meg oppdatert da Håper du får en fin søndag og at magevondten har gitt seg! Det går bra, jeg vet du er opptatt for tiden! Men koselig at du leser Takk takk! Ha en fin søndag du også Noen ganger kan sånn omgangssyke henge i en stund. Håper du snart føler deg bedre Tror den gjorde det gitt! Men tror jeg er mye bedre nå, alt virker normal i hvertfall og ikke noen vondter Bare fortsette å spise og ikke la det gå så lang tid i mellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1006 Del Skrevet 22. november 2009 Gårsdagen var vel ikke akkurat som man ville, med altfor dum og høy prat og en kjæreste som ble full.. Kjære ble fort full, og sjangla avgårde og sovna i trappa. Mora hans var like så og sovna på gulvet. Rundt halv 1 dro de tre kompisene til kjære og søskenbarnet hans. Hadde fått kjære opp i senga da, og mora hans på sofaen. Skrudde av alle lys og gikk å la meg. Kledde av kjære og la meg ved siden av han. Men han kasta opp.. Han måtte til og med tisse, men jeg nekta å la han gå ned trappa sånn som han var, så jeg ba han om å tisse i spybøtta som jeg senere tømte og vaska litt Men jeg elsker kjæresten min så Satte med på gulvet ved hans side av senga, strøk han over håret og holdt det når han kasta opp. Tror han ikke følte seg så bra igår, unnskyldte seg flere ganger og sa han var så dum, at jeg ikke kunne høre på han da han var full. Og han klemte meg masse. Og jeg må si jeg likte litt at han var så dårlig "Hvorfor er du så snill?!", "Jeg er så glad i deg!" Han var så søt der han lå og spydde stakkar Satt på gulvet lenge, vi ringte til og med han ene i bandet hans, samtalen ble avsluttet med at vi prates senere, for kjære måtte spy igjen I 3 og 8 tia var det andre boller gitt Ellers lå vi der bare, fikk ikke sove. Og jeg var så tett i nesa at den fikk jeg ikke puste med! Endelig fikk man sove, litt oppe for å gå på do, men 15.20, da kom man seg opp av senga for ikke å legge seg der igjen før til kvelden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1007 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg vet om noe jeg har lyst til å gi kjære i julegave, men redd det er litt for mye Også så jeg en pc ista, jeg vil ha ny bærbar! Kommer til å kjøpe en ny, men jeg syns så synd på den jeg har nå Tenk om den ikke blir brukt stakkar.. Den virker jo, er ikke noe galt med den, den drar bare ikke Sims 3 Spurte kjære om han ville ha den, for han kan jo få den når jeg kjøper ny! Da bare lo han av meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 22. november 2009 Forfatter #1008 Del Skrevet 22. november 2009 We are almost in the final stages of recording. It has been another long road but it's been this long for a reason!!! ... We have written lots of material and we have narrowed down these songs to what we think are the best of the bunch! There are 8 tracks recorded and finished so far, from some of the best stuff we've ever written!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rekaaa Skrevet 22. november 2009 #1009 Del Skrevet 22. november 2009 Snill du! Minner meg om den gangen jeg våknet opp av at eksen satt seg opp i senga og jeg skjønte at han skulle spy, fikk akkurat dyttet han over på den andre siden slik at han ikke spydde midt i senga.. Etter å ha kastet opp vel og lenge la han seg tilbake og sovnet om igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1010 Del Skrevet 23. november 2009 Haha såpass Jeg syns jo egentlig at det er det minste jeg kan gjøre! Jeg klarer ikke ligge der og prøve å sove, hvertfall ikke gidde å gjøre noe, når jeg ser at han ligger der og har det vondt. Får jo vondt av å se han dårlig, han følte seg så ferdig og han gråt jo til og med, for han hadde vondt og dårlig samvittighet og slik.. Så da sitter jo jeg der og passer på og prøver å muntre han opp Og det hjalp nok, for vi satt nå der og lo og skravla til 3 om natta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. november 2009 Forfatter #1011 Del Skrevet 23. november 2009 Gørt å være forkjøla. Må snyte meg hele tia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 24. november 2009 #1012 Del Skrevet 24. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1013 Del Skrevet 24. november 2009 Snuppa mi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 24. november 2009 #1014 Del Skrevet 24. november 2009 Du frøken, du skal ikke tenke på å gi meg noe julegave altså! Bruk heller penga dine på kjæresten og familien din Det er tanken som teller, så jeg setter pris på den altså. Bare for å ha sagt det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1015 Del Skrevet 24. november 2009 Jammen jo, det er bare en liten ting Jeg gir det til deg uansett Den koster meg veldig lite så daså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. november 2009 Forfatter #1016 Del Skrevet 24. november 2009 Nå er jeg hjemme, og her blir jeg til lørdag hvertfall.. Kjære skal på julebord med kara i familien på fredag, og alle her skal bort, så jeg blir alene Nå har jeg kopiert og skrivi ut søknader og vitnemål for kjære, skal sende jobbsøknad for han imorra Og nå har jeg bynt å hoste, sår i halsen. Bare sånn tørr stusselig hoste som må ut Ikke så tett i nesa lenger, men takket være kjære har jeg nesespray Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1017 Del Skrevet 25. november 2009 Idag er halsen og hosten verre. Bra jeg skal nedover etterpå, må få kjøpt noe for halsen! Så blir det vel en kjapp tur på Clas Ohlson, så jeg får kjøpt kabel til PS2'n, må koble den rett til prosjektoren og da har vi ikke lang nok kabel til lyd Så i kveld blir det forhåpentligvis SSX On Tour på storskjerm! Måtte alle jentene mine ha en flott onsdag Her har det også kommet masse snø! Nå må det bare holde seg på bakken!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. november 2009 #1018 Del Skrevet 25. november 2009 Så heldig du er som har fått snø!! I Oslo er det bare masse regn-regn-regn... God bedring med halsen da!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 25. november 2009 #1019 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Ååå snø Håper du kan sende litt hit Endret 25. november 2009 av dinedama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. november 2009 Forfatter #1020 Del Skrevet 25. november 2009 Det er vel litt snø her, men så klart måtte det begynne å regne med engang det kom.. Takk Cypress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå